24.5.2004 Barbara Lison, Bremen 1 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Εικόνα 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp «Η Βιβλιοθήκη ως Κέντρο Πληροφόρησης» Διεθνείς Συνεργασίες και Τοπικά Δίκτυα Εργαστήριο.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Σύνταξη: ΥΠΕΠΘ Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ Ένα Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Περιοδικό για την Εκπαιδευτική Κοινότητα
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Barbara Lison, Bremen 1 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Εικόνα 1

Barbara Lison, Bremen 2 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Κοινοτική Επιχείρηση της Πόλης της Βρέμης  1  1 Κεντρική βιβλιοθήκη  1  1 Μουσική βιβλιοθήκη  1  1 Δανειστική συλλογή έργων γραφικών τεχνών  1  1 Τμήμα σχολικών βιβλιοθηκών  1  1 Βιβλιοθήκη για ασθενείς  1  1 Βιβλιοθήκη σωφρονιστικών ιδρυμάτων  1  1 Κινητή βιβλιοθήκη  1  1 Βιβλιοθήκη αστυνομικής λογοτεχνίας  7  7 Συνοικιακές βιβλιοθήκες  9  9 Σχολικές και νεανικές βιβλιοθήκες Η Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Αποτελείται από: Εικόνα 2 Εικόνα 3 Εικόνα 4

Barbara Lison, Bremen 3 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Κοινοτική Επιχείρηση της Πόλης της Βρέμης Συλλογή 9,8 Mio. € Με προϋπολογισμό 9,8 Mio. € η βιβλιοθήκη μέσα στο 2003 και σε ώρες λειτουργίας  προσέφερε μια συλλογή από  βιβλία  CD/CD-ROM 800  800 περιοδικά  βίντεο, DVD, δισκέτες, κασέτες, παιχνίδια και διάφορα άλλα μέσα 1,52 Mio ,07 Mio. τα οποία ζήτησαν περίπου 1,52 Mio. άτομα, κάτοχοι κάρτας δανεισμού και 3,07 Mio. μέσω δανεισμού.

Barbara Lison, Bremen 4 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Κοινοτική Επιχείρηση της Πόλης της Βρέμης

Barbara Lison, Bremen 5 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Κοινοτική Επιχείρηση της Πόλης της Βρέμης Η νέα κεντρική βιβλιοθήκη, m 2 (έναρξη λειτουργίας: Οκτώβρης 2004) Εικόνα 5

Barbara Lison, Bremen 6 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Αθήνα, Μάιος 2004 Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης Κοινοτική Επιχείρηση της Πόλης της Βρέμης

Barbara Lison, Bremen 7 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Δια βίου μάθηση το έτος 2525? Εικόνα 6

Barbara Lison, Bremen 8 Τι είναι μάθηση? Η Ανάπτυξη ή η απόκτηση χρήσιμης και αξιοποιήσιμης γνώσης Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 9 Τρόποι μάθησης: Μάθηση τυπική άτυπη προγραμματισμένη αυθόρμητη θεσμοθετημένη μη-θεσμοθετημένη Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 10 Που πραγματοποιείται η δια βίου μάθηση? Άτυπα Τηλεόραση Βιβλιοθήκες Μουσεία Ταξίδια Καθημερινά προβλήματα Ομιλίες Χώρος εργασίας Προγράμματα για αυτόνομη μάθηση Βοηθητικές λειτουργίες σε προγράμματα software... Τυπικά Σχολεία Πανεπιστήμια Ανώτατες Σχολές Ακαδημίες Λαϊκά Πανεπιστήμια Ιδρύματα Μετεκπαίδευσης Χώρος εργασίας: training-on-the-job... Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 11 Στόχοι της δια βίου μάθησης:  Βελτίωση της καθημερινής ζωής  Βελτίωση των επαγγελματικών προοπτικών  Διεύρυνση των προσωπικών δεξιοτήτων /προσωπική ανάπτυξη Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 12 Η λειτουργία των Δημόσιων Βιβλιοθηκών στη διαδικασία της δια βίου μάθησης >Δημόσια πρόσβαση: κυριολεκτικά και μεταφορικά >Επαφή με το ευρύ κοινό >Ουδετερότητα >Εγγύτητα >Βιβλιοθηκονόμος  Σύμβουλος μάθησης ? Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 13 Θέματα:  Οι δημόσιες βιβλιοθήκες πρέπει να ενταχθούν στο διάλογο για τον επαναπροσδιορισμό της μόρφωσης και της εκπαίδευσης  Η δια βίου μάθηση αποτελεί μια νέα και πρωτοποριακή αποστολή για τις δημόσιες βιβλιοθήκες, και πέρα από τις παραδοσιακές τους λειτουργίες τις ενώνει ένας νέος στόχος: >Η δημόσια βιβλιοθήκη ως περιβάλλον μάθησης >Η δημόσια βιβλιοθήκη ως προμηθευτής εκπαιδευτικού υλικού >Η δημόσια βιβλιοθήκη ως προμηθευτής εκπαιδευτικών προγραμμάτων >Η δημόσια βιβλιοθήκη ως προμηθευτής εκπαιδευτικών μεθόδων Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 14 Συνεργάτες της βιβλιοθήκης στη διαδικασία της δια βίου μάθησης: >Σχολεία >Νηπιαγωγεία >Λαϊκά Πανεπιστήμια >Προγράμματα με λαϊκή πρωτοβουλία >Προγράμματα Κ.ΑΠ.Η. Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 15 Ο ρόλος της βιβλιοθήκης ως «βασικού παίκτη» στη διαδικασία της δια βίου μάθησης πρέπει να σταθεροποιηθεί στη δημοσιότητα μέσω προγραμμάτων ανάδειξης της αξίας της και να αναγνωριστεί από το κράτος !!! Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Συμπέρασμα:

Barbara Lison, Bremen 16 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Το βασικότερο προϊόν του προγράμματος PULMAN: „Digital Guidelines Manual“ Το άρθρο: «Οι δημόσιες βιβλιοθήκες ως φορείς υπηρεσιών για δια βίου μάθηση» Εικόνα 7

Barbara Lison, Bremen 17 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Παραδείγματα από δημόσιες βιβλιοθήκες της Γερμανίας:  Bremen  Stuttgart  Würzburg  Berlin

Barbara Lison, Bremen 18 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 19 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Δια βίου μάθηση με το Πρόγραμμα KESZ, Βρέμη ΣΤΟΧΟΣ: Γονείς με σχετικά χαμηλό μορφωτικό επίπεδο κατανοούν τη χρήση συμβόλων και κειμένων Εικόνα 8 Εικόνα 9

Barbara Lison, Bremen 20 Πρόγραμμα: FaN = Frauen ans Netz, (=Γυναίκες στο Διαδίκτυο),Βρέμη Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Εικόνα 10 Εικόνα 11

Barbara Lison, Bremen 21 „Σερφάρουμε όπου και όσο θέλουμε“: Ώρες χρήσης του Internetcafé αποκλειστικά για γυναίκες στις βιβλιοθήκες της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Βρέμης - περιήγηση στο Internet - δημιουργία προσωπικής διεύθυνσης - εξάσκηση στη χρήση των μηχανών αναζήτησης - χρόνος και χώρος για γυναίκες - με άνεση και με έναν καφέ και – όταν κάτι δεν λειτουργεί - πληροφόρηση και υποστήριξη από βιβλιοθηκονόμους με εμπειρία στη χρήση του internet Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 22 „Internetcafé“ στο FaN-Club της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Εικόνα 12

Barbara Lison, Bremen 23

Barbara Lison, Bremen 24 LERNMESSE BREMEN (Έκθεση για την εκπαίδευση, Βρέμη) Lernen, Spaß haben, die Zukunft meistern... (Μαθαίνουμε με τρόπο ευχάριστο και είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε το μέλλον) Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Μετεκπαίδευση, Αλλαγή της επαγγελματικής κατάρτισης, Επιμόρφωση Παρουσιάζονται 40 εκπαιδευτικά ιδρύματα: Η Δημοτική Βιβλιοθήκη εκπροσωπήθηκε με: - Περίπτερο πληροφόρησης - Προβολή βίντεο - Προβολή μέσω internet

Barbara Lison, Bremen 25 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 26 Περιγραφή του προγράμματος Η μάθηση στον επαγγελματικό χώρο Μάθηση για την επαγγελματική ζωή Η πόλη που μαθαίνει Η ζωή σε έναν νέο πολιτισμό μάθησης Δίκτυο Μάθησης Βρέμη Υπηρεσία στήριξης και υπηρεσιών Η Γλώσσα ως ως κλειδί για τη δια βίου μάθηση Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 27 Η πόλη που μαθαίνει Δίκτυο Συνεργασίας και Πληροφόρησης για σημεία πρόσβασης στο internet και σε τόπους μάθησης (KuB- Πανεπιστήμιο Βρέμης ) * Δεξιότητα με τα νέα μέσα για γυναίκες (ZGF Bremen/ Bremerhaven) Παραδοσιακοί τόποι πρόσβασης (Δημοτική Βιβλιοθήκη της Βρέμης) * Πρόσβαση για άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες (Κέντρο ZSB Σχολείο Επάγγελμα) Περιγραφή του προγράμματος Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 28

Barbara Lison, Bremen 29 Το e-LearningBar της κεντρικής βιβλιοθήκης του Βερολίνου Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Εικόνα 19 Εικόνα 20 Εικόνα 21

Barbara Lison, Bremen 30 «Μαθαίνουμε με άνεση» : Το e-LearningBar της κεντρικής βιβλιοθήκης του Βερολίνου  Χώρος εκμάθησης πολυμέσων  Εργαστήρι εκπαίδευσης  Τμήμα επαγγελματικού προσανατολισμού  Συμβουλευτικό τμήμα Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Εικόνα 22

Barbara Lison, Bremen 31 Στόχος του e-LearningBar : Πολίτες με δίψα για μάθηση να μπορέσουν μέσω εκπαιδευτικού software: -Να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους -Να καλύψουν τα μορφωτικά κενά τους -Να προετοιμαστούν για εξετάσεις -Να χρησιμοποιήσουν υλικό για τη διαμόρφωση του ελεύθερου χρόνου τους Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης

Barbara Lison, Bremen 32 Το πρόγραμμα EFIL της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Στουτγκάρδης E ξέλιξη και ενίσχυση ( F örderung) πρωτοποριακών ( I nnovativer) επιμορφωτικών μαθησιακών προγραμμάτων ( L ernarrangements) σε πολιτιστικά και επιμορφωτικά ιδρύματα Ένα πρόγραμμα του Γερμανικού Ινστιτούτου για την Επιμόρφωση Ενηλίκων, Βόννη Διάρκεια προγράμματος: από το 1999 έως το Φεβρουάριο του 2002 Στόχος του προγράμματος: Η ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων που προσανατολίζονται στο μέλλον και έλεγχος και βελτίωση των εκπαιδευτικών συστημάτων που ήδη υπάρχουν Εικόνα 23

Barbara Lison, Bremen 33 Δημοτική Βιβλιοθήκη και Λαϊκό Παν/μιο της Στουτγκάρδης ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ Συμβουλευτική μάθησης Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Εκπαίδευσης Υλικό για σεμινάρια του λαϊκού παν/μίου Ξεναγήσεις για μαθητές του παν/μίου Εκδηλώσεις από κοινού Κοινές δραστηριότητες –Γιορτές για τη μάθηση και Γλωσσικό Δίκτυο της Στουτγκάρδης Συλλογή Πολυμέσων – Βιβλιοθήκη για γυναίκες του λαϊκού παν/μίου Μετεκπαιδεύσεις υπαλλήλων από κοινού Τακτές συναντήσεις των προϊσταμένων Δημιουργία δικτύου εκπαίδευσης σε ολόκληρη την πόλη Bild 24

Barbara Lison, Bremen 34 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Εικόνα 25

Barbara Lison, Bremen 35 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης Τι είδους δια βίου μάθηση προσφέρει η Δημόσια Βιβλιοθήκη; Μάθηση με πρωτότυπη χρήση της συλλογής των μέσων Μάθηση με πρωτότυπα μέσα Μάθηση στην εποχή των νέων μέσων Μάθηση μέσω της προσωπικής επαφής Η παιδική βιβλιοθήκη ως τόπος μάθησης

Barbara Lison, Bremen 36 Η αρχή μας: Γρήγορα.Περισσότερο.Γνώση

Barbara Lison, Bremen 37  Κατάλογος με Links: >Μέχρι σήμερα περ επιλεγμένα και ποιοτικά ελεγμένα Links5.347 >20 θεματικές ενότητες για καθημερινά θέματα ενδιαφέροντα για τους χρήστες >Στόχος: Links = 400 Links για κάθε θέμα

Barbara Lison, Bremen 38 Δυο λόγια για τη γερμανική βιβλιοθήκη Internet: Υπηρεσίες: >Πύλη πληροφόρησης προσαρμοσμένη στις ανάγκες / επιθυμίες των χρηστών >Επιλεγμένες πηγές Internet – με πληροφορίες για το περιεχόμενο και με αξιολόγηση ειδικών >Συνεχής πληροφόρηση μέσω με εγγύηση απάντησης

Barbara Lison, Bremen 39 Υπηρεσία πληροφόρησης μέσω Στόχοι  Αξιόπιστη υπηρεσία Online- πληροφόρησης των δημόσιων βιβλιοθηκών της Γερμανίας που συνεργάζονται  Χρονική δέσμευση για αποστολή απάντησης (εντός μιας εργάσιμης ημέρας)  Ποιοτική πληροφόρηση

Barbara Lison, Bremen 40 Ξένες χώρες και ταξίδια Επικαιρότητα Υπηρεσίες, Πολιτική και Κοινωνία Η/Y και Internet Ελεύθερος Χρόνος και Χόμπι Ιστορία και Σύγχρονη Εποχή Υγεία και Ψυχολογία Οικία και Κήπος Μουσική Γονείς και Οικογένεια Επάγγελμα και Καριέρα Τέχνη και Πολιτισμός Λογοτεχνία και Γλώσσα Φύση και Περιβάλλον Δίκαιο και Νομοθεσία Αθλητικά Οικονομία, Χρήμα και Κεφάλαιο Επιστήμη και Τεχνολογία 18 Θέματα Υπηρεσίες Πληροφόρησης για τις εξής Θεματικές Ενότητες:

Barbara Lison, Bremen 41 Υπηρεσία πληροφόρησης μέσω Χρήση  Μετά από 6 μήνες εφαρμογής του προγράμματος : 50 έως 60 αιτήσεις ημερησίως  Κατά μέσο όρο: 45 αιτήσεις την ημέρα  Αριθμός των αιτήσεων που λαμβάνει εβδομαδιαία η βιβλιοθήκη:  Τμήμα 1: περ. 12 Mails  Τμήμα 2: περ. 4 Mails  Τμήμα 3: περ. 2 Mails  Χρόνος Επεξεργασίας: περ. 1 έως 2 ώρες τη βδομάδα

Barbara Lison, Bremen 42 Η DIB (Γερμανική Βιβλιοθήκη Internet) στην πράξη – 1 έτος μετά την έναρξη της υπηρεσίας  Ποσοστό χρήσης >Σύνολο: περίπου 1 εκατομ. «κλικ» > «κλικ» το μήνα  Αιτήσεις μέσω >Σύνολο: 821 αιτήσεις >Από το Μάρτιο του 2003 κατά μέσο όρο 20 με 30 τη βδομάδα

Barbara Lison, Bremen 43 Η βιβλιοθήκη: τόπος της δια βίου μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης