Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ Οι κοινωνική θέση των γιατρών στην Αρχαία Αθήνα ήταν πολύ υψηλή μιας και υπήρχαν λιγοστοί οι οποίοι μπορούσαν να κάνουν αυτή την δουλειά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
Advertisements

Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο
Από τον Γιουσούφ Γιουσούφ Ογλού
Dr. HAMILTON NAKI Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Αρχαίας Μεγάλης Ελλάδας
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΕΝΙΟ Α4/Γ
Οι νόμοι του Σόλωνα Πεισίστρατος
Η απόλυτη εγκυκλοπαίδεια
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών Ονοματεπώνυμο: Κωνσταντίνος Πρίφτης.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Βρίσκομαι σήμερα εδώ για να μιλήσουμε για
Αλκοόλ-Αλκοολισμός. Εργασία στην Οικιακή Οικονομία
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ KAI H ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΝΑ ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΥ.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Ικτίνος και Καλλικράτης
Ιατρικη στην αρχαιοτητα
Το δίκαιο Αρχαία Αθήνα.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
ΙΣΤΟΡΙΑΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 Ο ΣΟΛΩΝΑΣ (μέρος 1) Ο λαός της Αθήνας ζητούσε να καταργηθούν τα χρέη και να ξαναμοιραστεί η γη. Έτσι ο Σόλωνας έφτιαξε ένα.
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Οι μορφΕς της θανατικΗς ποινης σε νεΟτερη εποΧΗ. ΕλλΑδα-ΚατΑργηση
ΕΝΟΤΗΤΑ 2.2 Κανόνες Δικαίου και Ηθικής: Η διαφορά
ΜΑΡΘΑ, ΑΘΗΝΑ, ΓΙΩΤΑ, ΝΙΚΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ Ο Γαλιλαίος (Galileo Galilei, 15 Φεβρουαρίου 1564 – 8 Ιανουαρίου 1642) ήταν Ιταλός αστρονόμος, φιλόσοφος και φυσικός. Γεννήθηκε στην Πίζα της.
Μιχαλακοπούλου Αθανασία Τμήμα: Α2
Σοφοκλής Τζέισον Ρετζάι.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Οι Αθηναίοι πολίτες.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ. Η Καλλιπάτειρα, ήταν κόρη του Ολυμπιονίκη Διαγόρα του Ρόδιου και σύζυγος ενός επίσης μεγάλου ολυμπιονίκη, του Καλλιάνακτος, ενώ τα αδέρφια.
ΠΑμπλο Πικασο.
Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας την Κωνσταντινούπολη το 1840.
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
13Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
ο Πεισιστρατοσ Γινεται Τυραννοσ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
1.
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Η ετυμολογία της λέξης «Εκκλησία»
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ιωάννης Κωλέττης 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Αθανάσιος Ρεπανιδιώτης ο Νεομάρτυρας
Οι μετακινήσεις των ελληνικών φύλλων 11ος -9ος αι.π.Χ.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Muhammad ibn Zakariya Razi
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΚΟΡΔΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΤΜΗΜΑ : Α 1.
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ Οι κοινωνική θέση των γιατρών στην Αρχαία Αθήνα ήταν πολύ υψηλή μιας και υπήρχαν λιγοστοί οι οποίοι μπορούσαν να κάνουν αυτή την δουλειά που ήταν τοσο σημαντική για την εξασφάλιση καλών συνθηκών ζωής στους πολίτες.

ΤΑ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ Τα Ασκληπιεία μπορουμε να τα παρομοιάσουμε με τα σημερινά νοσοκομεία. Δεν αποτελούνταν από ένα κτήριο αλλά από πολλά επιμέρους, το καθένα απ ’ τα οποία είχε και διαφορετική λειτουργία. Η θεραπεία φυσικά ήταν επί πληρωμή. Εντός του ιερού χώρου απαγορευόταν να λάβει χώρα θάνατος ή τοκετός. Διευθυντής του Ασκληπιείου ήταν ο μεγάλος ιερέας. Στη συνέχεια ήταν ο πυροφόρος, οι ιερομνήμονες και το σώμα των θεραπόντων Τέλος, υπήρχαν και ιέρειες, αφιερωμένες στην υπηρεσία του Ναού.

ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ

Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Γεννήθηκε στη Κω το 460 π. Χ. Οι γονείς του ήταν ο Ηρακλείδας και η Φαιναρέτη. Εκπαιδεύτηκε στο Ασκληπιείο της Κω. Ενώ ήταν ακόμη νέος, εγκατέλειψε την Κω και την θρησκευτική ιατρική και εργάστηκε ως λαϊκός ιατρός, αρχικά στη Θεσσαλία. Η αυξανόμενη φήμη του έγινε αιτία για μια ζωή γεμάτη μετακινήσεις. Προσκαλέστηκε για την καταπολέμηση του λοιμού κατά τον Αρχιδάμειο πόλεμο και μετά το θάνατο του έστησαν ανδριάντα ανακηρύσσοντας τον ευεργέτη και σωτήρα του άστεως. Ο όρκος του Ιπποκράτη είναι αυτος δίνουν ολοι οι γιατροι και περιείχε τις αρχές και τις αξίες που πρέπει να έχει κάθε ιατρός. Πέθανε στη Θεσσαλία από βαθιά γεράματα το 380 π. Χ.

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ

ΑΓΝΟΔΙΚΗ Ήταν η πρώτη γυναίκα γιατρός στην Αρχαία Αθήνα όπου οι Αθηναίοι γιατροί ζήλεψαν την επιτυχία της. Είχε αναγκασθεί να ντυθεί ως άντρας στην Αρχαία Ελλάδα, καθώς, έως τον 4 ο αιώνα, είχε θεσμοθετηθεί νόμος που απαγόρευε στις γυναίκες να ασκούν ιατρική και όποια παρέβαινε τον νόμο τιμωρείτο με θανατική ποινή. Κατάφερε να μαθητεύσει στον διάσημο γιατρό Ηρόφιλο στην Αλεξάνδρεια. Μετά τη μαθητεία της επέστρεψε στην Αθήνα και άσκησε το ιατρικό επάγγελμα με μεγάλη επιτυχία.

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ !