Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Advertisements

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Κινησιολογικές Μελέτες
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση με Laser σε παθήσεις του
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Χρυσοστόμου Χρυσόστομος (MSc)
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail:
Αιμορραγίες-Κατάγματα-Τραυματισμοί Σ.Σ.
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
Μαθήματα Παθοφυσιολογίας
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
Οι μύες.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
 Ορολογία  Βιομηχανική  Οστά και αρθρώσεις  Φυσιολογική κίνηση  Συνταγογράφηση άσκησης  Στάση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Διδακτική Πληροφορικής
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Υπεύθυνη καθηγήτρια Ιντζιάδου Γεωργία Τμήμα Α project 4
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
1.
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Θεραπευτική Προσέγγιση
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Κάταγμα μείζονος βραχιονίου ογκώματος
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου. ΟΡΙΣΜΟΣ Εγκεφαλική παράλυση είναι μια μόνιμη αλλά μεταβλητή διαταραχή της κινητικότητας και των στάσεων του σώματος,
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
 Είναι μια πανάρχαια θεραπευτική προσέγγιση στα σωματικά προβλήματα του ανθρώπου, η οποία στηρίζεται στη χρήση φυσικών μέσων. Χρησιμοποιεί το φως, το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας Εβδομάδα 4η 29/10/2013 – ΜΥΕΣ, ΟΣΤΑ, ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Θεωρία: Κίνηση στην φυσικοθεραπευτική πρακτική Αναστάσιος Γ. Χόρτης MSc, Cert. Ed. Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών/Επιστημών Υγείας Independent Science & Technology (IST) College 2013-2014

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Στο τέλος του μαθήματος και με ανεξάρτητη μελέτη θα πρέπει να μπορείτε να: Συζητήσετε πως η γνώση της φυσιολογικής κίνησης είναι απαραίτητη σε κάθε τομέα της φυσικοθεραπείας Συζητήσετε πως η κίνηση επηρεάζεται από τη δυσλειτουργία στο Mυοσκελετικό, Καρδιοαναπνευστικό και Νευρικό σύστημα

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ “Η κίνηση είναι αποτέλεσμα ενός υβριδικού λειτουργικού συστήματος που είναι συνδεδεμένο με το περιβάλλον του ανθρώπου και που σε αυτό επιδρούν αισθητικά, νοητικά και κινητικά ερεθίσματα.” (Mulder et al., 1996)

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Αλλαγή στα Συστήματα του σώματος Θυμηθείτε της σχέση μεταξύ δομής και λειτουργίας όπως αναδείχθηκε στα προηγούμενα μαθήματα Ποια η επίδραση της άσκησης στο μυοσκελετικό και καρδιαγγειακό σύστημα; Το νευρικό σύστημα επηρεάζεται;

ΑΣΚΗΣΗ Σκεφθείτε από την εμπειρία σας κάποιους ανθρώπους που δυσκολεύονταν στην κίνηση…: Γιατί πιστεύετε πως είχαν πρόβλημα;

Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση Σκεφθείτε την επίδραση ενός κατάγματος αστραγάλου (που μόλις έχει αφαιρεθεί ο γυψονάρθηκας) στα παρακάτω συστήματα: Μυοσκελετικό Καρδιοαναπνευστικό Νευρικό

Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Σκεφθείτε την επίδραση κάποιου ακρωτηριασμού στα ίδια συστήματα: Μυοσκελετικό Καρδιοαναπνευστικό Νευρικό

Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Σκεφθείτε την επίδραση κάποιου εγκεφαλικού ή σοβαρής εγκεφαλικής κάκωσης στα ίδια συστήματα: Μυοσκελετικό Καρδιοαναπνευστικό Νευρικό

Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Μυοσκελετικό: - Πόνος & δυσκινησία Κίνηση Καρδιοαναπνευστικό: - Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Νευρικό: Κίνηση και καθημερινές δραστηριότητες

- Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Μυοσκελετικό: - Πόνος & δυσκινησία Καρδιοαναπνευστικό: - Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Νευρικό: Κίνηση και καθημερινές δραστηριότητες Κίνηση Κίνηση

- Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Μυοσκελετικό: - Πόνος & δυσκινησία Καρδιοαναπνευστικό: - Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Νευρικό: Κίνηση και καθημερινές δραστηριότητες Κίνηση Κίνηση

- Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Η επίδραση της ασθένειας, του τραύματος στη φυσιολογική κίνηση (συνέχεια) Μυοσκελετικό: - Πόνος & δυσκινησία Καρδιοαναπνευστικό: - Αναπνευστική δυσχέρεια - Κατακράτηση εκκρίσεων - Καρδιακά προβλήματα Νευρικό: Κίνηση και καθημερινές δραστηριότητες Κίνηση Κίνηση

Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία Υπάρχει μεγάλος βαθμός «πλαστικότητας» στον άνθρωπο. Η όποια δραστηριότητά μας επενεργεί συνολικά στην υπόστασή μας Αλλαγές σε ένα σύστημα ως αποτέλεσμα άσκησης, εξάσκησης, εκμάθησης, ασθένειας, δυσλειτουργίας, αναπηρίας θα έχει ως αποτέλεσμα αλλαγές και σε άλλα συστήματα

Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία Όλοι οι ασθενείς που χρειάζονται φυσικοθεραπεία παρουσιάζουν και κάποια κινητική δυσχέρεια Η αξία μας έγκειται στο να μπορούμε να αναλύσουμε αυτή τη δυσχέρεια και λαμβάνοντας υπόψη την σχετική παθολογία, να αποφασίζουμε το κατάλληλο θεραπευτικό πρόγραμμα Θα πρέπει να έχουμε μια ολιστική-πολυσυστηματική προσέγγιση όταν ασχολούμαστε με ασθενείς

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΟΤΙ: Ανατρέξατε στα μαθησιακά αποτελέσματα για αυτό το μάθημα και πραγματοποιήσατε τη σχετική μελέτη που απαιτείται Επισκεφθήκατε τα βιβλία στην βιβλιοθήκη του IST, και μελετήσατε τις ενότητες που σχετίζονται με το σημερινό μάθημα Επισκεφθήκατε άλλες πηγές πληροφοριών (προτεινόμενα βιβλία, ιστοσελίδες και περιοδικά) για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις Είστε ικανοποιημένοι ότι έχουν εκπληρωθεί και ότι έχετε καταλάβει τις έννοιες που εισάγονται και συζητούνται Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου ή την κ. Οικονομοπούλου για τυχόν απορίες Ευχαριστώ για την προσοχή σας!