Ηλεκτρονική Μάθηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Χριστίνα Σολομωνίδου ΠΤΔΕ Παν. Θεσσαλίας
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Βιβλιοθήκες Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Χαρά Ζαρβαλά Κέρκυρα, Ιανουάριος 2005.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 6:E-learning Κλειώ Σγουροπούλου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Τπε και γλώσσα.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Multimedia.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονική Μάθηση

Τι είναι η Ηλεκτρονική Μάθηση; Το “e-Learning”, ως μεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, είναι η διαδικασία εκμάθησης όπου όμως η εκπαίδευση ή ακριβέστερα η μαθησιακή διαδικασία εκτελείται μέσα από τις σύγχρονες τεχνολογίες, όπως προγράμματα υπολογιστών και τηλεπικοινωνιακά προηγμένα συστήματα (Rosenberg, 2001). Ο εκπαιδευόμενος έχει συνήθως πλήρη έλεγχο του ρυθμού προόδου, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει διαθέσιμη, αν το επιθυμεί, υποστήριξη από τον εκπαιδευτή ή ειδικό του θέματος. Η υποστήριξη είναι απαραίτητη, αφού στην αντίθετη περίπτωση θα μιλούσαμε μόνο για αυτοεκπαίδευση, η οποία θα μπορούσε να γίνει με άλλα μέσα, π.χ. βιβλίο ή CD-ROM.

Ηλεκτρονικά μέσα που χρησιμοποιεί η ηλεκτρονική μάθηση Ηλεκτρονική Μάθηση ορίζεται ως η χρήση ηλεκτρονικών μέσων, εκπαιδευτικών τεχνολογιών αλλά και [Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας| τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας]] (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η Ηλεκτρονική Μάθη:ση χρησιμοποιεί διαφορετικούς τύπους ηλεκτρονικών μέσων: Κασέτες βίντεο Ήχου Δορυφορική τηλεόραση CD-ROM

Ηλεκτρονικά μέσα που χρησιμοποιεί η ηλεκτρονική μάθηση Άλλα και τεχνολογιών : άλλα και εφαρμογές εκπαίδευσης: Κειμένου υποβοηθούμενες η βασισμένες σε υπολογιστή Έικόνας (computer assisted or computer-based learning) Βίντεο & Ήχου Animation

H ηλεκτρονική μάθηση μπορει να περιλαμβάνει διαφορετικούς τύπους και μεθοδολογίες όπως: Χρήση Λογισμικού Ίντερνετ CD – ROM Ή οποιαδήποτε άλλη μορφή ηλεκτρονικών ή διαδραστικών μέσων.

Η ηλεκτρονική μάθηση μπορεί να λάβει χώρα τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη Μπορεί να είναι είτε: Αυτό – Καθοδηγούμενη (Self-directed) Καθοδηγούμενη από τον εκπαιδευτή (instructor- led). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο στη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κατάρτιση αλλά και υποστηρικτικά στη συμβατική, πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία.Ο όρος που έχει επικρατήσει για το σκοπό αυτό είναι: Μεικτή η Υβριδική Εκπαίδευση

Όροι της Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης Ορισμένοι μόνο εξ αυτών είναι εκπαίδευση με τη χρήση: Πολυμέσων (Multimedia learning) Εκπαίδευση στηριζόμενη σε υπολογιστή (Computer-based instruction) Διαδικτυακή εκπαίδευση (Online education/Web based education) Ψηφιακή εκπαίδευση (Digital education) Κινητή/Φορητή εκπαίδευση

Μορφές Ηλεκτρονικής Μάθησης Σύγχρονη Εκπαίδευση Ασύγχρονη Εκπαίδευση Η Σύγχρονη Εκπαίδευση απαιτεί την ταυτόχρονη συμμετοχή όλων των μαθητών και των εισηγητών. Το πλεονέκτημά της είναι ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου γίνεται σε “πραγματικό χρόνο”, και κατά την διάρκειά της μπορούν να ανταλλάσσουν εκτός από απόψεις και εκπαιδευτικό υλικό. Η ταυτόχρονη εμπλοκή μπορεί να επιτευχθεί είτε με το να βρίσκονται στον ίδιο χώρο (τάξη κλπ.) είτε με το να είναι διασυνδεμένοι μέσω δικτύου που επιτρέπει audio ή/και video conference ενώ επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής αρχείων, και ηλεκτρονικού μαυροπίνακα. Η Ασύγχρονη Εκπαίδευση δεν απαιτεί την ταυτόχρονη συμμετοχή των μαθητών και των εισηγητών. Οι μαθητές δεν είναι ανάγκη να βρίσκονται συγκεντρωμένοι μαζί στον ίδιο χώρο ή την ίδια χρονική στιγμή. Αντίθετα, μπορούν να επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο και να συλλέγουν το εκπαιδευτικό υλικό σύμφωνα με αυτό. Η ασύγχρονη εκπαίδευση είναι περισσότερο ευέλικτη από την σύγχρονη.

Τηλεκπαίδευση Η εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση (e-Learning) ή “Τηλεκπαίδευση” εμπεριέχει συνεργατική εκπαίδευση και αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών καθώς και μεταξύ εκπαιδευόμενων, όπως δηλαδή συμβαίνει στην κλασική εκπαίδευση, π.χ. σε μια παραδοσιακή αίθουσα διδασκαλίας. Εξ άλλου τα ηλεκτρονικά σεμινάρια γίνονται σε ‘‘τάξη’’. Απλά αυτό που συμβαίνει στο e-Learning είναι ότι ο εκπαιδευτής και οι εκπαιδευόμενοι βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους και η έννοια της ‘‘τάξης’’ δημιουργείται εικονικά - π.χ. από τον υπολογιστή. Με αυτόν τον τρόπο η διδασκαλία μπορεί να είναι με ασύγχρονη συνεργασία (asynchronous collaboration), με σύγχρονη συνεργασία (synchronous collaboration) ή με εξατομικευμένο ρυθμό (self-based) (Moore and Kearsley, 1996, Massicotte, 1997).

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύων (Συνδιάσκεψη) Η εκπαίδευση από απόσταση απαιτεί την ανάπτυξη επικοινωνιακής υποδομής που να επιτρέπει την ανεξάρτητη επικοινωνία των εκπαιδευόμενων με τους εκπαιδευτές ή άλλους εκπαιδευόμενους και την εργασία σε ομάδες. Η επικοινωνία αυτή επιτυγχάνεται μέσω ειδικών εκπαιδευτικών εφαρμογών κάνοντας χρήση βασικών υπηρεσιών διαδικτύων, όπως: Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύων (Συνδιάσκεψη) Εστιάζοντας στο διαδίκτυο, οι υπηρεσίες-εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επικοινωνία εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων είναι: Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (E-mail) Ο Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web) Οι ηλεκτρονικές ομάδες συζητήσεων (News)

Πλεονεκτήματα του “E-Learning” Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πάντα διαθέσιμο Οι υπηρεσίες e-learning σε περιπτώσεις έκτακτης αναγκης (όπως το ενδεχόμενο πανδημίας)μπορούν με ασφάλεια να μετριάσουν τις συνέπειες της στο μαθητικό πληθυσμό.αφού η διαδικασίασ συνεχίζεται απρόσκοπτα από το σπίτι. Είναι παντού διαθέσιμο,δηλαδή όπου και να είμαστε. Είναι διαθέσιμο σε όλους που έχουν στη διάθεση τους απλά μέσα,όπως PC και σύνδεση με το Διαδίκτυο,και δεν απαιτεί οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης. Είναι πλούσιο σε περιεχόμενο, περιεκτικό και δεν κουράζει τον εκπαιδευόμενο. Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, όταν γίνεται με προηγμένο τρόπο παρουσίασης:πολυμέσα,βίντεο,ήχος,κείμενα,εικόνες,παραστάσεις,ομιλία,διαλογική συνεργασία

Πλεονεκτήματα του “E-Learning” Παραδίδεται με πολλούς τρόπους ώστε να ταιράζει στις προτιμήσεις του εκπαιδευόμενου: Αυτοδιδασκαλία Με Ασύγχρονη συνεργασία Σύγχρονη Διδασκαλία Επικοινωνία τόσο με τον εκπαιδευτή όσο και τους υπόλοιπους εκπαιδευόμενους. Εξασφαλίζεται συνεχής βελτίωση του περιεχομένου και της αποτελεσματικότητας. Επιτυγχάνεται συμμετοχική μάθηση με ενεργούς αντί παθητικούς εκπαιδευόμενους. Γίνετα τμηματοποίηση τόσο της παρουσίασης όσο και του περιεχομένου προσφέροντας δυνατότητες επαναχρησιμοποίησης και δημιουργίας κοινής βάσης με πολλά θέματα.

Μειονεκτήματα του “E-Learning” Δεν υπάρχει η παραδοσιακή αλληλεπίδραση της Πανεπιστημιακής Αίθουσας Το θεσμικό πλαίσιο του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος μέχρι σήμερα δεν καλύπτει την παροχή διαβαθμισμένων τίτλων σπουδών (πτυχία,μεταπτυχιακά) μέσω e-Learning. Η τεχνολογία για τη δημιουργία ‘σύγχρονης’ εκπαίδευσης είναι εξαιρετικά ακριβή. Η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου που να καλύπτει ανάγκες σε εξατομικευμένο επίπεδο είναι δύσκολη (από εκπαιδευτική σκοπιά) και δαπανηρή.

Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής μάθησης Εμπορικές: Angel_Learning Blackboard Desire2Learn eCollege It’s learning Meridian KSI Ανοιχτού κώδικα: ΑTutor Claroline Ilias Manhattan Moodle

Σύγχρονες Πηγές Εκμάθησης

Αρχιτεκτονική E-Learning