Θένη Κώστας Άννα Παναγιώτης Θοδωρής Διονύσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Απόκριες Ειρήνη.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
To Καρναβάλι !!! Μαρία!!!.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
EY ZHN PARTIES –CAMPS-EVENTS 2013 For more information please call:
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΤΡΙΝΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ
Το καρναβάλι της Πάτρας
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Το Καρναβάλι της Πάτρας!!!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Απόκριες !!! Σοφία.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Πασχαλινά έθιμα στην Ελλάδα
Όλοι μαζί μπορούμε! Το Β΄ Δημοτικό Τραχωνίου στα πλαίσια του υπό έμφαση στόχου της φετινής χρονιάς 2013 – 2014 « Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας.
Πασχαλινά έθιμα στην Ελλάδα!!!!!
ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ.  Το Πατρινό καρναβάλι είναι η μεγαλύτερη αποκριάτικη εκδήλωση στην Ελλάδα. Μετρά 180 χρόνια ιστορίας. Οι εκδηλώσεις αρχίζουν στις.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ Ναταλία Εύζωνα ΝΑ ΘΗΜΗΘΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ CD.
ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΖΩΗ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Α ΠΟΚΡΙΈΣ Μαριλένα Χειρδάρη. Κάθε χρόνο, κάθε Φεβρουάριο γίνεται μια μεγάλη γιορτή ……… το καρναβάλι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
 Το Πατρινό καρναβάλι είναι η μεγαλύτερη αποκριάτικη εκδήλωση στην Ελλάδα. Μετρά 180 χρόνια ιστορίας. Οι εκδηλώσεις αρχίζουν στις 17 Ιανουαρίου και διαρκούν.
tΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μονογραφία Επαγγέλματος
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
ΦΩΤΗΣ,ΣΤΕΦΑΝΟΣ,ΣΤΑΘΗΣ,ΠΑΝΤΕΛΙΑ,ΜΥΡΣΙΝΗ
Εργαστήρι Παιχνιδιού στις Αποχρώσεις
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ο βασιλιάς Αρπατίλαος στίβει τους υπηκόους του σαν λεμονόκουπες, για να δουλεύουν όλο και περισσότερο και να γεμίζουν το στέμμα του πετράδια. Με μια σειρά.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θένη Κώστας Άννα Παναγιώτης Θοδωρής Διονύσης

 Απ' ότι λένε ξεκίνησε από τα παιδιά των δύο ενοριών που έπαιζαν πετροπόλεμο με σφεντόνες. Στην συνέχεια άρχισαν να εμπλέκονται και οι μεγαλύτεροι με αποτέλεσμα οι σφεντόνες να αντικατασταθούν απο τα κανονάκια. Στην αρχή, το βράδυ της Ανάστασης, με τα κανονάκια που έφερναν οι ναυτικοί από πλοία που παροπλίζονταν, έριχναν κανονιές από την αυλή της μίας εκκλησίας στην άλλη, για να γιορτάσουν την Ανάσταση και με τον δυνατό κρότο τους προσπαθούσαν να σπάσουν τα τζάμια της "αντίπαλης" εκκλησίας, χρησιμοποιώντας όμως μόνο πυρίτιδα. Αφού συνεχίστηκε για αρκετά χρόνια, την Ανάσταση του 1889 για αδιευκρίνιστους λόγους ο "πόλεμος" αυτός άρχισε να παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις με τους "αντιπάλους" να χαλάνε τις βοτσαλωτές αυλές των εκκλησιών για να γεμίσουν με βότσαλα τα κανονάκια και αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχημάτων. Μετά από επέμβαση των Τούρκων, επειδή φοβήθηκαν για την χρησιμοποίηση των κανονιών σε πιθανή εξέγερση των κατοίκων, τα κανονάκια κατασχέθηκαν και μεταφέρθηκαν στο κάστρο.

 Μετά από αυτό το περιστατικό οι ενορίτες των δύο εκκλησιών άρχισαν να σκέφτονται ένα νέο τρόπο για να συνεχίσουν τον "πόλεμο" με κάτι εντυπωσιακό αλλά που να μην τους το απαγορεύσουν οι Τούρκοι. Η λύση δόθηκε από τους ενορίτες του Αγίου Μάρκου και τον πυροτεχνουργό Κορακάκης που είχε το εργαστήριό του στην πόλη. Τους έφτιαξε μερικές ρουκέτες τις οποίες μετέφεραν στο Βροντάδο. Συγχρόνως οι ίδιοι άφησαν να διαρρεύσει το μυστικό τους και στους ενορίτες της Παναγίας της Ερειθιανής ώστε να συνεχιστεί ο "πόλεμος". Με αυτόν τον τρόπο άρχισε η νέα περίοδος του ρουκετοπολέμου. Στην αρχή έπαιρναν τις ρουκέτες από τον Κορακάκη, αλλά γύρω στο 1900 έμαθαν να τις κατασκευάζουν μόνοι τους. Στην αρχή η ρίψη των ρουκετών γινόταν από τις σκεπές των εκκλησιών αλλά μετά από μερικά ατυχή περιστατικά, η ρίψη συνεχίστηκε έως σήμερα από τα χωράφια γύρω από τις εκκλησίες.

 Ο στόχος για τους Παναγούσους (ενορίτες της Παναγιάς της Ερειθιανής) είναι ο τρούλος (κουμπές) και το Λιονταράκι του Αγίου Μάρκου (είναι το έμβλημα του Αγίου Μάρκου στην αγιογραφία πάνω από την κεντρική πύλη του ναού) και στόχος των Αγιομαρκούσων (ενορίτες του Αγίου Μάρκου) είναι το ρολόϊ της Παναγιάς της Ερειθιανής. Με εξαίρεση τα χρόνια της γερμανικής κατοχής που για οικονομικούς λόγους κινδύνεψε να σταματήσει και τα πρώτα χρόνια της δικτατορίας, λόγω απαγόρευσης το έθιμο συνεχίζετε μέχρι σήμερα συγκεντρώνοντας πολλούς επισκέπτες λόγω της μοναδικότητάς του και του φαντασμαγορικού θεάματος.

 Το κάψιμο του βασιλιά καρνάβαλου είναι μια θεαματική γιορτή όπου ο βασιλιάς του φετινού καρναβαλιού καίγεται. Μόλις καεί πυροτεχνήματα γεμίζουν τον ουρανό!

 Ο πρωτος κρυμμενος θησαυρος πραγματοποιηθηκε το1966.  Υστερα απο 47 χρονια ειναι ακομα μια απο τις πολλες εκδηλωσεις του καρναβαλιου.

 Σ΄αυτο το ξεφρενο παιχνιδι συμμετεχουν μονο group και ψαχνουνε διαφορα πραγματα που τους λενε οι διοργανωτες.  Οι διοργανωτες δινουν στα group καποιες δοκιμασιες και το group που θα κερδισει τους περισοτερους βαθμους ειναι ο νηκητης.

 ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ ΚΆΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΡΜΑΤΑ

 ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟ 2001 ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ 2000.ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ!!!

 ΑΛΛΑΞΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2002

 ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ 2013 ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΑΡΜΑΤΟΣ

 Tο Καρναβάλι των Μικρών έχει καταξιωθεί ως μια από τις πιο ζωντανές και ελπιδοφόρες ενότητες του Καρναβαλιού και συνδέεται άμεσα και καθοριστικά με το μέλλον του καρναβαλιού, αφού μέσα από τις τάξεις του διαμορφώνεται στα παιδιά, με ευαισθησία και συγκροτημένα βήματα, η συνείδηση του σωστού αυριανού καρναβαλιστή.  Το Καρναβάλι των Μικρών, συμπληρώνει φέτος 17 χρόνια δημιουργικής πορείας, με σταθμούς τις δυνατές συγκινήσεις, τις χαρές και τις ανεπανάληπτες εμπειρίες που έχει προσφέρει στα παιδιά.

 Εικόνες και σκηνές ανεξίτηλες, συναισθήματα αυθεντικά και συναρπαστικά για τους μικρούς μας φίλους, είναι το απόσταγμα της μεγάλης γιορτής, που ξετυλίγεται στα ποικίλα δρώμενα (Παιδικές Καρναβαλουπόλεις, καλλιτεχνικά εργαστήρια κατασκευών, φεστιβάλ παιδικού τραγουδιού, θεατρικές και μουσικοκινητικές δράσεις, εκθέσεις παιδικών δημιουργιών - κατασκευών, με αποκορύφωμα τη Μεγάλη Παρέλαση των Παιδιών που πλημμυρίζει τους κεντρικούς δρόμους και θέτει κάθε χρόνο και ψηλότερα τον καρναβαλικό πήχη εξασφαλίζοντας ζηλευτά επίπεδα ποιότητας, κεφιού, ευρηματικότητας και δημιουργικής φαντασίας).  Το Καρναβάλι των Μικρών ενεργοποιεί περίπου μικρούς καρναβαλιστές, τις οικογένειές τους, τους φορείς της πόλης, συλλόγους, σχολεία, παιδικούς σταθμούς, σχολές χορού, ουσιαστικά όλες τις ηλικίες.. Κινητοποιεί την Πάτρα ολόκληρη αλλά και άλλες πόλεις της Ελλάδας που συμμετέχουν ενεργά στο Καρναβάλι των Παιδιών.

 Τα τελευταία χρόνια το Καρναβάλι των Μικρών έχει μια πιο ολοκληρωμένη μορφή, αφού κάθε χρόνο ένα θέμα που επιλέγεται τροφοδοτεί την έμπνευση και διαμορφώνει το γενικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων. Φέτος επιλέχτηκε το θέμα «με παραμύθια δεν χορταίνουμε…» δίνοντας πρόσφορο έδαφος και πλούσιο πεδίο για παιδικά καρναβαλικά όνειρα αλλά και σατιρικές εμπνεύσεις με φόντο την επικαιρότητα.  Το Καρναβάλι των Μικρών μέσα από τη συλλογική συμμετοχή, τη δημιουργία, την συνεργασία και τον άρτιο συνδυασμό της εκπαιδευτικής και ψυχαγωγικής διαδικασίας, προσεγγίζει με ευαισθησία, αγνότητα και τη δέουσα προσοχή τους λιλιπούτειους καρναβαλιστές δημιουργώντας την απαραίτητη μαγιά και μεταφέροντας το μήνυμα της χαράς της ζωής, της ελπίδας και της αισιοδοξίας σε όλη την Ελλάδα.