E-portfolio παιδαγωγού (στην Πρακτική Άσκηση) Α’ μέρος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
…από μικρούς συγγραφείς
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Τις διακοπές τις πέρασα…
Απρίλιος 2014– Ιούνιος 2014 Επιμέλεια: Σπυροπούλου Αλτάνη.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ Πωλίνα Συμεωνίδου Β 5. Σε ένα μακρινό βασίλειο ήταν ένας βασιλιάς και μια βασίλισσα ως τώρα άτεκνοι. Λίγο καιρό μετά απέκτησαν ένα πανέμορφο.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Αξέχαστα....
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

E-portfolio παιδαγωγού (στην Πρακτική Άσκηση) Α’ μέρος Ονοματεπώνυμο: Αλτάνη Σπυροπούλου 1ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Βοιών (Νεάπολη Λακωνίας)

Χρονικό διάστημα: 01/04/2014 – 31/07/2014 Ηλικία παιδιών: 3 – 4 ετών Χρονικό διάστημα: 01/04/2014 – 31/07/2014 Ηλικία παιδιών: 3 – 4 ετών

Ανρώπινο δυναμικό (σχέσεις) Από την πρώτη κιόλας μέρα που βρέθηκα μέσα στο τμήμα, η βασική μου προτεραιότητα ήταν να γνωρίσω τους ανθρώπους με τους οποίους θα συναναστρεφόμουν (παιδιά και ενήλικες) και να επενδύσω σε ένα καλό ξεκίνημα για την δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας. Ύστερα, παρατήρησα προσεχτικά τον χώρο ως προς την διαμόρφωση, τις δυνατότητες και τη διακόσμηση του, αλλά και το διαθέσιμο παιδαγωγικό υλικό. Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραπάνω πληροφορίες που συγκέντρωσα τις πρώτες ημέρες έθεσα μία σειρά από στόχους που κατεύθυναν το παιδαγωγικό μου έργο κατά την διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης στο επάγγελμα! Στόχοι Ανρώπινο δυναμικό (σχέσεις) Χώρος Παιδαγωγικό υλικό Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι δράσεις μέσω των οποίων επιδιώχθηκε η επίτευξη κάποιων εξ αυτών!

Εξάσκηση Λεπτής Κινητικότητας Επόμενος σταθμός των παιδιών είναι το προνήπιο όπου θα αρχίσουν σιγά σιγά να μυούνται στην γραφή γι’ αυτό και η καλύτερη προετοιμασία είναι…. Εξάσκηση Λεπτής Κινητικότητας

Τα παιδιά αυτοσχεδιάζουν!!!!! Ερέθισμα: Μπουκάλια πλαστικά γεμάτα κορδέλες, καλαμάκια και πούπουλα Τα παιδιά αυτοσχεδιάζουν!!!!!

Κάποιοι (όσοι ήθελαν) δοκίμασαν να κόψουν με ψαλίδι σε διπλωμένο χαρτί (μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας) φτιάχνοντας έτσι περίεργα σχήματα…

….και τα χρωμάτισαν όπως ήθελαν!!

Ερέθισμα: Χειροποίητο κουτί γεμάτο αλάτι μέσα στο οποίο σχεδιάζουν με τα δάχτυλα, με πινέλο αλλά και με αυτοκινητάκια!! Το συγκεκριμένο παιχνίδι χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία και ως ερέθισμα για να ξεχαστεί και να ηρεμήσει ένα παιδί που ξαφνικά εμφάνισε άγχος και δυσκολία αποχωρισμού από την μητέρα του.

Φτιάξαμε τρισδιάστατα λουλούδια από πλαστικά ποτήρια μίας χρήσης, τα βάψαμε με πινέλο και ύστερα διακοσμήσαμε την τραπεζαρία μας!!

Επίσης βάψαμε ρολά από χαρτί υγείας (μέσα και έξω) ώστε να φτιάξουμε μόμπιλα με ψαράκια για να στολίσουμε την αυλή μας!!

Εναλλακτικές Τεχνικές Ζωγραφικής Με τον ίδιο στόχο δοκιμάσαμε και διάφορες… Εναλλακτικές Τεχνικές Ζωγραφικής

Δοκιμάσαμε να βάλουμε ρόδες στους μαρκαδόρους μας και σέρνοντας το αυτοκινητάκι να σχεδιάσουμε την διαδρομή που ακολουθεί σε χαρτί του μέτρου..

… για κάποιους ήταν τόσο διασκεδαστικό που εξελίχθηκε σε έναν τρελό αγώνα δρόμου που περιλάμβανε και τρέξιμο γύρω από τα τραπέζια!!!

Φτιάξαμε λουλούδια στα πρωτομαγιάτικα στεφάνια με τυπώματα από τον πάτο πλαστικών μπουκαλιών!

Χρησιμοποιήσαμε μικρά ψεκαστήρια και πινέλα για να βάψουμε κούτες που χρησιμοποιήσαμε σε διάφορες κατασκευές μας!

Τέλος, δοκιμάσαμε να ζωγραφίσουμε κρατώντας το πινέλο με το στόμα μας, όπως οι άνθρωποι που δεν έχουν χέρια, σε μία προσπάθεια ανάπτυξης ενσυναίσθησης και σεβασμού προς το διαφορετικό.

Μιας και ο παιδικός σταθμός διαθέτει επαρκή υλικά και σε ποσότητα αλλά και σε ποικιλία, έγινε μία προσπάθεια να υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο επιλογών ως προς τον χρόνο και τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν ώστε τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία για μία πιο ελεύθερη.. Καλλιτεχνική Έκφραση

Πειραματισμός με τις διάφορες αποχρώσεις του μπλε σε χαρτί του μέτρου Το χαρτί χρησιμοποιήθηκε για να διακοσμήσουμε την τραπεζαρία!

Μία έκπληξη περίμενε τα παιδιά όταν μπήκαν μέσα στην τάξη από την αυλή.. Τα τραπέζια, το καβαλέτο αλλά και η κολώνα ήταν ντυμένοι με χαρτί του μέτρου. Εκεί γύρω πινέλα-τέμπερες, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές και κηρομπογιές. Ο καθένας επιλέγει πού θέλει να ζωγραφίσει και με τι χωρίς να περιορίζεται στα στενά περιθώρια μιας κόλλας Α4!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!! 2 αγόρια αποφασίζουν να πάρουν το βιβλίο με τα έντομα και κοιτώντας το να προσπαθήσουν να σχεδιάσουν τα δικά τους ‘μαμούνια’!!

Συχνά προσπάθησα να τους δώσω ερεθίσματα ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για την… Ανάγνωση και Γραφή … και να λειτουργήσουν ως κίνητρο για να θέλουν να μάθουν να γράφουν και να διαβάζουν, αλλά και να αγαπήσουν τα βιβλία!!

Φτιάχνουμε το όνομα μας με ψηφίδες από το επιτραπέζιο παιχνιδι scrabble Δημιουργία μοτίβου

Καμβάς το πάτωμα της αυλής μας και μέσο γραφής η κιμωλία!!

Διαβάσαμε, μελετήσαμε και παίξαμε με πολλά βιβλία, με θέματα που ενδιέφεραν τα παιδιά όπως τα μυθικά πλάσματα, οι δεινόσαυροι…

… και τα έντομα!! Με αφορμή αυτές τις πολύ κοντινές φωτογραφίες φτιάξαμε δικές μας ιστορίες με πρωταγωνιστές τα έντομα που μας έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση…

Ένα δείγμα από αυτές στην συνέχεια.. Όμως ιστορίες φτιάξαμε και με μία διαδικασία παιχνιδιού, όπου ο καθένας τραβούσε μία εικόνα από το τραπέζι και προσπαθούσε να συνεχίσει την ιστορία που είχε ξεκινήσει ο προηγούμενος του! Όλες αυτές οι ιστορίες μπήκαν στο τέλος της χρονιάς στον φάκελο των παιδιών! Ένα δείγμα από αυτές στην συνέχεια..

Ιστορία με πρωταγωνιστές μέσα από το βιβλίο με τα έντομα.. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μία πεταλούδα που την έλεγαν Λίλη. Ζούσε πάνω σε ένα όμορφο, φούξια λουλούδι. Κάτω από το λουλούδι της ζούσε η φίλη της η Τζένη η αράχνη. Η Τζένη ήταν λίγο περίεργη! Φορούσε ένα κόκκινο καπέλο και δεν της άρεσε η φασαρία. Μια μέρα η Λίλη με την Τζένη πήγανε βόλτα στο δάσος και εκεί συνάντησαν έναν γέροντα σκαθάρι που τον έλεγαν Τζιμ. Αποφάσισαν να συνεχίσουν την βόλτα τους όλοι μαζί. Ξαφνικά άκουσαν την Σάλι την μέλισσα να φωνάζει «Βοήθεια! Βοήθεια!», γιατί φοβήθηκε τον γέροντα σκαθάρι. Τότε η Λίλη της εξήγησε ότι δεν χρειάζεται να φοβάται γιατί ο Τζιμ αγαπάει πολύ τα παιδάκια. Μετά πήγαν στο σπίτι του να φάνε αχλάδια και έγιναν όλοι μαζί μία ωραία παρέα! Ιστορία με πρωταγωνιστές μέσα από το βιβλίο με τα έντομα.. Μια φορά κι έναν καιρό η κάμπια η ΡΕΑΛίτσα περπατούσε στο θάμνο. Κάποια στιγμή έπεσε κάτω και χτύπησε αλλά ευτυχώς ήρθε το ζυγόπτερο που το λένε ΠΑΟΚ και την βοήθησε να σηκωθεί. Ξεκίνησαν λοιπόν να πάνε στην γιατρό, την κίτρινη αράχνη. Η Μπίζη κοίταξε το χτύπημα της, της έβαλε τραυμαπλάστ να της περάσει και της είπε να προσέχει άλλη φορά! Οι δύο φίλοι, ο ΠΑΟΚ το ζυγόπτερο και η κάμπια η ΡΕΑΛίτσα, γύρισαν στο χορτάρι για να συνεχίσουν το παιχνίδι τους μέχρι το καλοκαίρι που η Ρεαλίτσα γίνεται πεταλούδα και θα μπορούν να πετάνε μαζί ψηλά στον ουρανό.

Δημιουργία ιστορίας μέσα από παιχνίδι με εικόνες… Μια φορά ήταν ένα κοχύλι που το λέγαν Μπίνγκο! Ο Μπίνγκο βρήκε μία φίλη που την λέγανε Λουλού. Μετά πήγαν στο σπίτι και κοιμήθηκαν! Όμως το απόγευμα, το φίδι με τη μακριά γλώσσα πέρασε έξω από το σπίτι του Μπίνγκο και τον έψαχνε. Έφτασε στην θάλασσα που ήταν ένας καρχαρίας, μία φάλαινα και ένα παιδάκι που έκανε surfing, αλλά ήπιε νερό την ώρα που κολυμπούσε και γύρισε σπίτι του. Όμως στον βυθό είδε το σεντούκι του θησαυρού του Κάπτεν Χουκ και μπήκε για να τον πιάσει αλλά τον έφαγε ο καρχαρίας. Όταν ο πειρατής πήγε να βρει το θησαυρό του είδε ότι είχε εξαφανιστεί. Βούτηξε στο νερό για να δει τι συμβαίνει. Είδε ότι η κοιλιά του καρχαρια ήταν φουσκωμένη. Γι’αυτό έκοψε την κοιλιά του και πήρε όλα τα πράγματα! Ύστερα πείνασε πολύ και με την απόχη έπιασε ένα ψαράκι και το έφαγε, αλλά έιχε κόκαλο που το κατάπιε και πέθανε. Οι δύο μαιμούδες ήθελαν την ίδια μπανάνα, την πήρε όμως μόνο η μία και της άφησε μόνο το φλούδι. Τότε ήρθε η μαμά και είπε: Παιδί μου ποιος πήρε την μπανάνα σου; Ο φίλος μου! Παιδί κακό! Θα πας τιμωρία! Τον πήρε και πήγαν στο παραθαλάσσιο σπίτι της κυρίας Λιονταρίνας που είχε τρία παιδιά. Ο μπαμπάς ήταν ευτυχισμένος και τους είπε μία ιστορία και για δώρο τους έδωσε γλυφιντζουράκια! Μία κοπέλα πέρασε από εκεί και ήθελε να πάρει ένα ψάρι, οπότε πήγε στην παραλία και έφτιαξε έναν πύργο. Ήταν πολύ ωραία εκείνη την ημέρα! Πήγε σπίτι της να πιεί ένα χυμό και ξαναγύρισε!

Με χαρά το καλοκαίρι διαπιστώσαμε ότι ο στόχος φαίνεται να επιτυγχάνεται βλέποντας τέτοιες σκηνές να εκτυλίσσονται καθημερινά…

… παρατηρώντας τις ζωγραφιές τους και από το γεγονός ότι μας ζητούσαν να καταγράψουν τα ίδια τις ιστορίες που φτιάχναμε!!

Φυσικές και Μαθηματικές έννοιες Επίσης προσπάθησα να τους δώσω ευκαιρίες και κατάλληλα ερεθίσματα ώστε να πειραματιστούν πάνω σε… Φυσικές και Μαθηματικές έννοιες

…αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν μεγαλύτερο για την τάξη μας!! Με αφορμή ένα μικρό λαβύρινθο που έχω φτιάξει εγώ και έδειξαν να τους αρέσει πολύ…. …αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν μεγαλύτερο για την τάξη μας!!

Τα παιδιά έβαψαν το κουτί, εγώ είχα προσχεδιάσει τη μορφή του λαβύρινθου και είχα κόψει καλαμάκια στα κατάλληλα μεγέθη.. Έτσι έπρεπε να βρουν το κατάλληλο καλαμάκι σε χρώμα και μέγεθος ώστε να ταιριάζει στο προσχέδιο! Παίζοντας με αυτό έπρεπε να το κινούν προς την κατάλληλα κατεύθυνση αλλά και με την κατάλληλη δύναμη ώστε ο βόλος να ακολουθήσει την σωστή διαδρομή από την μία άκρη στην άλλη, χωρίς να περάσει πάνω από τα καλαμάκια!

Τσούλησαν αυτοκινητάκια σε τούνελ και κεκλιμένα επίπεδα!

ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ: Κάθε παίκτης κρατάει στο χέρι του 3 βοτσαλάκια, τα ρίχνει και ανάλογα στο κομμάτι του τριγώνου που θα πέσουν παίρνει και τους αντίστοιχους βαθμούς! Το άθροισμα για κάθε βοτσαλάκι συγκεντρώνεται στο αριθμητήρι και ύστερα συγκρίνουμε για να δούμε ποιος πήρε τους πιο πολλούς βαθμούς!

(κατανόηση της έννοιας του χρόνου) Με το ίδιο σκεπτικό που φτιάχνουμε την Κυρά Σαρακοστή φτιάξαμε και το χταποδάκι μας, στο οποίο κόβαμε κάθε βδομάδα ένα ποδαράκι μετρώντας αντίστροφα για της καλοκαιρινές μας διακοπές! (κατανόηση της έννοιας του χρόνου)