ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Pivot a time travel.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σενάριο.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
9/θ Δημοτικό Σχολείο 3o Αριδαίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
A Virtual Tour of London
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19

η κριτική στάση απέναντι στον καταιγισμό των εικόνων που μας κατακλύζουν καθημερινά, η επαφή με τα ποιοτικά προϊόντα της 7ης τέχνης μπορούν να γίνουν ένα ανεκτίμητο εργαλείο για επικοινωνία, γνώση και αυτογνωσία. Όλοι μαζί συζητήσαμε το θέμα, καταγράψαμε τις πρώτες σκέψεις:

Μέσα από την προσπάθεια δημιουργίας ταινιών μικρού μήκους δίνεται η δυνατότητα έκφρασης του προβληματισμού των μαθητών, καλλιέργειας της συλλογικότητας, απόκτησης γνώσεων γύρω από τις νέες τεχνολογίες

Διατυπώσαμε ερωτήματα, προσδιορίσαμε τα υποθέματα: 1.Η προϊστορία του κινηματογράφου και η σύγχρονη κινηματογραφική ιδέα 2.Animation ( Κινούμενα σχέδια) γενικά 3.Animation – Βραβευμένες ταινίες 4.Ο κινηματογράφος ως τέχνη Ταινίες Θρύλοι

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες Έγινε καταμερισμός των υποθεμάτων Συγκεντρώθηκαν οι πηγές: βιβλιογραφία και ιστοσελίδες Δώσαμε έμφαση στον έλεγχο και την αξιολόγηση των πηγών του διαδικτύου.

Ομάδα 1 η Γιαννουκά Ελένη Γκόβαρη Χριστίνα Μπουκουβάλας Σωκράτης Γιαννουκά Ελένη Γκόβαρη Χριστίνα Μπουκου- βάλας Σωκράτης

Ομάδα 2 η Σαββαΐδη Ελεωνόρα Τάτση Εύα Σαββαΐδη Ελεωνόρα Τάτση Εύα

Ομάδα 3 η Κρικλάνη Βαλεντίνα Παπαδόπουλος Ορέστης Πουλάκης Δημήτρης Τσιλιβάκης Δημήτρης Κρικλάνη Βαλεντίνα Παπαδό- πουλος Ορέστης Πουλάκης Δημήτρης Τσιλιβάκης Δημήτρης

Ομάδα 4 η Μαυρίδου Μαριτίνα Ροβίσης Πέτρος Σταυρόπουλος Παναγιώτης Τουμανίδης Αλέξανδρος Μαυρίδου Μαριτίνα Ροβίσης Πέτρος Σταυρό- πουλος Πάνος Τουμανίδης Αλέξανδρος

Συζητήσαμε και δημιουργήσαμε το συμβ ό λα ι ο της τάξης

Συγκέντρωση υλικού Στο εργαστήριο πληροφορικής ασχοληθήκαμε με τη αναζήτηση υλικού από το Διαδίκτυο. Οργανώσαμε τον τρόπο –επιλογής –αξιολόγησης –καταγραφής πηγών –αποθήκευσης υλικού

Δημιουργήσαμε λογαριασμό Gmail των ομάδων Χρησιμοποιήσαμε το Google drive για αποθήκευση υλικού Συγκεντρώσαμε και αξιολογήσαμε το υλικό. Δημιουργήσαμε σελίδα του Project στο

Δημιουργήσαμε ερωτηματολόγιο για έρευνα στους μαθητές του σχολείου –Συγκεντρώσαμε –καταγράψαμε –συζητήσαμε τα αποτελέσματα

Οι μαθητές γνώρισαν και χρησιμοποίησαν το λογισμικό «ανοικτού κώδικα» LibreOffice για: –Επεξεργασία κειμένου –Δημιουργία παρουσιάσεων –Επεξεργασία ερωτηματολογίου Gimp για επεξεργασία εικόνας Οι ομάδες έφτιαξαν παρουσιάσεις

Παρουσίαση αρχής λειτουργίας του κινηματογράφου Μετείκασμα Ο κινηματογράφος βασίζεται σ'ένα ελάττωμα του ανθρώπινου ματιού, που ονομάζεται ''μετείκασμα'', ένα στιγμιαίος οπτικός ερεθισμός διαρκεί αρκετά αφού εξαφανιστεί η αιτία που το προκάλεσε γιατί χρειάζεται επεξεργασία από τον εγκέφαλο.

«Ιπποδρομία» 1878 Η πρώτη ταινία που γυρίστηκε ποτέ

Β’ τετράμηνο Στόχος μας να γυρίσουμε δική μας ταινία μικρού μήκους ή γιατί όχι ταινίες!!!! Πολύ κέφι – Πολλές ιδέες Γιατί όχι; Δύσκολο είναι; ΝΑΙ!!!

Προετοιμαστήκαμε θεωρητικά Μελετήσαμε τη μεθοδολογία δημιουργίας σεναρίου για ταινία Παρακολουθήσαμε - συζητήσαμε τις βραβευμένες ταινίες του CAMERA ZIZANIO Δημιουργήσαμε εικονογραφημένο σενάριο με τα πλάνα της ταινίας «ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ» (1ο ΒΡΑΒΕΙΟ)

Δημιουργία εικονογραφημένου σεναρίου με πλάνα της ταινίας «ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ» (1ο ΒΡΑΒΕΙΟ)

Στην πράξη… Οι ομάδες παρουσίασαν ιδέες για σενάρια. Μετά από πολύ συζήτηση καταλήξαμε σε δύο θέματα –Ενδοσχολική βία –Αρνητικές συνέπιες από τη υπερβολική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κλπ)

Σενάριο Μετά από πολύ συζήτηση και αφού καταναλώσαμε αρκετές ώρες, καταλήξαμε «δημοκρατικά» στο τελικό σενάριο, βασισμένο στο 2 ο θέμα. Για να πάρετε μια μικρή γεύση….

Αποτέλεσμα….. Η ταινία δεν είναι ακόμα έτοιμη να βγει στις αίθουσες λόγω καθυστέρησης στο post-production, όπως συμβαίνει με τις μεγάλες παραγωγές (π.χ. ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ). Μπορούμε όμως να σας δείξουμε ένα TRAILER και σκηνές από τα «γυρίσματα»

Τίτλος: «Φίλοι ή Like»

Τέλος Ευχαριστούμε για την προσοχή σας