Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία(μάθημα 1ον)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
 Η διάκρισή τους είναι σημαντική διότι έτσι γίνεται καλύτερη η επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων  Διάκριση σύμφωνα με τη διατροφή Κύρια γεύματα Δευτερεύοντα.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥ
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Συστήματα επισιτισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Συστήματα επισιτισμού - Μάθημα 1ον
Κοστολόγηση Μάθημα 14.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΣ Α’
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Ετοιμασία και παράθεση σαλατών και ντρέσινγκς
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Φαγητά εύκολης χρήσης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΣΑΛΤΣΕΣ.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Καταγραφή Εξοπλισμού. Καταγραφή Εξοπλισμού ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια να είναι ικανός/η να: Ορίζει την καταγραφή του εξοπλισμού. Εξηγεί τη χρησιμότητα.
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
Φυσικές Επιστήμες Θερμότητα. Άσκηση 1 Φόντο η κουζίνα ενός σπιτιού. Πάνω στον πάγκο υπάρχουν υλικά : νερό, γάλα, χυμός, λάδι. Μιλά ένα αγόρι. Γεια σας.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Ενότητα 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
Παραθέσεις - Δεξίωση κοκτέιλ (Cocktail Party)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
8o Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία(μάθημα 1ον) ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τι είναι «οι τάσεις» στην επισιτιστική βιομηχανία Αναφέρει και εξηγεί τους παράγοντες που καθορίζουν τις νέες τάσεις Κατανοεί την επίδραση και πρόβλεψη της αγοράς για τον σχεδιασμό και λειτουργία μιας επισιτιστικής μονάδας

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία ΟΡΙΣΜΟΣ: Είναι οι συνεχείς εξελίξεις, αλλαγές, βελτιώσεις και νέες ιδέες που εμφανίζονται στους διαφόρους τομείς των υπηρεσιών.

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Είδος του πελάτη Αγοραστική δυνατότητα του πελάτη Η διάθεση του πελάτη Τα κίνητρα του πελάτη Η μόδα που επικρατεί

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ: Αύξηση οικογενειακών ταξιδιών, πρέπει να προσφέρονται φαγητά και ποτά για παιδιά Οδηγοί υπεραστικών δρόμων πρέπει να προσφέρονται φαγητά που ετοιμάζονται γρήγορα [γεύματα γρήγορης εξυπηρέτησης.] Αύξηση εξόδων για γρήγορο φαγητό έξω από το σπίτι [αυτοεξυπηρέτηση και fast food.] Γεύματα που περιέχουν καθορισμένο αριθμό μερίδων.

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία(μάθημα 2ον) ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει παραδείγματα μηχανημάτων εξοπλισμού που προάγουν την αυτοματοποίηση στην κουζίνα Ορίζει τι είναι vending machines Αναφέρει παραδείγματα από τη χρήση των vending machines Αναφέρει τις ωφέλειες από τη χρήση αυτόματων μηχανημάτων πώλησης με κερματοδέκτες (vending machines

Μηχανήματα κερματοδέκτες (Vending machines) Μηχανές στις οποίες οι πελάτες βάζουν χρήματα και πατώντας το ανάλογο κουμπί παίρνουν το προϊόν Τοποθετούνται σε κλειστούς χώρους όπου συχνάζει πολύς κόσμος για γρήγορη εξυπηρέτηση Σνακ, σάντουιτς, σοκολάτες, αναψυκτικά Τοποθετούνται σε: Αεροδρόμια Σταθμούς τρένων, λεωφορείων Κολέγια, πανεπιστήμια

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ Συσκευές που μπορούν να μαγειρεύουν ή να ζεσταίνουν γρήγορα τα φαγητά Φούρνοι επαγωγής Φούρνοι μικροκυμάτων Συσκευές για ατμομαγείρεμα

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία Τι είναι vending machines? Αυτόματες μηχανές πώλησης ποτών και ελαφρών φαγητών(snacks) Παραδείγματα: Νερό, αναψυκτικά, χυμοί Σοκολάτες, γλυκά Τσιγάρα Σαλάτες Ζεστά ροφήματα

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία Ωφέλειες από τη χρήση μηχανών με κερματοδέκτες (vending machines) Εξοικονόμηση χρόνου για τον καταναλωτή Εύκολη χρήση αφού μπορούν να εγκατασταθούν σε χώρους όπου δεν λειτουργούν καφετέριες Ο επιχειρηματίας επωφελείται διότι η αγορές γίνονται με μετρητά

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) μάθημα 3ον ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τι είναι fast food Επεξηγεί την αναγκαιότητα χρήσης των εστιατορίων fast food Αναφέρει είδη φαγητών που σερβίρονται τα εστιατόρια fast food Αναφέρει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τα εστιατόρια fast food

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) Είναι φαγητά που ετοιμάζονται και σερβίρονται πολύ γρήγορα. Συνήθως χρειάζονται λιγότερο χρόνο για προετοιμασία. Ο όρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε φαγητά που πωλούνται σε χώρους με προθερμασμένα ή προμαγειρεμένα υλικά όπου μπορούν να σερβιριστούν σε πελάτες σε πακέτα για take-away

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) Η αναγκαιότητα: Νοικοκυρές δεν μαγειρεύουν στο σπίτι λόγω επαγγελματικών καθηκόντων Εξοικονόμηση χρόνου Ικανοποίηση των αυξημένων απαιτήσεων για “γρήγορο φαγητό” ειδικά από τα παιδιά Χαμηλό κόστος γευμάτων

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) Αλυσίδες εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης fast food: MC DONALDS BURGER KING SUBWAY KENTUCKY FRIED CHICKEN (KFC) GOODY’S WIMPY WENDY’S PIZZA HUT DAIRY QUEEN DOMINOS PIZZA

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) Είδη φαγητού γρήγορης εξυπηρέτησης fast food: Συντηρημένα έτοιμα ή ημιέτοιμα: κονσέρβες, αλλαντικά, χάμπουρκερ Έτοιμα μαγειρεμένα: ζεστά έτοιμα φαγητά, σαλάτες, σνακ, πίτσες, τοστ, σουβλάκια, γύρος

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (fast food) Πλεονεκτήματα: Εξοικονόμηση χρόνου Πιο οικονομικό Γρήγορη ετοιμασία γευμάτων Διατηρείται εύκολα Ελκυστικότητα μερίδων Τυποποιείται εύκολα σε μερίδες Μειονεκτήματα: Ψηλά σε θερμίδες και αυξημένα συντηρητικά - προβλήματα υγείας(παχυσαρκία, καρδιακά) Ανθυγιεινά - Χαμηλή θερμιδική αξία Παράγοντας κοινωνικών προβλημάτων – οικογένειες δεν τρωνε μαζί στο σπίτι

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering)

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία(μάθημα 4ον) ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τι είναι Outside Catering Αναφέρει χώρους εκδηλώσεων Αναφέρει είδη εκδηλώσεων Περιγράφει τη διαδικασία για την οργάνωση των εξωτερικών εκδηλώσεων Ονομάζει το βασικό εξοπλισμό γι μια εξωτερική εκδήλωση

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering) ΟΡΙΣΜΟΣ: Είναι ένας εξειδικευμένος τομέας παράθεσης φαγητών και ποτών σε άλλους χώρους εκτός του ξενοδοχείου ή εστιατορίου Είναι πολύ επικερδείς, αλλά χρειάζεται καλή οργάνωση

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering) Χώροι εκδηλώσεων: Εκθεσιακοί χώροι Σε σπίτια (γενέθλια, βαπτίσεις, γάμοι) Επιχειρήσεις (εγκαίνια, δεξιώσεις, συνέδρια) Παραλία Εκδρομικοί χώροι Συνεδριακά κέντρα Φιλανθρωπικά ή άλλα ιδρύματα Αρχαιολογικοί χώροι Αθλητικά κέντρα

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering) Είδη εκδηλώσεων: Υπαίθριες Αποτελείται από μικρό αριθμό ατόμων Φιλανθρωπικές Συλλογή χρημάτων για τα διάφορα ιδρύματα Εκθέσεις Εμπορικές, καλλιτεχνικές, αγροτικές Αθλητικές Διάφοροι αθλητικοί αγώνες Κοινωνικές Γάμοι, βαπτίσεις, γενέθλια

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering) Διαδικασία οργάνωσης: Μελέτη του χώρου Υπολογισμός του κόστους Συμφωνία της τιμής της εκδήλωσης Προγραμματισμός εργασίας για την προετοιμασία και παράθεση Τρόπος μεταφοράς φαγητών ποτών Λίστα εξοπλισμού Προσωπικό για την εκδήλωση Διαμόρφωση του χώρου Τακτοποίηση του χώρου μετά την εκδήλωση

Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία (outside catering) Βασικός εξοπλισμός: Τραπέζια Καρέκλες Μαχαιροπήρουνα Ποτήρια Φλιτζάνια Σκεύη σερβιρίσματος: πιατέλες, δίσκοι, λαβίδες, κουτάλες, κ.α Λινά (τραπεζομάντιλα, ναπερόν, φουρό, πετσέτες πελατών) Ρεσιό για διατήρηση των ζεστών Ψυγεία Καροτσάκια γενικής χρήσης Πάγκοι εργασίας