Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Η θέση των εργαζομένων ηλικίας ετών στην κυπριακή αγορά εργασίας Ηλίας Ιωακείμογλου Ιανουάριος 2008.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Royal FrieslandCampina
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ Α.Μ: Δ18411 Υπεύθυνος Καθηγητής: Ζωγραφάκης Σταύρος Χρονικό διάστημα: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ Έτος:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 1.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Εθισμός στην Τεχνολογία
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση, με έμφαση στη διερεύνηση της πρόβλεψης της αγοραστικής συμπεριφοράς προς τα βιολογικά προϊόντα, καθώς και των παραγόντων που είναι πιθανόν να την επηρεάζουν. Επόπτρια Καθηγήτρια: Δρ. Τηλικίδου Ειρήνη Ονοματεπώνυμα φοιτητριών: Πανετσίδου Στυλιανή, Χατζημιχαηλίδου Φωτεινή

Η Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες κατέχει χαμηλά ποσοστά βιολογικά καλλιεργούμενης έκτασης. Η ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα στον ελληνικό χώρο σημείωσε καθυστέρηση σε σχέση με άλλες χώρες, καθώς δεν είχε θεσμοθετηθεί εθνική νομοθεσία. Παρόλα αυτά παρατηρείται σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο των βιολογικών ειδών διατροφής: α) Παραγωγικές επιχειρήσεις β) Μεταποιητικές επιχειρήσεις γ) Εισαγωγείς Ο κλάδος των βιολογικών στην χώρα μας αποτελείται κυρίως από επιχειρήσεις μικρού μεγέθους και οικογενειακού χαρακτήρα και λίγες μεγάλου μεγέθους εταιρείες.

Θετική ηθική συμπεριφορά Υψηλότερη Δωρεά παλιών αντικειμένων, επιδιόρθωση χρησιμοποιημένων προϊόντων, αγορά οικολογικών λαμπτήρων και επαναφορτιζόμενων μπαταριών. Χαμηλότερη Αγορά οικολογικών καλλυντικών. Αρνητική Ηθική Συμπεριφορά Υψηλότερη Αντίδραση σε προϊόντα παράγονται ή/και διακινούνται από εταιρείες που χρησιμοποιούν παιδική εργασία. Χαμηλότερη Αντίδραση σε προϊόντα που παράγονται ή/και διακινούνται από εταιρείες που έχουν εμπλακεί σε οικονομικά σκάνδαλα. Διαλογική Ηθική Συμπεριφορά Υψηλότερη Συμμετοχή σε ενέργειες διάδοσης μηνυμάτων μέσω κινητού τηλεφώνου ή διαδικτύου και αφορούν θέματα ηθικής κατανάλωσης. Χαμηλότερη Συμμετοχή στην δημιουργία και οργάνωση ομάδων διαμαρτυρίας για θέματα ηθικής κατανάλωσης.

Το 44,1% αγοράζει τυποποιημένα βιολογικά τρόφιμα και ποτά. Το 45,9» αγοράζει βιολογικά φρούτα και λαχανικά. Το 70% αγοράζει πουλερικά ελευθέρας βοσκής. Το 61,6% επιλέγει προϊόντα που παράγονται από εταιρείες κοινωνικής ευθύνης. Στο σύνολο των ερωτηθέντων:

Το 72,5% έχει οικολογικούς λαμπτήρες. Το 69,2% έχει επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Το 67,5% έχει εγκατάσταση φυσικού αερίου. Το 94,2 % δεν έχει υβριδικό αυτοκίνητο. Το 95% δεν έχει φωτοβολταϊκό σύστημα παραγωγής ενέργειας. Στο σύνολο των ερωτηθέντων:

Το 65% σταματά να αγοράζει από εταιρείες που χρησιμοποιούν παιδική εργασία. Το 37,5% σταματά να αγοράζει από εταιρείες που βλάπτουν το περιβάλλον. Η πλειοψηφία ποτέ δεν έλαβε μέρος σε οικολογικές εκδηλώσεις ή διαμαρτυρίες. Το 45% θεωρεί απόλυτα σημαντικό το κράτος να είναι ισχυρό και να προστατεύει τους πολίτες του. Η πλειοψηφία δηλώνει πως δεν θεωρεί πολύ σημαντικό τον πλούτο και την εξουσία, αλλά θεωρεί απόλυτα σημαντική την αρμονική συμβίωση των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων που αγοράζει βιολογικά τρόφιμα και ποτά: Είναι ηλικίας 30 έως 39 ετών. Είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ. Έχει οικογενειακό εισόδημα έως ευρώ τον χρόνο. Εργάζεται σε γραφείο ή κατάστημα. Θεωρεί απόλυτα σημαντική την υγεία του. Ξοδεύει στο S/M για τρόφιμα κ.α. είδη από 200 έως 500 ευρώ.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω: Η τάση για την αγορά βιολογικών προϊόντων είναι ανοδική. Οι καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι, από ότι παλαιότερα, γύρω από τα βιολογικά προϊόντα. Οι καταναλωτές είναι αρκετά θετικοί απέναντι στις εταιρείες με οικολογικό προφίλ. Οι καταναλωτές είναι άτομα που υιοθετούν ηθικές συμπεριφορές σε κάποιο βαθμό. Υπάρχει χώρος και ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της αγοράς βιολογικών προϊόντων. Προτείνουμε στον marketing manager της εταιρίας S/M “Άλφα” να προχωρήσει στην ένταξη της πτέρυγας βιολογικών προϊόντων στα καταστήματα της.