Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Μαθητής με π.ο. στο σχολείο μας. Τα κομμάτια του πάζλ.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ Στο Α΄ τετράμηνο , στα πλαίσια της ερευνητικής μας εργασίας ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με θέμα: Οι διατροφικές.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΛΚΟΟΛ: Ο «αθώος» φίλος του ανθρώπου
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Κριτήρια επιλογής του θέματος
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ 2013-2014 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΛΑΖΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥΣΕΛΙΜΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥΣΟΥΡΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ ΣΧΟΙΝΑ ΒΕΝΕΤΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΡΧΑΝΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το θέμα που θα παρουσιάσουμε είναι η ψυχολογία των εφήβων και ο λόγος για τον οποίο το επιλέξαμε είναι το ενδιαφέρον μας να μάθουμε τί κρύβεται πίσω από κάθε αντίδραση των νέων. Η ομάδα μας αποτελείται από τις εξής μαθήτριες: Αντωνιάδου Λαζαρένια, Μουσελίμη Μαριάννα, Μουσουράκη Μαρίνα, Σχοινά Βενέττα. Ο γενικός τίτλος της εργασίας μας είναι: «Ματιές στην εφηβεία…». Επιβλέπουσα καθηγήτρια: η κ.Αρχανιώτη Γεωργία

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Αρχικά, λόγω του χρόνου που είχαμε στη διάθεσή μας, αποφασίσαμε πως πρέπει να συντάξουμε την εργασία μας παίρνοντας τις προσωπικές μαρτυρίες των μαθητών του σχολείου μας. Αυτό το υλοποιήσαμε με τη δημιουργία ερωτηματολογίων στα οποία συμπεριλήφθησαν οι απορίες τις κάθε ομάδας πάνω στο αντικείμενο που είχε επιλέξει να εργαστεί και τις οποίες οι μαθητές κλίθηκαν να απαντήσουν ανώνυμα. Καταμετρώντας τις απαντήσεις που δόθηκαν και αξιολογώντας τις καταλλήλως, βγάλαμε τα συμπεράσματά μας για το επιμέρους θέμα μας.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Έχοντας στο νου τον τίτλο της εργασία μας, «Ματιές στην εφηβεία», και θέλοντας να γνωρίσουμε καλύτερα την ηλικία που και οι ίδιοι βιώνουμε, (με την μέθοδο της καταιγίδας) ανακαλύψαμε το θέμα το οποίο κίνησε το ενδιαφέρον μας και στο οποίο θελήσαμε να εμβαθύνουμε. Πρόκειται για την ψυχολογική κατάσταση των νέων κατά την εφηβική ηλικία. Πίσω από τις βίαιες αντιδράσεις, τις παρορμητικές πράξεις, τη δική τους, μοναδική, γλώσσα, υπάρχουν διάφορα συναισθήματα που αποτελούν την κινητήρια δύναμη αυτών, αυτά θέλαμε να ανακαλύψουμε μέσω της εργασίας μας.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ Λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας για την πραγματοποίηση της ερευνητικής εργασίας μπορούμε να πούμε πως μείναμε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, θα επιθυμούσαμε όμως να είχαμε μια ακόμη ευκαιρία διότι, παρά την προσπάθειά μας, υπάρχουν θέματα που δεν αναφέραμε καν και αποτελούν επίσης στοιχεία της εφηβείας.

ΣυμμετΕχοντες στην Ερευνα

ΗΛΙΚΙΑ

ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ Ή ΟΧΙ; Παρατηρείται ότι τα κορίτσια βιώνουν ψυχολογικά εντονότερα την εφηβική ηλικία από τα αγόρια.

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ; Τα αγόρια διαθέτουν γνώση του τι συμβαίνει στην ψυχολογία τους.

ΈΧΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ; Σπάνιες είναι οι επισκέψεις στους ψυχολόγους από εφήβους λόγω του ότι το επάγγελμα τους έχει παρεξηγηθεί.

ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ; Ενώ τα αγόρια δεν είναι τόσο επιρρεπείς στην κατάθλιψη (ερώτηση 4), μπορούν πιο εύκολα να αποκτήσουν τάσεις αυτοκτονίας.

ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ; Γενικότερα, το άγχος διέπει τους νέους κατά τη διάρκεια της εφηβείας και προέρχεται από πολλούς τομείς.

ΕΧΕΙΣ ΒΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ; Τα κορίτσια χαρακτηρίζονται από ανασφάλεια και χαμηλή αυτοεκτίμηση, ενώ τα αγόρια από σιγουριά και έπαρση.

ΕΧΕΙΣ ΝΙΩΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΣΥΝΟΛΟΥ; Ο φόβος της μοναξιάς είναι αυτός που οδηγεί τους εφήβους στην αναζήτηση επιβεβαίωσης και στην ένταξη τους σε παρέες.

ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΌΤΙ ΔΙΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΌΤΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ; Πολλές φορές δέχονται απόρριψη και δεν γίνονται αποδεκτοί ακόμη κι από τους «φίλους» τους.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΘΥΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ; Τα κορίτσια φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη υπευθυνότητα και τύψεις όταν κάνουν κάτι λανθασμένο.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΞΕΣΠΑΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΟΥ; Οι νέοι είναι αρκετά ευέξαπτοι και έχουν συχνά ξεσπάσματα.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΞΕΣΠΑΣ ΣΕ ΚΛΑΜΑΤΑ;

ΘΕΩΡΕΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΚΛΑΙΣ; Ενώ τα αγόρια ισχυρίζονται ότι δεν κλαίνε συχνά εντέλει δεν το θεωρούν και ντροπή.