Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Ανδρέας Ν. Ζεργιώτης Σχολικός Σύμβουλος 49ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας στο Γλωσσικό Μάθημα (Ελληνικά): Εισηγήσεις για Χρήση και Αξιοποίηση Σταυρούλα Κοντοβούρκη Λέκτορας, Διδακτική Γλωσσικού.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας «Η συστηματική διδασκαλία της Γραπτής Έκφρασης στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού» «Η συστηματική διδασκαλία της Γραπτής Έκφρασης στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού»

Ελληνική γλώσσα «Ζωντανή, εύρωστη, πεισματάρα, χαριτωμένη» Γ. Σεφέρης

Έννοιες – σημασίες – λέξεις γραμματική τους δήλωση Φράση – πρόταση – περίοδος – παράγραφος – κείμενο, η συντακτική τους πλοκή

Δυαδική αλληλεπίδραση γραμματικής δήλωσης – συντακτικής πλοκής Διεκδίκηση της μέριμνας των εκπαιδευτικών για αποκάλυψη του «κόσμου της γλώσσας»

ΔΕΠΠΣ Σκοπός της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας: η επαρκής γνώση και χρήση του λόγου

Πολύτιμοι αρωγοί στη γλωσσική κατάρτιση των μαθητών Εμπλουτισμός της μαθησιακής διαδικασίας με εικόνα και ήχο Ενθάρρυνση της δια-σχολικής συνεργασίας Διευκόλυνση της πρόσβασης σε πηγές πληροφοριών Ελκυστική, γοητευτική κι ευέλικτη πρόσληψη της γνώσης Χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας

Ένα σενάριο αποτελείται από: τους μαθησιακούς – διδακτικούς στόχους τη διδακτική διαδικασία τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν το υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό τις Τ.Π.Ε. που προτείνονται προς χρήση Εκπαιδευτικό σενάριο: Μια δομημένη, πλήρης, εφαρμόσιμη διδακτική πρόταση

Γενικός στόχος του σχεδίου εργασίας Η παραγωγή γραπτού λόγου

Αποποίηση της στρεβλωτικής άποψης ότι τα κείμενα είναι δημιουργήματα πρωτότυπης έμπνευσης Γλωσσική καλλιέργεια μέσω γλωσσικών ασκήσεων Καθορισμός ελαστικών διαστημάτων οργάνωσης δραστηριοτήτων Σύνδεση με τη λογοτεχνία Ειδικότερα

Στόχος Η ενίσχυση του ιδεολογικού – γνωστικού «οπλοστασίου» των μαθητών Προ – συγγραφικό στάδιο

Επεξεργασία των κειμένων της ενότητας του βιβλίου Γνωστοποίηση του θέματος Υποδειγματική ανάλυση του κειμένου: «Η προστασία της φύσης» του Σ. Καργάκου. (Επιχειρηματολογικό κείμενο) Προ – συγγραφικό στάδιο

Ενασχόληση με κείμενα της ίδιας θεματικής ενότητας (περιγραφικά, αφηγηματικά, επιχειρηματολογικά, πολυτροπικά)κείμενα Εξάσκηση με γλωσσικές, γραμματικές και συντακτικές ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίαςασκήσεις Προ – συγγραφικό στάδιο

Καλλιέργεια του αισθητικού κριτηρίου με μουσική, εικόνες, ζωγραφικούς πίνακες, κλπ.μουσική εικόνεςζωγραφικούς πίνακες της δημιουργικής και κριτικής ικανότητας με συζητήσεις πάνω στα κείμενα και στις εικόνες (γελοιογραφίες)γελοιογραφίες Απόκτηση γνωστικού και γλωσσικού υλικού για την διαπραγμάτευση του θέματος Προ – συγγραφικό στάδιο

Ανάλυση δομής κειμένου Προ – συγγραφικό στάδιο Θέση - Άποψη Επιχειρήματα Λογικά, πραγματικά, αξιακά Επιχειρήματα Λογικά, πραγματικά, αξιακά Χαρακτηριστικά παραδείγματα που τεκμηριώνουν τη θέση Αποτίμηση που ενισχύει τη θέση - άποψη

1.Δημιουργία διαγράμματος κειμένου 2.Ορισμός κριτηρίων γραφής Διάκριση παραγράφων Δομή παραγράφου Συνδετικές λέξεις Τεκμηρίωση θεματικών περιόδων Συνοχή 3. Χρησιμοποίηση πρόχειρου χαρτιού για τη σύνθεση προλόγου ή κάποιων παραγράφων 4. Συγγραφή του κειμένου Συγγραφικό στάδιο

Αυτοαξιολόγηση Ετεροαξιολόγηση Συλλογική αξιολόγηση Μετα- συγγραφικό στάδιο

«Η γλωσσική όμορφη περιπέτεια» αποτυπώθηκε στα υπέροχα «γλωσσικά κατορθώματα» των μαθητών του σχολείου και της κοινωνίας του 21ου αιώνα.»

Ευχαριστούμε!