Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Ονοματεπώνυμο : Έφη Κουτσούρη Τμήμα : Γ΄1.
2. ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Τίτλος Εργασίας: Η Ιταλική Εισβολή Στην Ελλάδα 28 Οκτωβρίου 1940
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
Tα χρoνια του Περικλh.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΙΣΛΑΜ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 18/10/14
Δημήτρης Φαλστέτας Γ ’6.   Ο Αριστείδης ( π. Χ.) υπήρξε Αθηναίος στρατηγός και πολιτικός. Ήταν από τα σημαντικότερα δημόσια πρόσωπα της εποχής.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
Ρατσισμός.
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
Γιάννης Ρίτσος.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
Φονταμεταλισμός Ελένη Κολιό Γ’1.
Για το μάθημα των Θρησκευτικών Μητσάνη Ιωάννα Γ2
Μάθημα 7ο H Μεσόγειος τον 20ο αιώνα
ΜΑΡΙΑ ΑΛΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥ. Το καθεστώς του Νικολάου Β΄ ήταν αυταρχικό και καταπιεστικό με αποτέλεσμα τις εξεγέρσεις των αγροτικών και εργατικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΝΑΖΙΣΜΟΣ Αναστασάκης Κωνσταντίνος Αντωνάκη Φωτεινή Βούτουνα Χρυσούλα Μπαλή Ιωάννα Παναγιωτοπούλου Όλγα-Μαρία.
Ενότητα 4 η κεφ. 4 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Η Ελλάδα μετά την απελευθέρωση έκανε προσπάθειες να οργανωθεί σαν κράτος και να φτάσει το επίπεδο των ανεπτυγμένων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΑΠΟ ΤΟΝ Α΄ ΣΤΟΝ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ
Κοινωνικό Ζήτημα
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
ΕθνικεΣ ιδεολογιεΣ 19ος αιώνας.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
ΚΟΜΜΑΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΠΙΕΣΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ
H ευρωπαϊκή ενοποίηση. Από την ΕΟΚ στην ΕΕ
Επιστροφή στη δημοκρατία, Τουργκούτ Οζάλ, οικονομική ανάπτυξη και άνοδος του πολιτικού Ισλάμ.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
Από την 3η Σεπτεμβρίου 1843 έως την έξωση του Όθωνα (1862)
ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
Χαλούλος Παναγιώτης, Απρ. 2005
Ελευθεριοσ Βενιζελοσ.
Από την έξωση του Όθωνα (1862) έως το κίνημα στο Γουδί
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχ. έτος

Τι είναι ο φασισμός; Φασισμός είναι μια ριζοσπαστική, αυταρχική και εθνικιστική πολιτική ιδεολογία που ξεκίνησε από την Ιταλία (1922 – 1943) και αναπτύχθηκε και σε άλλα κράτη (Γερμανία, Ισπανία κ.ά.) Ο όρος αναφέρεται γενικότερα σε κάθε κίνημα ή καθεστώς εθνικιστικού και ολοκληρωτικού χαρακτήρα.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του φασισμού; Η απόλυτη εξουσία του κράτους Συμμόρφωση ατομικής θέλησης σε αυτή του συνόλου Υπακοή σε έναν χαρισματικό –συνήθως- ηγέτη στο πρόσωπο του οποίου ενσαρκώνεται το κράτος Εξύψωση του πολιτικού φρονήματος Καθαρότητα φυλής Στοιχεία μυστικισμού

Όπως αναφέρθηκε ο όρος φασισμός πρωτοεμφανίστηκε στην Ιταλία όπου ο Μουσολίνι μετά τον Α παγκόσμιο πόλεμο δημιούργησε ένα κόμμα και ονόμασε τους οπαδούς του “Fasci de Combattimento”. To 1922 o Μουσολίνι με τους οπαδούς του έκαναν πορεία στην Ρώμη απαιτώντας την άνοδό του στην θέση του πρωθυπουργού. Ο βασιλιάς παραδόθηκε υπό όρους και τους επέτρεψε να κάνουν κυβέρνηση. Στην συνέχεια ένοπλες φασιστικές συμμορίες ανέλαβαν δράση τρομοκρατώντας τα επιτελεία των αριστερών οργανώσεων ακόμα και δολοφονώντας τα μέλη τους. Ο Μουσολίνι κατάργησε τα πολιτικά κόμματα και επέβαλλε απολυταρχικό καθεστώς. Ιταλία

Γερμανία Στην Γερμανία ο Αδόλφος Χίτλερ με τους οπαδούς του Ναζί, στηρίχθηκαν περισσότερο στον εθνικισμό. Υποστήριζαν την εθνική και φυλετική καθαρότητα και την υπεροχή της. Υποστήριζαν δηλαδή ότι η φυλή τους ήταν ανώτερη και έπρεπε να επιβληθεί στα κατώτερα έθνη.

Πώς χρησιμοποιείται σήμερα ο όρος φασισμός; Ο όρος φασισμός χρησιμοποιείται αρκετά συχνά με πολλές διαφορές. Σε πολύ ευρύτερη έννοια ο φασισμός ορίζεται ως κάθε άδικη αντιδημοκρατική και βίαιη πράξη ιδεολογία ή συνήθεια στον χώρο της πολιτικής της κοινωνίας, της οικογένειας και των σχέσεων. Αυτή η ίσως λανθασμένη χρήση της λέξης έχει εν μέρει υποκαταστήσει την αρχική έννοια της λέξης ότι ο φασισμός είναι μόνο η ονομασία του κινήματος του Μουσολίνι.

Νέο-φασισμός Ο φασισμός γεννιέται και αναπτύσσεται στις συνθήκες που δημιουργούν για αυτόν η πολιτική και οικονομική κρίση, έτσι, με την παγκόσμια κρίση που περνάμε σήμερα,οι συνθήκες είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές για φασιστικά κόμματα ή οργανώσεις που κερδίζουν την εμπιστοσύνη του απλού λαού που χάνει τις δουλειές του και χρειάζεται να μεταφέρει την ευθύνη σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων.

Βιβλιογραφία Χατζηστεφάνου Αρης, Φασισμός Α.Ε., ντοκιμαντέρ της Infowar Productions Wikipedia, Φασισμός, Wikipedia %CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%C F%82 %CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%C F%82

Τέλος