Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Όταν τα παιδια γραφουν …
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΘΕΜΑ : ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Άτομα (παιδιά) με ειδικές ανάγκες ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΕΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΛΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΣΤ'2 18 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΟΜΑΔΑ:INDEPENDENT ΘΕΜΑ:ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ Η' Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΥΠΟΘΕΜΑ:ΑΠΕΞΑΡΤΗΣH-ΘΕΡΑΠΕΙΑ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Κοινωφελής Απασχόληση
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ  ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
Εκπαίδευση και μειονότητες
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΛΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ, ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΥΣ, ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ κ.λ.π.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ,Ή ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΩ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΛΑΘΟΣ, Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΙΡΟΜΑΣΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ. ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΓΗ. ΑΞΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

ΓΝΩΜΕΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΑΣΤΕΓΟΙ. ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟΣ. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΣ. ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΄Η ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΑΚΟΜΑ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΧ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟ.

Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ

ΕΙΔΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΝΑΙ, Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ’ΝΑΙ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΦΗ – ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ