Α΄ ΣΤΑΣΙΜΟ. ΣΤΙΧΟΙ: 332 - 375 Θέματα που αναπτύσσονται όσον αφορά την ανάπτυξη του ανθρώπου σε σχέση με τη φύση και το φυσικό περιβάλλον: κατάκτηση της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ραψωδία Ε στ ΛΕΟΝΤΗ ΣΟΦΙΑ.
Advertisements

Διδακτικά Εργαλεία.
Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
19. Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
ΞΕΝΟΦΩΝ ΓΡΥΛΛΟΥ ΕΡΧΙΕΥΣ
ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ Φροσυνη μαρια τμημα – β2
Η συνταγή της νεότητας!.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
10. Ο άνθρωπος στο αρχικό του μεγαλείο
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΦΩΤΟΡΥΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Δ΄ Ομάδα Μήδεια Ευριπίδη- Μήδεια Παζολίνι Καλαμαρά Ρέα Ματαράγκα Χριστίνα Κάβουρα Σωτηρία Πούλιου Ελένη Ζάχου Μαρία.
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ. Πρόβλημα 1: Οι φυσικοί πόροι σπάνια βρίσκονται στη μορφή με την οποία τους θέλουμε... Δες το ακόλουθο σκίτσο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Η εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
Η Εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα  Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα την εποχή μας είναι το οικολογικό το οποίο είναι ζήτημα.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Ἰ σοκράτης Βίος και Έργο. Βίος Γέννηση 436 π.Χ. στην Αθήνα. Θάνατος 338 π.Χ. στην Αθήνα. Μακρότατος βίος, σχεδόν 100 ετών. Ευκατάστατη οικογένεια με βιομηχανία.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
H AΝΤΙΓΟΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Η Αντιγόνη ενέπνευσε αρχαίους και σύγχρονους καλλιτέχνες σε διάφορες μορφές τέχνης όπως η ποίηση, η ζωγραφική και η μουσική !!!
Το Σχολείο της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής Η Σχ. Π. είναι η παιδαγωγική που ασχολείται με τη μελέτη και εμφάνιση των φαινομένων της διαπροσωπικής δυναμικής.
Σοφοκλής Λύγκα Φωτεινή,Μηλαίου Έλενα Γ’3. Ο Σοφοκλής που έζησε περίπου 496 π.Χ π.Χ.Ήταν Έλληνας τραγικός ποιητής της κλασικής εποχής.
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Τεοντόρα Κίρινα Νίκη Κήτινγκ
ΜΥΘΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΠΕΙΡΟΙ
Η συνταγή της νεότητας!.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
Στερεότυπα- Προκαταλήψεις- Ρατσισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α΄ ΣΤΑΣΙΜΟ. ΣΤΙΧΟΙ: 332 - 375 Θέματα που αναπτύσσονται όσον αφορά την ανάπτυξη του ανθρώπου σε σχέση με τη φύση και το φυσικό περιβάλλον: κατάκτηση της θάλασσας και ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας στ. 334 – 337 εκμετάλλευση της γης προς όφελός του στ. 338 – 341 υποταγή όλων των ζωντανών πλασμάτων της φύσης (πτηνά, άγρια θηρία, θαλασσινά όντα) σ’ αυτόν στ. 342 – 350 εξημέρωση και τοποθέτηση στην υπηρεσία του του Ταύρου και του αλόγου στ. 350 – 352 Θέματα που έχουν σχέση με την πνευματική καλλιέργεια και ανάπτυξη: επινόηση της γλώσσας και η σύνδεση με τη σκέψη στ. 353 – 354 οργάνωση των πολιτειών στ. 355 προστασία από τα στοιχεία της φύσης στ. 356 – 359 υπερβολική αισιοδοξία για καινούρια επιτεύγματα στ. 360 – 361 μόνο το θάνατο δεν μπόρεσε να δαμάσει ούτε πρόκειται ποτέ να συμβεί αυτό στ. 361 – 362 αντιμετώπισε πολλές ασθένειες και βρήκε θεραπείες γι’ αυτές κι έτσι μπόρεσε να παρατείνει τη ζωή στ. 363 – 364 ανέπτυξε τις τέχνες στ. 365 – 366 είναι όμως ηθικά ασταθής στ. 367

Οι δύο τύποι πολιτών σύμφωνα με το Χορό: Ο «ὑψίπολις» είναι ο σωστός πολίτης που κάνει την πόλη να προοδεύει και τη στηρίζει στις δύσκολες στιγμές στ. 369 -370 Ο «ἄπολις» είναι ο προδότης, αυτός που καταστρέφει την πόλη και σκέφτεται κακό γι’ αυτήν στ. 370 – 371 Εύχεται ο Χορός ποτέ να μην καθίσει στο ίδιο τραπέζι με αυτόν τον πολίτη (ἄπολιν), δηλ. απορρίπτει κάθε σχέση μαζί του και στη δημόσια και στην ιδιωτική ζωή στ. 372 - 375

Β΄ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ. ΣΤΙΧΟΙ: 376 – 440 (ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ) Έκπληξη του Χορού που βλέπει την Αντιγόνη να οδηγείται από τον Φύλακα στη σκηνή. Υπενθυμίζει μάλιστα την κληρονομική κατάρα που βαραίνει την Αντιγόνη. Διάλογος Φύλακα - Κρέοντα Θεατρική σύμπτωση στ. 380 Ο Φύλακας καταφεύγει σε γνωμικές φράσεις για να δικαιολογήσει την επιστροφή του στ. 388 – 393 Αυτό είναι ένα τέχνασμα του Σοφοκλή για να επιβραδύνει την εξέλιξη της υπόθεσης δηλ. τη σύγκρουση Κρέοντα – Αντιγόνης Ο Φύλακας αναφέρει ως δικό του έργο την εύρεση και τη σύλληψη του δράστη της ταφής (Αντιγόνης), ενώ φαίνεται ότι σ’ αυτό βοήθησε περισσότερο η τύχη παρά η ετοιμότητα των φρουρών στ. 394 – 397 Αδιαφορεί για την τύχη της Αντιγόνης κι αυτό τον κάνει να φαίνεται κυνικός στ. 398 – 400 Οι αλλεπάλληλες ερωτήσεις του Κρέοντα αποτυπώνουν την έκπληξη και τη δυσπιστία του σ’ αυτά που ακούει από τον Φύλακα στ. 401, 403, 406.

Διήγηση εξωσκηνικών γεγονότων της σύλληψης της Αντιγόνης από τον Φύλακα: Ενέργειες των φυλάκων μετά τις απειλές του Κρέοντα στ. 407 – 415 Περιγραφή της θύελλας (δραματικό εύρημα του Σοφοκλή για να διευκολύνει την Αντιγόνη να πλησιάσει στο νεκρό χωρίς να γίνει αντιληπτή από τους φύλακες) στ. 415 – 421 Δεύτερη ταφή που πραγματοποιεί η Αντιγόνη (αυτό το κάνει για να αποδώσει πλήρως τις τιμές στο νεκρό αδελφό της) στ. 422 – 431 Σύλληψη της Αντιγόνης στ. 432 - 436