«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Νούλα Αλβανούδη Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των νοσοκομειακών βιβλιοθηκών Καλογεράκη Ελένη Βιβλιοθήκη Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός» Τσαλαπατάνη Ειρήνη Βιβλιοθήκη.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Αναστασία Αβραμίδου Αρχειονόμος/Βιβλιοθηκονόμος,Msc Ιφιγένεια Βαρδακώστα Βιβλιοθηκονόμος, Msc/Υπεύθυνη Βιβ/κης

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Στόχοι της Εκπαίδευσης Χρηστών Κίνητρα για αξιολόγηση των σεμιναρίων που πραγματοποιεί η Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτικά σεμινάρια από τη ΒΚΠ Στόχος της έρευνας και μεθοδολογία Αποτελέσματα Συμπεράσματα Εφαρμογές αποτελεσμάτων αξιολόγησης

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 3 ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ Η αποτελεσματική εκμετάλλευση των πηγών της Βιβλιοθήκης Ανάπτυξη δεξιοτήτων για ανεξάρτητη έρευνα πληροφοριών Ενθάρρυνση στην αναζήτηση βοήθειας από τους βιβλιοθηκονόμους (Wilson, 1997)

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 4 ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Ενεργό συμμετοχή στις πρωτοβουλίες του πανεπιστημίου που προωθούν την ανεξαρτητοποίηση των σπουδαστών στην μάθηση. Καθορισμός και μέτρηση των πληροφοριακών ικανοτήτων των σπουδαστών, ειδικά εκείνων που χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη από απόσταση. Ανάπτυξη στρατηγικών δεικτών απόδοσης της βιβλιοθήκης. Ικανοποίηση των απαιτήσεων του ιδρύματος. (Stewart, 1999)

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 5 Σεμινάρια Εκπαίδευσης Χρηστών από τη ΒΚΠ (1/2) Για το Ακαδημαϊκό Έτος πραγματοποιήθηκαν 9 σεμινάρια (1/11/ /11/2007) Πλήρης υλικοτεχνική υποδομή Υποχρεωτική η συμμετοχή των πρωτοετών και μεταπτυχιακών φοιτητών Συνδυασμός των μεθόδων «Παρουσίαση» και «Διάλεξη»

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 6 Σεμινάρια Εκπαίδευσης Χρηστών από τη ΒΚΠ (2/2)  Κάθε σεμινάριο περιλάμβανε 2 μέρη: Α) παρουσίαση του φυσικού χώρου, του τρόπου οργάνωσης της Βιβλιοθήκης & των κανονισμών της, Β) προσφερόμενες υπηρεσίες, πηγές πληροφόρησης, στρατηγικές έρευνας  Βεβαίωση παρακολούθησης στο τέλος του σεμιναρίου σε όσους το παρακολούθησαν

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 7 ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Καταγραφή των γενικότερων πληροφοριακών γνώσεων των χρηστών. Ικανοποίησή τους από το σεμινάριο και ο εντοπισμός των θεματικών ενοτήτων που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προτίμηση. Προσδιορισμός των δυνητικών επιθυμιών των χρηστών ως προς το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συγκέντρωση των μειονεκτημάτων του προγράμματος ως προς τη θεματολογία, τη διαδικασία και τις υποδομές που χρησιμοποιηθήκαν, κάνοντας παράλληλα ελεύθερα τα δικά τους σχόλια, παρατηρήσεις και προτάσεις.

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 8 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Βιβλιογραφική έρευνα για να εντοπιστούν ανάλογες μελέτες και έρευνες Διαμόρφωση ερωτηματολογίου έτσι ώστε οι ερωτήσεις: α) να εξυπηρετούν τους ερευνητικούς στόχους, και β) να έχουν χρησιμοποιηθεί σε αντίστοιχα ερωτηματολόγια και έρευνες

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 9 ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Σε 6 άτομα του προσωπικού (εκτός των συγγραφέων) 1 Λέκτορα του Ιδρύματος Αναθεωρήσεις, βελτιώσεις Τελική μορφή

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 10 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Χρόνος : 17/12/2007 – 22/12/2007 Απευθυνόταν σε: φοιτητές (προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς) που παρακολούθησαν τα σεμινάρια Διανεμήθηκαν 192 ερωτηματολόγια Επεστράφησαν συμπληρωμένα 109 (56,8%) Εκ των οποίων: 79 γυναίκες (72%) & 30 άνδρες(28%) 89 προπτυχιακοί (82%) & 20 μεταπτυχιακοί φοιτητές (18%)

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 11 1.ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 12 2.ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 13 3.ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 14 4.ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Κάλυψη αποριών: 87% Σεμινάρια όλο το χρόνο: 74% Σεμινάρια σε θεματικές ενότητες: 87% Σεμινάρια σε ειδικές πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών: 94% Συνοδευτικό υλικό: 94%

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 15 5.ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Εξεζητημένη ορολογία: 14% Έλλειψη πρακτικής εφαρμογής: 54% Χρονική διάρκεια: 83% Έμφαση στις ηλεκτρονικές πηγές: 52% Έλλειψη μεταδοτικότητας: 21% Χώρος διεξαγωγής: 35% Δυσνόητη θεματολογία: 6%

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Κατανόηση της Θεματολογίας του Σεμιναρίου: 94% Βελτίωση γνώσεων μετά το σεμινάριο: 38%

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΡΩΤΩΜΕΝΩΝ Πρακτική εφαρμογή Επιτόπια ξενάγηση Διανομή συνοδευτικού υλικού Πραγματοποίηση σεμιναρίων όλο το χρόνο ανά θεματικές ενότητες διαφορετικού περιεχομένου

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 18 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι προπτυχιακοί φοιτητές που συμμετείχαν δεν είχαν παρακολουθήσει ανάλογα σεμινάρια εκπαίδευσης κατά το παρελθόν. Έχουν πολύ μεγάλη εξοικείωση με το διαδίκτυο αλλά, το χρησιμοποιούν κυρίως για μη εκπαιδευτικούς σκοπούς. Ο ηλεκτρονικός κατάλογος (Web Opac) συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των πρωτοετών φοιτητών. Η διαδικασία για να είναι ολοκληρωμένη πρέπει να συνοδεύεται από πρακτική εφαρμογή προκειμένου οι συμμετέχοντες να καλύψουν άμεσα τυχόν απορίες τους.

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 19 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφασίστηκε: Υιοθέτηση της πρακτικής εφαρμογής κατά τη διεξαγωγή των σεμιναρίων από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος, Ανάρτηση στον ιστότοπο της Βιβλιοθήκης ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου συνοδευόμενο με κατάλληλες οδηγίες, Αξιολόγηση κάθε κύκλου εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 20 ΕΠΙΛΟΓΟΣ (1/2) Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων : αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την αποτίμηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων καθώς παρέχει πληροφορίες για την ποιότητα των υπηρεσιών της, τις αδυναμίες των χρηστών και τις ανάγκες τους, λειτουργεί διορθωτικά και ενδυναμώνει το συνεχιζόμενο ρόλο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχέση με τις αυξανόμενες ανάγκες πληροφόρησης,

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 21 ΕΠΙΛΟΓΟΣ (2/2) Το ζητούμενο της αξιολόγησης στην εκπαίδευση με τη μορφή οργανωμένης διαδικασίας είναι να βρεθούν, να τροποποιηθούν και να αναπτυχθούν μέθοδοι, διαδικασίες και εργαλεία που εξυπηρετούν το σκοπό αυτό, στοχεύοντας στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της προς τους χρήστες.

17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 22 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Αναστασία Αβραμίδου Ιφιγένεια Βαρδακώστα