Οι μαθητές Στάμος Νικόλαος, Ρέππας Ζήσης.  Η ιστορία ξεκινά το 1868.  Γεννημένη μέσα στη φτώχεια και στη μιζέρια, η Νανά είναι η κόρη της Gervaise και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

ΜΟΝΑΞΙΑ «Γιατί εμένα η ψυχή μου»
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Tα χρoνια του Περικλh.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΓΟΝΙΣΜΟΣ; Η αναπαραγωγή εξημερωμένων ζώων -αναπαράγοντας τα πιο επιθυμητά και ευνουχίζοντας και δολοφονώντας τα υπόλοιπα έγινε το μοντέλο.
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Όνομα μαθητή / τριας , Καπετανέα Μάρθα
Κωνσταντίνος Θεοτόκης <<Η τιμή και το χρήμα>>
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Εμμανουήλ Ξάνθος Ιφιγένεια Ηλιάδου! Στ ΄2.
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
Μενέλαος Λουντέμης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ3.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Αρχαιογνωσίας προωθείται η δημιουργικότητα με τους εξής τρόπους:
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο αυτοβιογραφία χαρακτηρίζουμε συνήθως ένα συνεχές αφηγηματικό κείμενο, στο οποίο ένας άνθρωπος γράφει ο ίδιος την ιστορία της ζωής.
Η περίοδος της Μεγάλης Ακμής του Βυζαντίου ( )
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ β’ λυκείου Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880, του Γ.Ροϊλού (στο μέσον ο Παλαμάς)
Κωνσταντίνος Θεοτόκης Κωνσταντίνος Θεοτόκης Κέρκυρα (η μητέρα του ήταν ανιψιά του Ιάκωβου Πολυλά) Παρακολουθεί μαθήματα φιλοσοφίας στα Πανεπιστήμια.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
Μονογραφία Επαγγέλματος
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
ΜΙΣΕΛ ΝΤΕ ΜΟΝΤΑΙΝ.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Μαντώ Μαυρογένους 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
1η Δράση Ατομική δημιουργία
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Η κριτική του Ορθού Λόγου
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εισαγωγή Με αφορμή το μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αποφασίσαμε για κοινό θέμα ενασχόλησης ένα διάσημο χαρακτήρα παγκόσμιας φήμης τον Σέρλοκ Χολμς.
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Άντον Τσέχοφ 1.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΠΛΑΚΑ.
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗΣ
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ Ειρηνη περακη γ3
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Θανοσ Βλεκασ του Παύλου Καλλιγά.
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές Στάμος Νικόλαος, Ρέππας Ζήσης

 Η ιστορία ξεκινά το  Γεννημένη μέσα στη φτώχεια και στη μιζέρια, η Νανά είναι η κόρη της Gervaise και του Coupeau. Η αρχή του μυθιστορήματος βρίσκει την Νανά σε οικονομικές δυσκολίες, μην έχοντας χρήματα για να αναθρέψει το μικρό γιο της Λουί, τον οποίο απέκτησε σε ηλικία μόλις 16 ετών. Αυτό όμως δεν την εμποδίζει από το να διαμένει σε ένα μεγάλο διαμέρισμα, δώρο ενός εραστή της. Σε κάποια στιγμή όμως ερωτεύεται έναν συνάδελφο ηθοποιό και φεύγει να ζήσει μαζί του σε μια φτωχογειτονιά του Παρισιού, εγκαταλείποντας τις παλιές της συνήθειες να κοιμάται με αριστοκράτες με αντάλλαγμα χρήματα. Στην πορεία όμως ο Φοντάν αποδεικνύεται πολύ τσιγκούνης και βίαιος και η Νανά μη μπορώντας να τον αντέξει καταφεύγει στην αγκαλιά της Σατέν, στην οποία είναι τρελά ερωτευμένη.

 Το απόγειο της δόξας της Νανάς έρχεται σε έναν ιππικό αγώνα, στον οποίο είναι παρών ακόμη και ο αυτοκράτορας Ναπολέων Γ΄ και ολόκληρο το Παρίσι, όταν το άλογο το οποίο ονομάσανε Νανά βγαίνει πρώτο. Ένα ντελίριο θαυμασμού για την Νανά ξεσπά και όλο το στάδιο φωνάζει το όνομα της. Έκτοτε ζει με μια εξωφρενική σπατάλη, ενώ αλλάζει κάθε μέρα πλέον εραστές και παράλληλα κοιμάται και με τη Σατέν.  Αργότερα όμως εγκαταλείπει τους εραστές της καταχρεωμένους από την αχόρταγη ματαιοδοξία της, και φεύγει για τη Ρωσία.  Κανείς δεν γνωρίζει που έχει πάει, γυρίζει όμως στο Παρίσι ξανά για να δει τον γιο της, από τον οποίο όμως κολλά ευλογιά και πεθαίνει κοντά σε όλους όσους γνώρισε. ..

 Η Νανά του Ζολά θεωρείται παγκόσμιο λογοτεχνικό σύμβολο του νατουραλισμού. Ο Ζολά εξοργισμένος από τον υποκριτικό καθωσπρεπισμό της παρισινής πλουτοκρατίας παρουσιάζει το 1880 τη Νανά αφήνοντας εμβρόντητο το γαλλικό κοινό

 Η Νανά δεν είναι απλώς μια πόρνη των παρισινών σαλονιών που επιβιώνει με την ανηθικότητά της αλλά ένας αμείλικτος καθρέφτης της μεγαλοαστικής τάξης και της παραδοσιακής αριστοκρατίας που παρακμάζουν ηθικά και ιδεολογικά.  Οι γυναίκες παρουσιάζονται σεξουαλικά ακόλαστες κι αυτές που δεν εκδίδονται, γιατί έχουν δεδομένο οικογενειακό πλούτο, είναι τουλάχιστο κακόψυχες κι επίβουλες. Οι μοναδικοί ήρωες με ευαισθησία, ο κόμης Μυφά και ο μικρός Ζιζής συντρίβονται..

 Ο Ζολά μέσα από το οδοιπορικό της Νανάς, πέρα από τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα, καταδεικνύει και τις κατώτερες ζώνες της πορνείας του πεζοδρομίου με συγκλονιστικές περιγραφές. Το καθημερινό ξύλο, η εκπόρνευση για ένα πιάτο φαΐ, το κυνήγι της αστυνομίας, το βρωμερά καταγώγια – πιάτσες μπορούν να περιγραφούν μόνο με μια λέξη : ασφυξία.

 Από τις πρώτες σελίδες του βιβλίου αποκαλύπτονται σχεδόν όλα τα πρόσωπα που θα μετέχουν στη δράση και θα παίρνουν μέρος στις εξελίξεις. Όλοι έχουν μαζευτεί για να παρακολουθήσουν την Νανά στην πρώτη της θεατρική εμφάνιση, η οποία χωρίς να διαθέτει ίχνος ταλέντου, κερδίζει το κοινό με την πληθωρική προσωπικότητά της.

 Ουσιαστικά Νατουραλισμός ονομάζεται στη λογοτεχνία ένα ρεύμα που αναπτύχθηκε στη Γαλλία στα τέλη του 19 ου και στις αρχές του 20 ού αιώνα, κυρίως με τα έργα του Εμίλ Ζολά. Στην Ελλάδα ο νατουραλισμός κάνει την πρώτη του εμφάνιση με τη μετάφραση της " Νανά " του Εμίλ Ζολά από τον Ιωάννη Καμπούρογλου το Είναι η πιο ακραία εκδοχή του ρεαλισμού. Καταγγέλλει την κοινωνική εξαθλίωση και γενικά τις απαράδεκτες συνθήκες ζωής. Οι νατουραλιστές συγγραφείς επιλέγουν ιδιαίτερα προκλητικά θέματα από το περιθώριο της κοινωνικής ζωής. Οι ήρωες είναι οι απόκληροι και τα θύματα της κοινωνίας, οι καταπιεσμένοι, οι αδικημένοι, άτομα του υποκόσμου.

 Η " Νανά " του Ζολά μοιάζει να έχει γραφτεί πάνω σε μια μόνο ιδέα : να γίνει το έργο αυτό μια μεγαλειώδης απόδειξη της παντοδυναμίας του πόθου. Ο πόθος που νιώθουν οι άντρες για την Νανά γίνεται ο κινητήριος μοχλός κοινωνικών ανακατατάξεων : οικογένειες της υψηλής κοινωνίας καταστρέφονται, ιερόδουλες του περιθωρίου κατακτούν χρήμα και δόξα.. Παραλαμβάνει έναν λογοτεχνικό κοινό τόπο, την εταίρα, για να τον εξυψώσει σε αρχέτυπο, κάνοντας μια σπουδή πάνω στην " πορνεία " - πάνω σε μια ακόρεστη δηλαδή αλλά και ανόρεκτη σεξουαλικότητα. Εκτός από ένα μνημείο του ανδρικού πόθου, η " Νανά " μπορεί έτσι να διαβαστεί και ως ένα μυθιστόρημα για την ανία της ύπαρξης, με την πρωταγωνίστρια του - σαν ένα δοχείο χωρίς πάτο - να καταβροχθίζει ασύστολα τα πάντα και να μένει κενή.

 Ο Εμίλ Ζολά ήταν Γάλλος λογοτέχνης, το έργο του οποίου ξεχώρισε όχι μόνο αναδεικνύοντας το ρεύμα του νατουραλισμού, αλλά πρωτίστως επειδή άσκησε τεράστια κοινωνική επιρροή με το έργο και τις παρεμβάσεις του εργάστηκε ως γραμματέας, μετά στο τμήμα πωλήσεων ενός εκδοτικού οίκου. Κατόπιν άρχισε να αρθρογραφεί σε εφημερίδες σχετικά με τη λογοτεχνία, την τέχνη και την πολιτική. Χαρακτηριστικές υπήρξαν οι θέσεις του κατά του Ναπολέοντα και του ιερατείου.

 Γεννήθηκε στο Παρίσι στις 2 Απριλίου του Ύστερα από την πρώτη του επιτυχία, το μυθιστόρημα " Τερέζ Ρακέν " (1867), συλλαμβάνει την ιδέα ενός μεγάλου " ρεαλιστικού κι επιστημονικού " μυθιστορήματος σε πολλούς τόμους, την ιστορία μιας οικογένειας, των Ρουγκόν Μακάρ, την περίοδο της δεύτερης αυτοκρατορίας, έργο που θα ολοκληρωθεί σε μια περίοδο 22 χρόνων.

 Το 1877 το μυθιστόρημά του με τίτλο " Η ταβέρνα " θα του χαρίσει ευρύτατη αναγνώριση, ενώ η έκδοση του μυθιστορήματος " Νανά " (1880) θα ξεσηκώσει σκάνδαλο. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στην υπόθεση Ντρέιφους με το φλογερό του άρθρο " Κατηγορώ "

 Στα τελευταία χρόνια της ζωής του έμελλε να συνταράξει συθέμελα τη γαλλική κοινωνία με την ανοιχτή επιστολή του προς τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας, η οποία δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο της εφημερίδας L'Aurore υπό τον τίτλο « Κατηγορώ !» (1898), που αφορούσε στην γνωστή υπόθεση Ντρέιφους.

 Πέθανε δηλητηριασμένος από καπνό, στις 29 Σεπτεμβρίου του 1902, στο διαμέρισμά του στο Παρίσι, εξαιτίας φραξίματος της καπνοδόχου. Παρόλο που η αστυνομία αποφάνθηκε ότι ο θάνατός του ήταν ατύχημα, δεδομένου του αριθμού των εχθρών που είχε δημιουργήσει από την υπόθεση Ντρέιφους, οι φήμες για δολοφονία του δεν έπαψαν να απασχολούν την κοινή γνώμη.

 Η αφήγηση του έργου του Εμίλ Ζολά γίνεται στο γ ’ πρόσωπο  Ο αφηγητής είναι μη δραματοποιημένος

 Έκτορας ---  ένας απο τους δύο νεαρούς που στεκόντουσαν στην πλατεία  Λουσύ  Φωσερύ  Νανά  Μπορντενάβ  Λα Φαλουάζ  Μινιόν και ο Σταϊνέρ  Νταγκενέ  Η Μπλανς ντε Σιβρύ  Ίριδα και ο Γανυμήδης  Πρυλλιέρ  Άρτεμης  κόμισσα Μυφφά  Ο κύριος Πωλ  Ο Φρανσίς  Η κυρία Λερά  Λαμπορντέτ  Η Γκαγκά

 Στο κείμενο επικρατούν :  Διάλογος  Αφήγηση  Περιγραφή