ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΝΤΩΝΙΑ ΒΟΥΛΟΥΜΑΝΟΥ.
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου Πέμπτη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
Χρονολόγιο Β’ Π.Π. World War II Timeline.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ ΔΕΣΠΟΤΑΤΟ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ
η χιροσιμα και το ναγκασακι
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
ΟΙ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ Ν. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Οι Έλληνες αντιμέτωποι με τους κατακτητές
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Εργασία στην Γεωγραφία
28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΄40.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Γιάννης Ρίτσος.
Θ. Ε.: 4 – ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΞΗ : Γ 3 ΕΤΟΣ
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝΓΚΡΑΝΤ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΤΟΥ 2ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Μπότσια.
Παρουσίαση των γεγονότων του
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος και Αίτια
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Παγκάλου Εμμανουέλα Τμήμα Α3
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ Η ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2013-2014 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ: Ο Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΛΑΘΑ ΠΕ 06

Σκοπός έρευνας και ερευνητικά ερωτήματα Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι πτυχές και οι επιπτώσεις του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και του ναζιστικού κινήματος μέσα από τον κινηματογράφο. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιώντας ταινίες με θέμα τον Β’ Π.Π. διερευνώνται τα εξής: Ποιες ήταν οι πιο σημαντικές μάχες και αυτές που τελικά αποφάσισαν την έκβαση του Β’ Π.Π. Ποιες ήταν οι οικονομικές συνέπειες του Β’ Π.Π. στην Ευρώπη Ποιες ήταν οι ψυχολογικές συνέπειες του Β’ Π.Π. Κριτήρια επιλογής θέματος Η ιδέα του συγκεκριμένου θέματος προέκυψε από συζητήσεις της ερευνητικής ομάδας γύρω από το φασισμό. Ο κινηματογράφος αποτελεί μια καλή πηγή πληροφοριών για πολλές πτυχές του ναζισμού και γι’αυτό προτιμήθηκε αυτός ως μέσο διερεύνησης.

Καταμερισμός θέματος σε ομάδες. Η εργασία χωρίστηκε σε 3 υποθέματα και μετά από συναπόφαση κατά την πρώτη ολομέλεια του τμήματος δημιουργήθηκαν 3 ομάδες και η καθεμιά ανέλαβε από ένα υποθέμα. Οι μαθητές που συμμετείχαν στην παρούσα ερευνητική εργασία ανά ομάδα ήταν οι εξής: Ομάδα 1: «Οι σημαντικότερες μάχες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου» Ζαμπάρας Παναγιώτης Σούλης Διονύσης Σούλης Γιάννης Χαρίζης Αναστάσης Ομάδα 2: «Οι οικονομικές επιπτώσεις του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου» Αμπελάς Γιάννης Βαρδακαστάνης Άγγελος Γιατράς Διονύσης Γκριγκόροβ Χρήστο Ομάδα 3: «Οι ψυχολογικές επιπτώσεις του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου» Ζούγρας Παύλος Παππάς Χρήστος Πέττας Σπύρος Σούρμπης Ρένος

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Αρχικά οι ομάδες παρακολούθησαν ντοκιμαντέρ με θέμα τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στην Ελλάδα και ένα βίντεο που παρουσιάζει την πορεία του πολέμου μέσα από χάρτες με σκοπό να αποκτήσουν όλοι μια ξεκάθαρη εικόνα σε σχέση με τα ιστορικά γεγονότα που σχετίζονται με τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στη συνέχεια οι ομάδες έκαναν έρευνα στο διαδίκτυο ψάχνοντας η καθεμία για ταινίες σχετικές με το υποθέμα τους. Αφού επέλεξε 1 ταινία κάθε μέλος την παρουσίασε στην ομάδα του και ακολούθησε συζήτηση κατά την οποία η ομάδα κατέληξε σε χρήσιμα συμπεράσματα. Οι ομάδες διασταύρωσαν τα συμπεράσματα τους διαβάζοντας άρθρα στο διαδίκτυο σχετικά με το θέμα τους. Για να τις ανάγκες της ερευνητικής εργασίας χρησιμοποιήθηκε ο χώρος της βιβλιοθήκης όπου οι μαθητές είχαν την άνεση να εργαστούν σε ομάδες και να χρησιμοποιήσουν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Οι συντονιστές κάθε ομάδας συνεργάζονταν τακτικά για να ενημερώνονται για την πρόοδο των υποθεμάτων. Τέλος και οι 3 ομάδες συνεργάστηκαν για να φτιάξουν αφίσα με αποφθέγματα και φωτογραφίες από τις ταινίες που παρακολούθησαν καθώς και την ακόλουθη παρουσίαση PowerPoint. Οι μαθητές παρακολούθησαν τις παρακάτω ταινίες “Saving Private Ryan”, “Stalingrad”, “The boy in the striped pyjamas”, “Schindler’s List”

Ο Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Η απόβαση στη Νορμανδία Είναι από τις γνωστότερες και πιο θανατηφόρες μάχες του Πολέμου. Η συμμαχική εισβολή σε ναζιστικά εδάφη ήταν σημαντική νίκη για την έκβαση του πολέμου. Η επίθεση ξεκίνησε τον Ιουνίου 1944, όταν βρετανικές, αμερικανικές και καναδικές δυνάμεις κάνουν απόβαση σε 5 παραλίες κατά μήκος των ακτών της Νορμανδίας. Παρά το γεγονός ότι ήταν μυστική επιχείρηση, οι Γερμανοί ήταν προετοιμασμένοι για την απόβαση, γεγονός που σημαίνει ότι τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά για τους συμμάχους. Η επιχείρηση κράτησε μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Οι απώλειες ήταν τραγικές και για τις δύο πλευρές: οι εκτιμήσεις λένε ότι οι γερμανικές απώλειες φτάνουν το νούμερο των 320.000 (30.000 νεκροί, 80.000 τραυματίες και οι υπόλοιποι αγνοούμενοι), με τον αντίστοιχο αριθμό για τους συμμάχους να αγγίζει τους 230.000 (περισσότεροι από 45.000 νεκροί)

Απόβαση στη Νορμανδία “Saving Private Ryan”

Η μάχη του Στάλινγκραντ Στα μέσα του 1942, το Στάλινγκραντ τράβηξε την προσοχή των Ναζί. Το Στάλινγκραντ ήταν μια βιομηχανική πόλη που εκτεινόταν κατά μήκος του Βόλγα και αποτελούσε στρατηγικό σημείο για την κατάληψη της Ρωσίας. Οι Γερμανοί επιτέθηκαν στην πόλη από ξηρά και αέρα. Δεν περίμεναν όμως τόσο μεγάλη αντίσταση από τον σοβιετικό στρατό. Η μάχη κράτησε για 5 μήνες περίπου και τον Νοέμβριο οι Σοβιετικοί εξαπέλυσαν σφοδρή αντεπίθεση, που κατέληξε σε παράδοση των Γερμανών (αντίθετα στη θέληση του Χίτλερ) τον Φεβρουάριο του 1943. Οι απώλειες και αυτής της μάχης ήταν τραγικές: οι σύμμαχοι έχασαν 800.000 ανθρώπους ενώ οι Ρώσοι έχασαν 1 εκατομμύριο ανθρώπους. Και σαν να μην έφταναν τα θλιβερά αυτά νούμερα, 40.000 περίπου πολίτες έχασαν τη ζωή τους κατά τις εχθροπραξίες

Η μάχη του Στάλινγκραντ “Stalingrad”

Η μάχη του Βερολίνου Στις αρχές της άνοιξης του 1945, ο σοβιετικός στρατός έκανε παρέλαση στο Βερολίνο ενώ ο Χίτλερ παρατηρούσε από το υπόγειο καταφύγιό του την καταστροφή του Τρίτου Ράιχ. Δεν ήθελε να καταθέσει τα όπλα γι’αυτό και κάλεσε τους πολίτες του Βερολίνου να υπερασπιστούν την πόλη τους. Μαζεύτηκαν 300.000 Γερμανοί απέναντι στον σοβιετικό στρατό. Στις 20 Απριλίου 1945, οι Ρώσοι άρχισαν να καταλαμβάνουν την εξασθενημένη πόλη. Λίγες μόνο μέρες αργότερα το Βερολίνο έπεσε και ο Χίτλερ αυτοκτόνησε, στις 2 Μαΐου 1945. Οι Σοβιετικοί μέτρησαν στη μάχη του Βερολίνου απώλειες 70.000 αντρών, ενώ οι Γερμανοί που σκοτώθηκαν ανέρχονται σε 250.000.

Η μάχη του Βερολίνου

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Οι μεγάλοι πόλεμοι δημιουργούν μεγάλα οικονομικά προβλήματα για τις χώρες που συμμετέχουν. Ο πόλεμος γενικά δεν επιτρέπει σε μια χώρα να αναπτυχθεί οικονομικά και καταστρέφει κάθε ελπίδα ακμής της οικονομίας κατά την διάρκεια του. Επίσης δημιουργεί μεγάλα προβλήματα όπως:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Πληθωρισμός: Η μεγαλύτερη και η σημαντικότερη οικονομική επίπτωση του πολέμου είναι η ξαφνική αύξηση των τιμών, και η πτώση του βιοτικού επιπέδου.

Οικονομικές συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου “Stalingrad”

Οικονομικές συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου “Stalingrad”

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Η πληρωμή των πολέμων είναι κεντρικό πρόβλημα για τα κράτη. Ένας τρόπος να πληρώσουν οι κυβερνήσεις για τον πόλεμο είναι η επιβολή φόρων. Αυτό προκαλεί την μείωση του εισοδήματος των πολιτών και την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης.

Οικονομικές συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου “Stalingrad”

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Επίσης προκαλεί την καταστροφή κεφαλαίου. Με άλλα λόγια πέρα από την άντληση χρήματος και πόρων, οι περισσότεροι πόλεμοι δημιουργούν ζώνες εντατικής καταστροφής κεφαλαίου - αγροκτημάτων, εργοστασίων και πόλεων. Αυτή η οικονομική καταστροφή δημιουργεί το μεγαλύτερο πρόβλημα στην οικονομία και η ανάκαμψη αυτού του τομέα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Οι θάνατοι στις μάχες, οι επιδημίες και άλλες αναταραχές έχουν πολύ εκτεταμένες επιπτώσεις σε κάθε χώρα.

Οικονομικές συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου “Stalingrad”

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Ο πόλεμος προκαλεί τη διάλυση των οικογενειών, την αύξηση του αριθμού των ορφανών παιδιών και του αριθμού των προσφύγων.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ “The boy in stripped pyjamas

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Τα ψυχικά τραύματα που αποτυπώθηκαν τόσο στο μυαλό όσο και στις ψυχές των ανθρώπων από τα μαρτύρια και τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης είναι ανεξίτηλα.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ “The boy in striped pyjamas

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Οι λεηλασίες, οι μαζικές εκτελέσεις, οι δολοφονίες, οι βιασμοί και οι αιματηρές μάχες κλονίζουν τις ψυχές των ανθρώπων και κυρίως των μικρών παιδιών που γεννιούνται και μεγαλώνουν μέσα σε ωμή και παράλογη βία.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Τα παιδιά αυτά, όταν έγιναν ενήλικοι και σε καιρό ειρήνης δεν μπόρεσαν ποτέ να έχουν μια ήρεμη ζωή. Δεν μπόρεσαν ποτέ να επικοινωνήσουν με τα παιδιά τους γιατί εκείνα δεν είχαν βιώσει τη φρικαλεότητα του πολέμου. Αυτό τους οδήγησε σε μια μοναχική ζωή, αποτραβηγμένη από όλους κι από όλα.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ “Schindler’s List”

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Αυτοί που συμμετείχαν ενεργά στις μάχες είχαν την ίδια τύχη. Οι τρομακτικές τους εμπειρίες και η βιαιότητα που άσκησαν έμεινε για πάντα χαραγμένη στη μνήμη τους, τις περισσότερες φορές γεμίζοντας τους ενοχές.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ “Schindler’s List”

ΠΗΓΕΣ http://tvxs.gr/webtv/reportaz-xoris-synora/i-ellada-toy-xitler-apo-tin-albania-stin-kriti http://www.newsbeast.gr/world/arthro/473409/deka-aimatovammenes-mahes-tou-v-pagosmiou-polemou/ http://istorikesmaxes.blogspot.gr/2014/01/blog-post_30.html http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%84_%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%A0%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82 https://www.youtube.com/watch?v=WOVEy1tC7nk