Το νερό στο «Φυσικό Γεωπάρκο του Ψηλορείτη»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΝΕΡΟ.
Advertisements

Σπήλαια και φυσικό περιβάλλον, κύκλος νερού-οικοσύστημα
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΣΠΗΛΑΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ      ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ Β1.
ΥΦΑΙΣΤΕΙΑ Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή έξοδος από το εσωτερικό της Γης ή άλλου ουράνιου σώματος που επιτρέπει την έκρηξη ρευστών πετρωμάτων και αερίων από.
Β 3.4 ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Υπάρχουν πολλοί τρόποι, οι οποίοι βασίζονται σε διαφορετικά κριτήρια, προκειμένου να αξιολογήσουμε πόσο μικρό ή πόσο μεγάλο.
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Όξινη βροχή Όξινη βροχή ονομάζεται το φαινόμενο των ασυνήθιστα όξινων μετεωρολογικών κατακρημνισμάτων, όπως π.χ. βροχή, χαλάζι, χιόνι, ομίχλη, πάχνη, ως.
ΧΗΜΕΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ « Οξέα , Βάσεις & Άλατα»
Οι ενότητες του φυσικού περιβάλλοντος είναι:
Pamukkale Το Pamukkale βρίσκεται στην δυτική Τουρκία σε μια απόσταση 20 χλμ από την πόλη Denizli.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Μακροσκοπικός και μικροσκοπικός προσδιορισμός ιζηματογενών πετρωμάτων
Ορυκτά πετρώματα Εκμετάλλευση και προστασία υπεδάφιου πλούτου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια Σ.Μαυρομματάκη Υπεύθυνη Καθηγήτρια Σ.Μαυρομματάκη ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Γεωλόγος-Μαθηματικός Δρ. Υδρογεωλογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4
ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ
ΣΠΗΛΑΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΔΙΡΟΥ
ΣΕΙΣΜΟΙ.
Σπήλαια και Μιτάτα.
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
ΣΠΗΛΑΙΟ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
Βασίλης, Γιάννος, Βίκτωρας, Μιχάλης
Όπως προαναφέρθηκε, η ελάχιστη θερμοκρασία στην οποία αρχίζουν οι μεταμορφικές διεργασίες στα ιζήματα είναι 150 ο C – 200 ο C και η ελάχιστη πίεση 0,5.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΛΙΜΝΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ: Το "διαμάντι" της Αττικής. Η Λίμνη της Βουλιαγμένης βρίσκεται στο ανατολικό άκρο του Σαρωνικού κόλπου, μόλις 21 χιλιόμετρα από την.
ΚΥΡΙΑΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Εφραιμία Π. Χριστίνα Σ. Δανάη Δ. Κωνσταντίνα Σ.
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
Ομάδα 6 Άννα-Μαρία, Μαριτίνα Χ., Κατερίνα, Μαριτίνα Μ., Άννυ
Υδρολογία-Εισαγωγικές έννοιες
Τα άλατα.
Μακροσκοπικός προσδιορισμός ιζηματογενών πετρωμάτων
ΟΞIΝΗ ΒΡΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΟΞΥΝΗ ΒΡΟΧΗ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Ορυκτοί άνθρακες ένα πολύτιμο στερεό.. Πώς δημιουργήθηκαν οι ορυκτοί άνθρακες. Οι ορυκτοί άνθρακες, ή αλλιώς γαιάνθρακες, βρίσκονται στο υπέδαφος. Σχηματίστηκαν.
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΑΠΟΡΡΟΗ. Η ποσότητα του νερού που αποτελεί την επιφανειακή απορροή εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων οι κυριότεροι από τους οποίους είναι.
Διαχείριση Φυσικών Πόρων. Λάππας Βασίλειος Τεχνολόγος Εκπαιδευτικός Ηλεκτρονικός Μηχανικός Blog: Lappastexnologia.wordpress.com.
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
Δυνάμεις που διαμορφώνουν
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Θερμότητα.
Καταστροφές.
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠετρΩματα.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Λιμνη Παμβωτιδα.
Ο κύκλος του νερού Φυσική
25. Αλλαγές στην επιφάνεια της Γης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το νερό στο «Φυσικό Γεωπάρκο του Ψηλορείτη»

Δολίνες κλειστές λεκάνες, με διαστάσεις που φτάνουν μέχρι τα 100 μέτρα και βάθος 2-100 μέτρα. Ο πυθμένας των δολινών είναι σχετικά επίπεδος και καλύ πτεται από χημικά ιζήματα.

Πόλγες κλειστές κοιλότητες-λεκάνες (οροπέδια) που περιβάλλονται από όρη, βρίσκονται σε διάφορα υψόμετρα, κατακλύζονται από νερά και μετατρέπονται σε λίμνες και έλη.

το οροπέδιο της Νίδας

Ασβεστολιθικά πετρώματα είναι τα στερεά υλικά του φλοιού της Γης. αποτελούνται από κρυστάλλους ορυκτών, κομμάτια άλλων πετρωμάτων ή και απολιθωμάτων.

Ασβεστολιθικά πετρώματα στον Ψηλορείτη Ασβεστολιθικά πετρώματα στον Ψηλορείτη Η υπόγεια διαδρομή του νερού συνδέεται άμεσα με τους ασβεστόλιθους και τα μάρμαρα

Πειράματα των μαθητών με Ασβεστολιθικά πετρώματα

Καταβόθρες Τα επιφανειακά και υπόγεια νερά, προχωρούν στο εσωτερικό των ασβεστολιθικών πετρωμάτων και σχηματίζουν ένα σύστημα αγωγών που μεταφέρουν το νερό μέχρι την επιφάνεια του εδάφους

Ομβροδεξαμενή στα Ανώγεια

Φίλτρα νερού Τα φίλτρα καθαρίζουν το νερό που συλλέγεται στην ομβροδεξαμενή – ταμιευτήρα στα Ανώγεια

Σταλακτίτες - σταλαγμίτες

Σταλακτίτης Οι σταλακτίτες κρέμονται από την οροφή των σπηλαίων. δημιουργούνται από τη σταδιακή εναπόθεση ανθρακικού ασβεστίου (ασβεστίτης) στο εσωτερικό των σπηλαίων και των εγκοίλων που βρίσκονται σε ασβεστολιθικά πετρώματα.

Σταλαγμίτης Οι σταλαγμίτες σχηματίζονται με τον ίδιο τρόπο με τους σταλακτίτες, από το υπόλοιπο του ανθρακικού ασβεστίου που συμπαρασύρει η σταγόνα στο πέσιμό της, το οποίο εναποθέτει στο έδαφος.

Το νερό στο «Φυσικό Γεωπάρκο του Ψηλορείτη» Εργασία - Μαθητές: Στέλλα Χαλκιαδάκη Νίκος Μητσός