ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΑΝΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 21ο .
Advertisements

BIOPHELIA - GREEK FINE PRODUCTS
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Aκμή και εφηβεία.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ.
Αισθητική προσώπου ΙΙ Β΄ΤΑΞΗ ΕΠΑΣ
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Γνωρίστε και πουλήστε τα Oriflame προϊόντα STEP ONE TRAINING.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
 ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ- ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
- ΤΡΟΠΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΦΑΡΑΔΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΗ ΦΑΡΑΔΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 5).
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΥΤΙ ΜΥΤΗ ΣΤΟΜΑ ΜΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΤΟΥΣΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 1

ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΜΑΤΙΑ, ΧΕΙΛΗ) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΖΩΗ. Η ΚΟΜΜΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΚΟΠΟΥΣ: ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΡΜΟΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΣΗ ΧΑΡΙΖΕΙ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑΔΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ

ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΡΥΒΕΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ‘Η ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ- ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ( ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ) ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΙΔΑΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ (ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣΚΑΣ) ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝ/ΦΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΡΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ’ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ (ΓΗΡΑΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ, ΧΤΥΠΗΜΑ, ΤΡΑΥΜΑ, ΠΛΗΓΗ, ΕΓΚΑΥΜΑ ΚΑ.)

ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΑ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ

ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ, ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ (ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ) ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ, ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΡΟΥΖ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ‘Η/ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ

ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: F. D. T

ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ BLUSH: ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΚΟΜΠΑΚΤ ΚΑΙ ΚΑΤ’ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ CAKE: ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΣΥΜΠΑΓΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ COMPACT: ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΣΥΜΠΑΓΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ KOHL: ΜΟΥΝΤΟ ΚΑΙ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ (ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ) ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΚΡΕΜΑΣ Ή ΚΡΕΜΑ ΒΑΣΗΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ F.D.T. ΚΑΙ ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΑ ΑΠΛΩΜΑ ΡΟΥΖ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ