ENOTHTA 10 Δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις. Πορεύσομαι οἴκαδε ἀμάξῃ, ὅτι λίαν πόρρω κεῖται. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 Πάω σπίτι μου με.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Στο διάλειμμα.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ=ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ                                                                                                                                                                           
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου «Ένα στοργικός ηγέτης»
Λίγα λόγια για μένα Ονομάζομαι Φοίβος και είμαι 12 χρονών. Πάω στην έκτη δημοτικού. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση. Το αγαπημένο μου φαγητό.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Πάσχα!.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
ΠΑρθενωνασ 1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δ2
ΕΤΑΙΡΟΙ ΕΝ ΤΩ ΣΥΜΠΑΝΤΙ. ΧΑΙΡΕΤΕ, ΕΙΜΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΧΟΜΑΙ ΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΑΣ. ΧΑΙΡΩ ΟΤΙ ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟΝ. ΕΣΜΕΝ Ο ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ,
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Αναφορικές προτάσεις Οι αναφορικές προτάσεις αναφέρονται σε όρο άλλης πρότασης που υπάρχει ή εννοείται.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: Α1 ΟΝΟΜΑ: ΛΥΔΙΑ ΕΞΑΡΧΟΥ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
Επιχειρηματικός Λόγος
H Νέα Πολιτεία είναι η μεγαλύτερη σε εμβαδόν συνοικία της Λάρισας.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Ευίνα Τσιχρηντζή Φανή Παπαχρήστου.  Στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο 3 ο κεφάλαιο του βιβλίου Βασιλειών Γ ' (3, 16-28) πρωτοαναφέρεται η ιστορία.
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
Η ομορφιά δεν είναι το παν
 Γεια σας είμαι η Σελίνα και είμαι 12 χρονών. Πάω έκτη τάξη.Το αγαπημένα μου μάθημα είναι η Ιστορία και η Γλώσσα.Πηγαίνω στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης.
Οι χρονικές προτάσεις Ενότητα 11.
Η προσωπική αντωνυμία ἐγώ – σύ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Οι Δευτερεύουσες προτάσεις της αρχαίας ελληνικής
Η ΜΟΜΟ!!.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων – Ντίνα Τάλλου 10 ο Δημοτικό σχολείο Αιγάλεω –Α1 τμήμα - Λιανού Κυριακή.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα 2η Θυσία για την πατρίδα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΕΛΕΡΗΣ. Το Ελληνικό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης, γνωστό και ως Α1 Εθνική κατηγορία, η οποία αναφέρεται και ως Basket League.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
Talking about future plans
Future events (revision) Health and body
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Κατερίνα και Μαριαλένα
29/9/15 Ε΄2 Χρhστος Μπaτζιος.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
ENOTHTA 4.4 Φαρμακείο – Φάρμακα.
Describing past events Interview At a restaurant
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Το Σχολείο μου.
Συντακτικό αρχαίας ελληνικής
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ENOTHTA 10 Δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις

Πορεύσομαι οἴκαδε ἀμάξῃ, ὅτι λίαν πόρρω κεῖται. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 Πάω σπίτι μου με το αμάξι, γιατί είναι πολύ μακριά.

Οὐκ εἶμι ὑμῖν, ὡς οὐκ ἄν ἐπεθύμουν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 3 Δεν έρχομαι μαζί σας, γιατί δε θα ήθελα.

Ἱπποδρομίας στέργω, διότι πλησίον ἵππων εἰμί. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 4 Αγαπώ την ιππασία, γιατί είμαι κοντά στα άλογα.

Ἀθυμῶ, ἐπεί ἄπραγος εἰμί. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 5 Βαριέμαι, γιατί δεν κάνω κάτι.

Ἐσθίω, ἐπειδή πεινῶ. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 6 Τρώω, γιατί πεινάω.

Τά παιδία γλυκέα ἐδέσματα ἔστεργον, ὡς εὔγευστα εἶεν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 7 Τα ζελεδάκια άρεσαν στα παιδιά, γιατί είχαν ωραία γεύση.

Παναθηναϊκός ἐστί ἁρίστη ὀμάς, ὅτι ἅπασαι ἄλλαι κακαί εἰσί. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 8 Ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα, γιατί οι άλλες ομάδες είναι χάλια.

Ὀψέ οἴκαδε ἐπορευόμην ἄν, διότι λεωφορεῖον ἀναμείναιμι ἄν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 9 Θα πήγαινα σπίτι μου αργά, γιατί θα περίμενα το λεωφορείο.

Ἠγάπων ὀρχεῖσθαι, ἐπεί τούτῳ τῷ τρόπῳ δεικνύοιμι ὅ,τι ἐν νῷ εἶχον. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10 Μου άρεσε να χορεύω, γιατί έτσι εκφραζόμουν.

Ὀλυμπιακός ἔπαθλον λήψεται, ὡς κρατίστη ὀμάς ἐστί. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11 Ο Ολυμπιακός θα πάρει το κύπελο, γιατί έχει την καλύτερη ομάδα.

ΠΑΟΚ οὐ λήψεται ἔπαθλον, ὡς οὐκ ἀγαθή ὀμάς ἐστί. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 12 Ο ΠΑΟΚ δεν παίρνει πρωτάθλημα, γιατί δεν έχει καλή ομάδα.