Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Advertisements

Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
HOT PISTONS 1o ΓΕΛ Κέρκυρας
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
Εσωτερική Ενέργεια.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Κυκλική αντιστρεπτή μεταβολή
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Μαυροκέφαλος Κ. Χρήστος
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Ο Ατμοστρόβιλος ή Αιολόσφαιρα του Ήρωνα και ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΕΣ
Θερμοκρασία και Θερμότητα
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
Οι υδρογονάθρακες ως καύσιμα. Η καύση είναι η πρώτη χημική αντίδραση που χρησιμοποιήθηκε από τους ανθρώπους για … θέρμανση μαγείρεμα Κατασκευή αντικειμένων.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
1 ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ « ΚΙΝΗΤΗΡΙΕΣ ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ» « ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ » ΤΡΙΚΑΛΑ
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΕΠΑΛ ΟΙΝΟΗΣ-ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡ
5B β’ μέρος θερμικές μηχανές
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΠΥΡΟΛΥΣΗ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Δομή του μαθήματος Το σύστημα και το περιβάλλον του συστήματος
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.
Τύποι & Κατηγορίες Μ.Ε.Κ. Ανάλογα με τη δυνατότητα παραγωγής έργου :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ Η ομάδα 3 παρουσιάζει την εργασία της με θέμα «Μηχανές Εσωτερικής Καύσης»

Ορισμός Μηχανή εσωτερικής καύσης ή κινητήρας εσωτερικής καύσης ονομάζεται η κινητήρια θερμική μηχανή στην οποία η καύση του καυσίμου γίνεται στο εσωτερικό σώμα της ίδιας της μηχανής, εξ ου και η ονομασία της, σε αντίθεση με την ατμομηχανή, (όπου η καύση γίνεται εκτός, στο λέβητα). Οι μηχανές αυτές έχει καθιερωθεί ευρύτερα ν΄ αναφέρονται με το κεφαλαιογράμματο αρκτικόλεξο ΜΕΚ. Ως ΜΕΚ θεωρούνται γενικά οι αεριομηχανές, οι βενζινομηχανές, οι πετρελαιομηχανές και οι αεριοστρόβιλοι. Γενικά στις ΜΕΚ, "εργαζόμενο μέσο", ή "εργαζόμενη ουσία" είναι ο ατμοσφαιρικός αέρας, (ενώ στις ατμομηχανές είναι ο ατμός).

Οι πρώτες μηχανές Η ιστορία της εφεύρεσης και κατασκευής των ΜΕΚ έχει συνυφανθεί με την ιστορία και την εξέλιξη των αυτοκινούμενων οχημάτων, που ήταν και η κύρια αιτία της δημιουργίας τους. Η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που τροφοδοτούνται με υγρά καύσιμα, έγινε ουσιαστικά σε τρία βήματα, αρχίζοντας με τον Jean-Josef Lenoir, περνώντας από τον Nicolaus Otto και καταλήγοντας καταρχήν στον Rudolf Diesel.

Τρόπος καύσης τετράχρονων κινητήρων 1. Εισαγωγή Ανοίγει η βαλβίδα εισαγωγής. Καθώς το έμβολο κατεβαίνει το μίγμα εισέρχεται και καταλαμβάνει τον χώρο του κυλίνδρου. Η βαλβίδα εξαγωγής είναι κλειστή. 2. Συμπίεση Το έμβολο ανεβαίνει και η βαλβίδα εισαγωγής κλείνει. Το μίγμα συμπιέζεται. Η βαλβίδα εξαγωγής παραμένει κλειστή. 3. Καύση Το μίγμα αναφλέγεται και καίγεται. Τα αέρια προϊόντα εκτονώνονται και σπρώχνουν το έμβολο προς τα κάτω. Και οι δύο βαλβίδες είναι κλειστές. 4. Εξαγωγή Ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και το ανερχόμενο έμβολο σπρώχνει τα προϊόντα της καύσης να βγουν από τον κύλινδρο. Η βαλβίδα εισαγωγής είναι κλειστή

Τρόπος καύσης δίχρονων κινητήρων βενζίνης Μετά την καύση το εμβολο κατεβαίνει ανοίγει η θυρίδα εξαγωγής και βγαίνουν τα καυσαέρια. Συνεχίζοντας την κίνηση προς τα κάτω ανοίγει και η θυρίδα εισαγωγής και εισέρχεται η μύξη του καθαρού αέρα με το καύσιμο μέσα στον κύλινδρο και καθαρίζει ο κύλινδρος και από τα καυσαέρια ταυτόχρονα. αρχίζει η ανοδική πορεία του εμβόλου και διαδοχικά κλείνει τις θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής και γίνετε η συμπίεση λίγο πριν το εμβολο φτάσει στο ανώτερο σημείο γίνετε η ανάφλεξη και αρχίζει από την αρχή ο κύκλος

Καύσιμα Βενζίνη Πετρέλαιο Φυσικό αέριο Υγραέριο Υδρογόνο Μεθανόλη Αιθανόλη Ενεργειακές κυψέλες

Κατάταξη ανάλογα με Είδη χρόνους λειτουργίας Τετράχρονοι κινητήρες Δίχρονοι κινητήρες θερμοδυναμικό κύκλο λειτουργίας Βενζινοκινητήρες (Κινητήρες Otto) Πετρελαιοκινητήρες (κινητήρες Diesel) Αεριοκινητήρες (Στροβιλοκινητήρες) (κύκλος Joule) είδος κίνησης και γεωμετρία εμβόλων Εμβολοφόροι Περιστροφικοί Περιστρεφόμενου εμβόλου (Wankel) Αστεροειδείς κινητήρες οικονομία και περιβάλλον Κινητήρες Μέριτ Κινητήρες φτωχού μίγματος Υβριδική τεχνολογία (Κύκλος Atkinson, Κύκλος Miller) Ηλεκτροκίνηση

Αστεροειδής

Αεριοστρόβιλος

Εξαρτήματα

ΜΕΚ καραβιών

Πετρελαιομηχανές Στην εποχή μας οι βασικότερες προοστίριες μηχανές πλοίων είναι οι μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) ή πετρελαιομηχανές. Βασικές κατηγορίες που τις διαχωρίζουμε είναι ανάλογα με τον θερμικό κύκλο λειτουργίας τους δηλαδή σε δίχρονες και τετράχρονες

Δίχρονες Οι δίχρονες πετρελαιομηχανές χρησιμοποιούνται σε μεγάλα εμπορικά πλοία διότι από αυτές μπορούμε να έχουμε μεγάλες ιπποδυνάμεις. Τις ονομάζουμε δίχρονες γιατί με μια περιστροφή του άξονα τους ολοκληρώνετε ο θερμικός κύκλος λειτουργίας τους δηλαδή παράγουν έργο σε 2 παλινδρομήσεις του εμβόλου

Τετράχρονες Τις ονομάζουμε τετράχρονες γιατί αποδίδουν έργο σε δυο περιστροφές του άξονα δηλαδή δε 4 παλινδρομήσεις του εμβόλου. Τις συναντάμε σε νεοτέρα πλοία κυρίως επιβατικά επίσης και σε καταμαράν

Συμβολή στην καθημερινότητα Ανάπτυξη συμβατικών οχημάτων μηχανών εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ.) Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της σύγχρονης τεχνολογίας καθώς αποτελεί την βασική μηχανή καύσης στον κόσμο Έδωσε το έναυσμα για την βελτίωση των μηχανών καύσης και την ανάπτυξη των μέσων μεταφοράς

ΤΕΛΟΣ Γιώργος Πολίτης Νίκος Σιγάλας Γιώργος Πολίτης Νίκος Σιγάλας Σταμάτης Τσουκαλάς Γιώργος Χαρτοματζίδης Χρήστος Φουρνιστάκης Σταμάτης Τσουκάλας Γιώργος Χαρτοματζίδης Χρήστος Φουρνιστάκης ΤΕΛΟΣ