Πολεμικό μέσο μεταφοράς: τα υποβρύχια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετάδοση Θερμότητας με μεταφορά
Advertisements

Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Διδάσκοντας υδροστατική, αεροστατική
Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μιας αντίδρασης
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
Καλή και δημιουργική χρονιά.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΣΧ.ΕΤΟΣ ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
4.6 ΠΛΕΥΣΗ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑ PROJECΤ ΝΕΡΟ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
4.2 ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Test PEYSTA.
Κεφάλαιο 3 ον Πίεση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μίας αντίδρασης
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
ΑΝΩΣΗ.
Τεστ ρευστά.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Ξαναγέμισε τη γυάλα! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1 Γιώτη Θεοδώρα Α.Μ.: Σερμπενιάδη Τριανταφυλλιά Α.Μ.: Υπεύθυνη μαθήματος κ.Ζαχαρούλα Σμυρναίου.
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ

Για να ελέγξουμε εάν ένας παράγοντας (π. χ
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΙΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΗ 5. ΑΡΗΣ 6. ΔΙΑΣ 7. ΚΡΟΝΟΣ
Άνωση Αρχή του Αρχιμήδη
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
Project Β’ τετραμηνο Ιωάννα Καρτάλη Νάνσυ Κόντη Πάνος Παπαθανασίου
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑ PROJECΤ ΝΕΡΟ Από τους μαθητές: Τσιλίκας Σάββας Τσαντίλας Αλέξανδρος Ηλιάσκος Ξενοφώντας Σωτηρόπουλος Κωνσταντίνος.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Ομάδα Δ: Κοπανέλης Δημήτρης Μήλας Μιχαήλ Κρητικού Χριστιάνα
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Κλιματική αλλαγή Νεαροί επιστήμονες Ερευνούν & Αποφασίζουν
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
Πίεση Ρ Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η ατμοσφαιρική πίεση,
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.3 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Σε 500 mL διαλύματος HCl 1M θερμοκρασίας 25.
Ο Αρχιμήδης και η αρχή της Άνωσης. Ο Αρχιμήδης  Ο Αρχιμήδης γεννήθηκε το 287π.Χ και πέθανε το 212 π.Χ. στις Συρακούσες της Σικελίας. Ασχολήθηκε με την.
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχ. Έτος
ΑΝΩΣΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολεμικό μέσο μεταφοράς: τα υποβρύχια Μαρκούδης Βαγγέλης, Παπαδόπουλος Τάσος, Σουλιάδης Δημήτρης, Τουμανίδης Σάββας, Τσαγκαρόπουλος Ιορδάνης, Χατζόπουλος Αλέξανδρος Μαθητές της Β’ Λυκείου Αριστοτελείου Κολλεγίου Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: κα. Κοκκίνου Ελένη

Στόχος της εργασίας Στόχος αυτής της εργασίας ήταν να γνωστοποιήσει βασικά θέματα που αφορούν τα υποβρύχια και να εξοικειώσει τους νέους με αυτά. Επέκταση αυτού είναι και το πείραμα που διεξάχθηκε για την καλύτερη κατανόηση της βύθισης και ανύψωσης του υποβρυχίου στην θάλασσα.

Υποβρύχια Το υποβρύχιο είναι ένα πολεμικό αλλά ταυτόχρονα και μεταφορικό μέσο (του στρατού) το οποίο διερευνά τον βυθό της θάλασσας.

Θετικά Στοιχεία Υποβρυχίου Λειτουργούν αθόρυβα. Κινούνται πολύ γρήγορα. Δεν χρειάζονται τακτικό ανεφοδιασμό. Μεταφέρουν μεγάλο αριθμό όπλων.

Αρνητικά Στοιχεία Υποβρυχίου Οι πλημμύρες του υποβρυχίου. Η χρήση το οξυγόνου που θα πρέπει να περιοριστεί. Το σύστημα θέρμανσης παύει να λειτουργεί όταν πέσει η μπαταρία. Μπορούν να παραχθούν τοξικές επιδράσεις.

Τα μέρη του υποβρυχίου Τμήμα πηδαλιούχησης: Τμήμα από το οποίο δίνεται ενέργεια ώστε να κινηθούν οι προπέλες. Θάλαμοι στροβίλων: Εκεί βρίσκονται οι μηχανές των προπελών. Πυρηνικός αντιδραστήρας: Είναι η «μπαταρία» του υποβρυχίου. Τμήμα διακυβέρνησης: Από εκεί κατευθύνεται το υποβρύχιο και εκεί βρίσκονται όλες οι εντολές που μπορεί να εκτελέσει. Τμήμα τορπίλων: Εκεί βρίσκονται όλα τα όπλα άμυνας του υποβρυχίου.

Αρχή του Αρχιμήδη «Κάθε σώμα βυθισμένο σε ένα ρευστό δέχεται άνωση ίση με το βάρος του ρευστού το οποίο εκτοπίζει.» Μαθηματικά η Άνωση (Α) μπορεί να εκφρασθεί με τον τύπο: Α = ρ g V, όπου: ρ: πυκνότητα ρευστού. g: επιτάχυνση βαρύτητας. V: όγκος βυθισμένου σώματος. Όταν το βάρος ενός σώματος είναι βαρύτερο από την άνωση που αυτό δέχεται τότε θα βυθιστεί, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα επιπλέει.

ΡΑΝΤΑΡ ΡΑΝΤΑΡ είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείτε γύρω μας, είναι «αόρατο». Το χρησιμοποιούμε συνήθως για να εντοπιστεί η παρουσία ενός αντικειμένου, η ταχύτητα του αντικειμένου.

ΣΟΝΑΡ ΣΟΝΑΡ είναι ο εντοπισμός/ανίχνευση, αναγνώριση/ταξινόμηση και παρακολούθηση υποβρυχίων σκαφών και διαφόρων αντικειμένων.

ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ S 111 ΝΥΡΕΥΣ S 112 ΤΡΙΤΟΝ S 113 ΠΡΩΤΕΥΣ S 116 ΠΟΣΕΙΔΩΝ S 117 ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ S 118 ΩΚΕΑΝΟΣ S 119 ΠΟΝΤΟΣ S 120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ

Μεθοδολογία Προκειμένου να πραγματοποιήσουμε την εργασία αυτή, χρησιμοποιήσαμε πληθώρα μεθοδολογικών εργαλείων για την καλύτερη αποτύπωση και τεκμηρίωση των πληροφοριών.

Αναλυτικότερα… Διαδίκτυο: συλλέξαμε πληροφορίες και εικόνες για τις δράσεις που μας δόθηκαν. Ερωτηματολόγια: Πληροφορηθήκαμε για τις γνώσεις που έχουν οι νέοι σχετικά με τα υποβρύχια. Συνεντεύξεις με ειδικούς: Κατακτήσαμε περαιτέρω γνώσεις για τα υποβρύχια αφού ρωτώντας και μαθαίνοντας ανθρώπους που εργάζονται εκεί.

Ερωτηματολόγιο

Σύμφωνα με τα γραφήματα…

Σύμφωνα με τα γραφήματα…

Σύμφωνα με τις συνεντεύξεις… Ενημερωθήκαμε για τα προβλήματα που προκαλούν τα υποβρύχια στον άνθρωπο και κυρίως, ότι δεν χρησιμοποιούνται οι ίδιες τεχνικές πλεύσης σήμερα με αυτές που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα. Επιπλέον, μάθαμε πως τα υποβρύχια είναι φιλικά προς το περιβάλλον, οπότε δεν το μολύνουν. Επίσης, ρωτώντας και μαθαίνοντας, πληροφορηθήκαμε πως χρειάζονται ειδικές εξετάσεις υγείας, αλλά και ειδικές εξετάσεις γνώσεων έτσι ώστε να μπορέσει κάποιος να εργαστεί σε ένα υποβρύχιο.

Πείραμα Αρχικά, τοποθετήσαμε ένα αυγό μέσα σε ένα δοχείο με νερό και είδαμε ότι αυτό βυθίζεται. Έπειτα, ρίχναμε συνεχώς αλάτι μέσα στο νερό και το ανακατέψαμε, ώστε να διαλυθεί πλήρως. Παρατηρήσαμε πως το αυγό ανερχόταν προς την επιφάνεια και ένα μέρος του βγήκε έξω από το νερό.

Ερμηνεία του πειράματος Καθώς προσθέτουμε αλάτι, αυξάνεται συνεχώς η πυκνότητα του αλατόνερου, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η άνωση που δέχεται το αυγό. Κάποια στιγμή η άνωση θα γίνει μεγαλύτερη από το βάρος του αυγού, οπότε αυτό θ’ αρχίσει να ανεβαίνει προς την επιφάνεια.

Συμπεράσματα Το υποβρύχιο είναι ένα σπουδαίο «μεταφορικό» μέσο που αξίζει κανείς να ερευνήσει αλλά και να γενικά να γνωρίζει για αυτό. Είναι ένα μέσο το οποίο έχει αδιάρρηκτη σχέση με το βυθό της θάλασσας καθώς έχει συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ανεύρεση πληθώρας στοιχείων που βοήθησαν στην κατανόηση του βυθού της θάλασσας. Περίπου το 50% των νέων κατέχουν τις βασικές γνώσεις γύρω από τα υποβρύχια ενώ το άλλο μισό γνωρίζει ελάχιστα για αυτά. Η άνωση εξαρτάται και από την πυκνότητα του υγρού μέσα στο οποίο είναι βυθισμένο το σώμα.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας