EUROPEAN DYNAMICS Επιτροπή Στρατηγικής Πληροφορικής στην Εκπαίδευση (ΕΣΠΕ) Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Πάνος Θεοδοσόπουλος Software Division Director Αθήνα, 1 Φεβρουαρίου 2002
Ολοκληρωμένες λύσεις Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Δίκτυα – Τηλεπικοινωνίες Πληροφορική –Ανάπτυξη εξειδικευμένων εφαρμογών τηλεπληροφορικής –Υπηρεσίες project management & υποστήριξης χρηστών –Εγκατάσταση και υποστήριξη μεγάλων υπολογιστικών συστημάτων –Εφαρμογές internet/intranet/www –Groupware & Workflow & Document Management –Τραπεζικά Συστήματα Ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού, E-Business –B2B, B2C, E-market places –E-shops, E-auctions, E-stocks –Corporate portals, Media portals –E-learning Διεθνής Παρουσία Καινοτομία, ποιότητα και price performance H Εταιρία
Πελάτες στην Ελλάδα Κυβέρνηση - Υπουργεία –Βουλή των Ελλήνων –Υπουργείο Εξωτερικών –Υπουργείο Εσωτερικών –Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας –Υπουργείο Εθνικής Αμύνης –Υπουργείο Δικαιοσύνης –Υπουργείο Παιδείας –ΥΠΕΧΩΔΕ –ΓΓΕΤ Δημόσιοι Οργανισμοί –ΟΑΕΔ –ΙΚΑ –ΚΗΥΚΙ –ΝΑΤ Εκπαιδευτικά Ιδρύματα –ΕΜΠ –Πανεπιστήμιο Αθηνών –Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης –Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων –Πανεπιστήμιο Θράκης –ΤΕΙ Πειραιώς –ΤΕΙ Λάρισας –ΤΕΙ Ηπείρου ΔΕΚΟ –ΔΕΗ –ΔΕΠ Χρηματοοικονομικός Τομέας –ΧΑΑ, ΑΣΥΚ –Τράπεζα ΩΜΕΓΑ –Τράπεζα Πειραιώς –ABN AMRO Bank –ING Bank Βιομηχανία –Ελληνικά Καλώδια –Αργυρομεταλλευμάτων & Βαρυτίνης –Αλουμίνιο της Ελλάδας –ΣΙΔΕΝΟΡ –ΣΤΙΛΜΕΤ –ΧΑΛΚΟΡ Πετρελαιοβιομηχανία –MOTOROIL –PETROLA –TEXACO
Πελάτες Διεθνώς Διεθνείς Οργανισμοί –NATO –European Commission –OPOCE –EUROSTAT –European Environmental Agency –EMEA –EUROCONTROL –EUROPAY –OHIM –WHO –CEDEFOP Κυβερνητικοί Οργανισμοί –Υπουργείο Κοινωνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος Βελγίου –Τοπική Κυβέρνηση Βαλονίας Τηλεπικοινωνιακοί Οργανισμοί –Cyprus Telecommunications Authority (CYTA) –GRAPES Communications –CEETEL –WOLRDLINK Telecommunicazioni Πολυεθνικές Εταιρίες –UNISYS –CAP GEMINI –LOGICA –SEMA Group –FINSIEL –BULL –CSC –SARITEL / STET –UNILEVER –THYSSEN
Παρουσία στο χώρο του Λογισμικού Εκπαίδευσης Δραστηριότητες –Ανάπτυξη εξειδικευμένων εφαρμογών εκπαιδευτικού λογισμικού –Οργάνωση, συντήρηση και διάχυση εκπαιδευτικού λογισμικού –Συνεργασία με φορείς σε Ελλάδα και Ευρώπη Τομείς Εφαρμογής –Σχολική Εκπαίδευση –Επαγγελματική Κατάρτιση
Παρουσία στο χώρο του Λογισμικού Εκπαίδευσης Ελληνικές Συνεργασίες –ΥπΕΠΘ - ΔΕΑ –Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Διεθνείς Συνεργασίες –EUROSTAT –Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια Περιβάλλον Εφαρμογής –Διαδίκτυο
Αυτόνομη (αδόμητη) Πληροφορία Κατηγοριοποιημένη (θεματικά) Πληροφορία Γνώση Δομημένη Πληροφορία Διαδίκτυο: Μέσο πρόσβασης στη γνώση Προβλήματα που απορρέουν: Αχανής ποσότητα Σχετικότητα Ποιότητα Εγκυρότητα και Αξιοπιστία Αντιπροσωπευτικότητα Εκπαίδευση από απόσταση μέσω του διαδικτύου learning e
– Εκπαίδευση από απόσταση e learning – Εκπαίδευση από απόσταση Η εκπαίδευση με τη χρήση δυνατοτήτων που παρέχουν οι τεχνολογίες πληροφορικής, Τ/Ε και πολυμέσων, έτσι ώστε χωρίς μετακίνηση των εκπαιδευομένων και των εκπαιδευτικών από τον τόπο διαμονής ή εργασίας, να λειτουργεί η εκπαιδευτική διαδικασία με χρήση νέων τεχνολογιών και νέας μορφής εκπαιδευτικού υλικού. Ο αριθμός σπουδαστών που θα χρησιμοποιεί το e-Learning το 2002 θα ξεπεράσει τα 2,2 εκατ. Το e-Learning έχει ευρύτατες προοπτικές καθώς η αγορά εκπαίδευσης είναι η δεύτερη σε μέγεθος μετά της υγείας. Πηγή: International Data Corporation
Σχετικά Έργα ΥΠΕΠΘ-Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής Αντικείμενο του έργου: Εγκατάσταση Τράπεζας Πληροφοριών στη ΔΕΑ/ΥΠΕΠΘ Εμπλουτισμός και πληθύσμωσή της με πληροφοριακό υλικό Με δυνατότητες για: Αρχειοθέτηση / ταξινόμηση / αναζήτηση υλικού Υποστήριξη ευέλικτων αναζητήσεων στον Παγκόσμιο Ιστό Διαχείριση χρηστών Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Πίνακα aνακοινώσεων Συνομιλία (chat) Δημοσιεύσεις
Σχετικά Έργα Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Εκπαιδευτικός Ιστός Αντικείμενο του έργου: Δημιουργία εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου Παροχή δυνατοτήτων για την προβολή εργασιών και δραστηριοτήτων Ουσιαστική αξιοποίηση του Παγκόσμιου Ιστού ως μια πηγή πληροφοριών νέας μορφής, που μπορούν να αξιοποιηθούν από μαθητές και εκπαιδευτικούς Δυνατότητα υλοποίησης προγραμμάτων ανοικτής και εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης Εξασφάλιση, για τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενός αξιόπιστου «περιβάλλοντος εργασίας στο Διαδίκτυο» Δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες Αυτοοργάνωση της διαδικασίας μάθησης, οργάνωσης και διαχείρισης του εκπαιδευτικού υλικού, επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα σε ενδιαφερόμενους και εμπλεκόμενους φορείς