Μαθησιακά κέντρα: Το κουκλόσπιτο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

KΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
25 έξυπνες ιδέες για να κάνουν τη ζωή σας ευκολότερη
Σ.Κ.Α.Β.Ε.. Έπαθα Σ.Κ.Α.Β.Ε.; Πολύ φοβάμαι ότι, αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παρακάτω, όπως εγώ, τότε είτε χρειάζεστε διακοπές, είτε μια σύνταξη.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Συμπόσια και παιχνίδι Οι Έλληνες δεν μπορούσαν να ακούν θλιβερές συζητήσεις στα τραπέζια κι έτσι στα συμπόσια έπαιζαν παιχνίδια πνευματικά ή επιδεξιότητας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ.
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Μπάνιο.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
GREEK II LECTURE 5 MRS DOXA EFSTATHIOU. ANSWERS 1. ΣΩΣΤΟ 2. ΣΩΣΤΟ 3. ΛΑΘΟΣ 4. ΛΑΘΟΣ 5. ΛΑΘΟΣ 6. ΣΩΣΤΟ 7. ΣΩΣΤΟ 8. ΣΩΣΤΟ 9. ΣΩΣΤΟ 10. ΛΑΘΟΣ.
Greek II Revision MRS DOXA EFSTATHIOU. Nominative and accusative case in singular.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εφαρμογές καλών και κακών αγωγών της θερμότητας στην καθημερινή μας ζωή Εξηγήστε γιατί τα αντικείμενα που σας παρουσιάζονται πιο κάτω είναι κατασκευασμένα.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΒΕΛΚΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Σχ.Σύμβουλος 15ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ Μια τυπική συσκευή κινητού τηλεφώνου – εξαιρουμένων της μπαταρίας και των αξεσουάρ που συνήθως το συνοδεύουν – περιέχει πλαστικό.
ΕΠΙΠΛA ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
Διαμόρφωση περιβάλλοντος για λειτουργικές εμπειρίες γραφής
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθησιακά κέντρα: Το κουκλόσπιτο Ευθυμία Γουργιώτου Λέκτορας

Γιατί το Κουκλόσπιτο είναι σημαντικό

Γιατί το δραματικό παιχνίδι είναι τόσο σημαντικό για τα μικρά παιδιά;

Στόχοι για Κοινωνικό-συναισθηματική Ανάπτυξη Αλληλεπιδρούν με τους άλλους (αναλαμβάνοντας ρόλους και παίζοντας σε θεατρικά παιχνίδια). Εκφράζουν την ατομικότητά και δημιουργικότητά τους (αναπτύσσοντας παιχνίδια θεμάτων βασισμένα σε ατομικές προτιμήσεις και εμπειρίες). Παίζουν συνεργατικά με τους άλλους (παίζοντας με σειρά και μοιράζοντας υλικά). Επιδεικνύουν μία αντίληψη των κοινωνικών προσδοκιών και συμπεριφορών των άλλων (παίζοντας ρόλους και αναπαριστώντας εμπειρίες ζωής). Προβλέπουν πώς να ενεργήσουν σε νέες καταστάσεις (αναπτύσσοντας την ικανότητα της φαντασίας). Αντιμετωπίζουν φόβους και ανησυχίες (δοκιμάζοντας ρόλους και ξαναπαίζοντας δύσκολες και τρομακτικές εμπειρίες). Επιδεικνύουν εμπάθεια για άλλους (αναπτύσσοντας πιο σύνθετους ρόλους και δείχνοντας ενδιαφέρον για άλλους παρά για αυτούς που έχουν).

Στόχοι για Γνωστική Ανάπτυξη Χρησιμοποιούν σύμβολα για να παραστήσουν πραγματικά αντικείμενα και καταστάσεις (χρησιμοποιώντας ένα τετράγωνο για να παραστήσουν ένα τηλέφωνο ή ένα κορδόνι για μάνικα πυροσβεστικής). Αναγνωρίζουν και σχεδιάζουν επεισόδια θεατρικών έργων με άλλους («Ας παίξουμε το μαγαζί. Εσύ θα είσαι ο μαγαζάτορας. Εγώ θα έρθω να ψωνίσω.») Ανασύρουν πληροφορίες και εμπειρίες του παρελθόντος για να λύσουν προβλήματα («Οι γιατροί δεν κάνουν ενέσεις στη παλάμη. Ο γιατρός μου κάνει ένεση στο βραχίονα.») Αναγνωρίζουν λύσεις σε προβλήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού («Με τι θα ταΐσουμε το μωρό; Δεν υπάρχουν δημητριακά στο σπίτι! Θα χρειαστεί να πάμε στο μαγαζί.») Ταξινομούν τα υλικά-σκηνικά σύμφωνα με κοινά χαρακτηριστικά («Εσύ τακτοποίησε τα σκεύη μαγειρικής και εγώ θα τακτοποιήσω τα πράγματα του φαγητού») Διευθετούν τα αντικείμενα σύμφωνα με το μέγεθος (καθαρίζοντας τα υλικά και επιστρέφοντας τα στις θέσεις με τις ετικέτες).

Στόχοι για Σωματική Ανάπτυξη Βελτιώνουν μικρό μυϊκό έλεγχο (βάζοντας ρούχα και κουμπώνοντας). Χρησιμοποιούν συντονισμό ματιού-χεριού (ντύνοντας κούκλες και ταξινομώντας τα κουζινικά στα ράφια που τοποθετούνται).

Διευθετώντας το Περιβάλλον Δημιουργώντας χώρο Η γωνιά του κουκλόσπιτου είναι καλύτερα να τοποθετείται κοντά σε άλλες θορυβώδεις ενδιαφέρουσες περιοχές. Δημιουργήστε ένα σκηνικό οικείο σαν το σπίτι.

Διαλέγοντας Υλικά και Έπιπλα Έπιπλα: φούρνος ψυγείο τραπέζι και καρέκλες στο μέγεθος των παιδιών κρεβάτι κούκλας σιδερώστρα και σίδερο ψηλή καρέκλα του φαγητού για κούκλα καροτσάκι για κούκλα κουνιστή καρέκλα καθρέφτης πλήρους μεγέθους που δεν σπάει

Εξοπλισμός κουζίνας: δοχεία και τηγάνια σε διάφορα μεγέθη σκεύη τροφίμων μαγειρικά σκεύη όπως κουτάλια, κουτάλες, σουρωτήρια πετσετάκια για τα πιάτα πιάτα, φλιτζάνια, πιατάκια φλιτζανιού, μπολάκια, τσαγιέρα ή καφετιέρα καθαριστικά υλικά όπως σκούπα, σφουγγαρίστρα και σφουγγάρια

Βασικά αντικείμενα: αρσενικές και θηλυκές εθνικές κούκλες ρολόι τηλέφωνο κουβέρτες για τις κούκλες άδεια δοχεία και κουτιά φαγητού πλαστικά τρόφιμα

Ρούχα για μεταμφίεση: παπούτσια και μπότες κοσμήματα ενδυμασίας καπέλα και περούκες (εκτός αν απαγορεύεται από τοπικές εξουσιοδοτημένες απαιτήσεις) βαλίτσες, βιβλία τσέπης, πορτοφόλια, κλειδιά

Εκθέτοντας και Αποθηκεύοντας τα Αντικείμενα Γαντζάκια, καρφωμένα πάνω σε ένα χαρτόνι στον τοίχο ή σφηνωμένα στο μέρος κάποιου ραφιού είναι ιδανικά για να κρεμιούνται καπέλα, τσάντες και ρούχα μεταμφίεσης. Μια παπουτσοθήκη ή μια κρεμαστή θήκη παπουτσιών είναι κατάλληλη για παπούτσια και άλλα μικρά αντικείμενα. Ένα χαρτόνι σφηνωμένο με γαντζάκια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση των φλιτζανιών, των τηγανιών και των κουζινικών σκευών. Μια μικρή κρεμάστρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κρέμασμα ρούχων και τσαντών. Τρία καλάθια που κρέμονται στη σειρά με σύρμα από γαντζάκια είναι τέλεια για την αποθήκευση πλαστικών τροφίμων. Πλαστικά μεγάλα αποθηκευτικά δοχεία είναι χρήσιμα για κοσμήματα ενδυμασίας και πλαστικές τροφές.

Τα περιγράμματα των αντικειμένων Το να σκιαγραφείς διευκολύνει την αποθήκευση των αντικειμένων στη γωνιά του κουκλόσπιτου. Τα περιγράμματα/σκιαγραφήματα, που είναι οπτικές αναπαραστάσεις των αντικειμένων όσον αφορά το σχήμα και το μέγεθος μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σχεδιαστούν αποθηκευτικοί χώροι. Για παράδειγμα, περιγράμματα για τα κουζινικά μπορούν να φτιαχτούν σκιαγραφώντας κάθε αντικείμενο επάνω σε χρωματιστό χαρτί. Αυτά τα σκιαγραφημένα σχήματα κόβονται τότε και τοποθετούνται στο κατάλληλο αποθηκευτικό ράφι. Αν τα αντικείμενα αποθηκεύονται σε ντουλάπια ή δοχεία βάλτε ετικέτες του κάθε αντικειμένου στην εξωτερική πλευρά των ντουλαπιών ή σε εκείνη των δοχείων. Αυτό βοηθάει τα παιδιά να γνωρίζουν τι υπάρχει μέσα. Τα ρούχα ενδυμασίας μπορούν να κρεμαστούν στα γαντζάκια ή στις κρεμάστρες με μια ετικέτα ή φωτογραφία του κάθε αντικειμένου, τοιχοκολλημένη πάνω από το κάθε μέρος. Καπέλα και άλλα αντικείμενα μπορούν να πάνε σε ένα ράφι με μια ετικέτα με εικόνα που να δείχνει που να ανήκει κάθε αντικείμενο. Η καλά οργανωμένη αποθήκευση και ένα τακτικό δωμάτιο διευθέτησης ενισχύει τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που διευκολύνει το δραματικό παιχνίδι των παιδιών.

Αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα της γωνιάς Πόσο συχνά χρησιμοποιείται η γωνιά του κουκλόσπιτου; Ποια παιδιά τείνουν να επιλέγουν τη γωνιά του κουκλόσπιτου τακτικά; Ποια παιδιά σπάνια ή ποτέ δεν θέλουν να παίζουν στη γωνιά του κουκλόσπιτου και πως εγώ μπορώ να τα συμπεριλάβω στο δραματικό παιχνίδι; Χρησιμοποιούν και τα αγόρια και τα κορίτσια τη γωνιά του κουκλόσπιτου; Αν την χρησιμοποιούν μόνο τα κορίτσια, έχω συμπεριλάβει αντικείμενα για τα αγόρια; Τα παιδιά μιμούνται χαρακτήρες τηλεόρασης ή δημιουργούν δικές τους εμπειρίες; Ποια αντικείμενα χρησιμοποιούνται συχνότερα; Ποια καθόλου; Χρειάζεται να αλλάξουν; Πως χρησιμοποιούνται τα αντικείμενα; Είναι τα παιδιά ικανά να καθαρίσουν τη γωνιά του κουκλόσπιτου μόνα τους;

Πώς να φτιάξετε κουκλόσπιτο από χαρτόνι;