ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Δυσκολίες στο ντύσιμο-γδύσιμο-φαγητό-υγιεινή Δεν μπορούν να αποκτήσουν λειτουργική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
Advertisements

Σχεδιασμός Για Όλους ΠΓΤ 320 CUT PRO.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Με βάση την επικοινωνία
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ζητήματα Πολιτικής και Στρατηγικής για την ΚτΠ και την Οικονομία της Γνώσης Γιάννης Καλογήρου Θόδωρος Καρούνος Νατάσα Κωνσταντέλου.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13 (ηλεκτρονικό εμπόριο,θέματα ασφαλείας,εργασία,ατομικά στοιχεία) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:4/10/05 ΤΜΗΜΑ: Β7 Ρενταρή Αγγέλα Τούλια Ζωή Τρίγκα Αργυρούλα Τσορμπατζόγλου.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης.
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Εργασία από τους μαθητές της Γ΄1 στα πλαίσια του μαθήματος Αγωγή Ζωής με αφορμή το βιβλίοτου Μάρτιν Αγκάσι: «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε»
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Εργασία Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών Δρ. Πόπη Κονιδάρη.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με το Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Νεγρεπόντης Τάξη:ΣΤ’1 Αγγέλα Π. Άννα Κ.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικος σχεδιασμος
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
3Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Δυσκολίες στο ντύσιμο-γδύσιμο-φαγητό-υγιεινή Δεν μπορούν να αποκτήσουν λειτουργική λεκτική επικοινωνία Με σοβαρά κινητικά προβλήματα και είναι αποκλεισμένα από το εκπαιδευτικό πλαίσιο Αντίσταση και άρνηση στην μελέτη Φόβος για αποτυχία Δυσκολίες συγκέντρωσης Δυσκολίες γραφής

ΛΥΣΕΙΣ Εργοθεραπευτική παρέμβαση: συνεισφέρει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών στον κινητικό, αισθητηριακό, γνωστικό και οπτικό αντιληπτικό τομέα. Λογοθεραπευτική παρέμβαση: βελτιώνει όσο είναι δυνατόν, τις πρου ̈ ποθέσεις για την ανάπτυξη της επικοινωνίας του λόγου και της ομιλίας.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Το σύστημα RehaCom: αποτελείται από ένα πακέτο λογισμικού και, προαιρετικά από συνοδευτικό ειδικό πληκτρολόγιο χειρισμού, για την αντιμετώπιση γνωστικών και μαθησιακών δυσκολιών. REVELATION NATURAL ART: Ένα γνωστό λογισμικό αισθητικής έκφρασης που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά και συνάμα πληρεί τις απαραίτητες «πρωτοβάθμιες» εκπαιδευτικές προϋποθέσεις. Είναι απλό, εύχρηστο και φιλικό, ιδανικό για τη δημιουργία προσωπικών έργων τέχνης και σχεδίων.

ΟΜΑΔΑ Νικόλ Τοφαρίδου Αντρέας Ιωάννου Ζωή Αναστασιάδου Αντιγόνη Νικολάου Έλλη Κυριάκου Γιάννα Λιάτσου Άγγελος Ηλία