Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Θέμα: Η/Υ σε εργαστήριο
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
1. Πνευματικά Δικαιώματα 2. Εργονομία
1 Υγεία και Ασφάλεια - Περιβάλλον. 2 Στόχοι Μαθήματος Τα κύρια σωματικά προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του Η/Υ Κανόνες υγείας και ασφάλειας Χρήση.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Το μυστήριο της πρώτης Συνάντησης και η αφαίρεση της μάσκας.
Β΄ Γυμνασίου Σκαβάντζου Λία, ΠΕ19
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Ενημερωτική συνάντηση Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής ΚΕ. ΠΛΗ. ΝΕ. Τ. Δωδεκανήσου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Στόχοι: Ο μαθητής να: (α) αναγνωρίζει τα βασικά μέσα απόζευξης, διακοπής και προστασίας των ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. (β) αναφέρει και εκτιμά τους κινδύνους.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων. Διαφορές θεωρητικών-εργαστηριακών μαθημάτων Μαθήματα Θεωρητικά Εργαστηριακά Σε σχολική αίθουσα Σε εργαστήριο Ένας διδάσκων.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Ο μαθητής να: (α) αναφέρει τους κινδύνους από τη χρήση του.
Created with MindGenius Business 2005® ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Με τι ασχολείται η πληροφορική; Η πληροφορική μελετά με επιστημονικό τρόπο: 1.Τον αποτελεσματικό τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών με τη βοήθεια του υπολογιστή.
Πρακτικές δραστηριότητες
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
Συνδεσμολογία συστήματος φωτεινής κλήσης νοσοκομείου
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019

Οργάνωση Εργαστηρίου Περιβάλλον Εργαστηρίου Εργαστηριακός χώρος (αίθουσα) Υλικός εξοπλισμός Τεχνικός εξοπλισμός Απαραίτητα υλικά Ηλεκτρολογική εγκατάσταση Σύνδεση Εργαστηρίων πληροφορικής στα σχολεία μας Υπεύθυνος Καθηγητής Εργαστηρίου Κανονισμοί Λειτουργίας Εργαστηρίου

Περιβάλλον εργαστηρίου Εργαστηριακός χώρος Διαστάσεις και προσανατολισμός εργαστηρίου Προσανατολισμός επίπλων στην αίθουσα Διάταξη: Τοποθέτηση των Η.Υ. Όλοι οι μαθητές να μπορούν εύκολα να παρακολουθούν τον καθηγητή που διδάσκει Να υπάρχει ικανοποιητικός χώρος για να τοποθετούν οι μαθητές τα βιβλία/τετράδια τους Ο καθηγητής να μπορεί να επιβλέπει και να προσεγγίζει εύκολα όλους τους μαθητές Η διάταξη να εξασφαλίζει εργονομία

Εργονομία Η εναρμόνιση ανάμεσα στους ανθρώπους, τον εξοπλισμό και τα βοηθητικά μέσα που χρησιμοποιούν Κακή εργονομική κατάσταση του χώρου όπου το παιδί ασχολείται με τον υπολογιστή: το να μην κάθεται ίσια το να μην είναι τα μάτια του στο ίδιο επίπεδο με την οθόνη το να μην είναι οι αγκώνες και τα γόνατα σε ορθή γωνία, μπορούν να προκαλέσουν σωματικές παθήσεις  

Διάταξη επίπλων στην αίθουσα Σχηματισμοί (1) Σχηματισμός Νο 1

Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα Σχηματισμού Νο 1 Εύκολη καλωδίωση – ασφάλεια Εύκολος έλεγχος για τον καθηγητή κατά το πρακτικό μάθημα. Μεγάλες και μακρόστενες αίθουσες Πρόβλημα παρακολούθησης από μερικούς μαθητές λόγω απόστασης Δύσκολος έλεγχος καθηγητή κατά το θεωρητικό μάθημα Στροφή 900, από τους μαθητές, για να παρακολουθήσουν τον πίνακα

Διάταξη επίπλων στην αίθουσα Σχηματισμοί (2) Σχηματισμός Νο 2

Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα Σχηματισμού Νο 2 Εύκολος έλεγχος από τον καθηγητή κατά το πρακτικό μάθημα Δεν χρειάζεται μετακίνηση από τους μαθητές για να παρακολουθήσουν στον πίνακα Βολική διάταξη για μαθήματα με δεξιότητες διότι συνδυάζονται θεωρία με πρακτική Δύσκολη καλωδίωση (ασφάλεια) αν δεν ληφθεί πρόνοια. Δύσκολος έλεγχος του καθηγητή κατά το θεωρητικό μάθημα

Διάταξη επίπλων στην αίθουσα – Σχηματισμοί (3) Θρανία Σχηματισμός Νο 3

Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα Σχηματισμού Νο 3 Ευκολία στη διδασκαλία της θεωρίας αλλά και στη διεξαγωγή της πρακτικής εξάσκησης Καλύτερη αξιοποίηση του χώρου Εύκολη παρακολούθηση από τους μαθητές Καθυστέρηση και σύγχυση κατά τη μετακίνηση των μαθητών από τα θρανία στους υπολογιστές Χρειάζεται μεγάλος χώρο για να χωρεί και τα θρανία

Περιβάλλον εργαστηρίου Υλικός εξοπλισμός (1) Περιβάλλον εργαστηρίου Υλικός εξοπλισμός (1) Αποθηκευτικός χώρος (ερμάρια) για εγχειρίδια, δισκέτες, СD και επιπλέον εξοπλισμού Πάγκοι για τοποθέτηση Η.Υ Θρανία για διεξαγωγή θεωρητικού μαθήματος Πινακίδες για τοποθέτηση εργασιών μαθητών και ανακοινώσεων Άσπρος πίνακας

Περιβάλλον εργαστηρίου Τεχνικός εξοπλισμός (2) Περιβάλλον εργαστηρίου Τεχνικός εξοπλισμός (2) Η.Υ οι οποίοι, με τις προδιαγραφές τους, να ικανοποιούν τις ανάγκες του Αναλυτικού προγράμματος. Απαραίτητες συσκευές για τη δικτύωση των Η.Υ καθώς και τη πρόσβαση τους στο διαδύκτιο (Hub, Router) Εκτυπωτές Σαρωτής (Scanner) Προβολέας (Projector)

Περιβάλλον εργαστηρίου Απαραίτητα υλικά (3) Περιβάλλον εργαστηρίου Απαραίτητα υλικά (3) Άδειες δισκέτες (20-40) για έκτακτη χρήση Άδεια СD Κόλλες Α4 για εκτυπωτές Αντίγραφα όλων των προγραμμάτων πάνω σε δισκέτες ή СD (προγράμματα για τα οποία παραχωρείται άδεια από το Υ.Π.Π

Περιβάλλον εργαστηρίου Ηλεκτρολογική εγκατάσταση (4) Περιβάλλον εργαστηρίου Ηλεκτρολογική εγκατάσταση (4) Διακόπτης εισόδου Ξεχωριστός διακόπτης για τους Η.Υ των μαθητών από τον Η.Υ του καθηγητή. Ρευματοδότες: 2-3 για κάθε θέση εργασίας σε ύψος περίπου 110 cm από το έδαφος (όχι πολύπριζα) Σύστημα καλωδίωσης: Εντοιχισμένο ή τοποθετημένο σε πλαστικά κανάλια τα οποία τοποθετούνται στον τοίχο Τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός: Δυνατότητα παροχής τηλεφωνικής σύνδεσης με ISDN ή ADSL

Σύνδεση Εργαστηρίων πληροφορικής στα σχολεία Εργαστήριο 1

Καθήκοντα Υπεύθυνου Καθηγητή Εξασφαλίζει τη λειτουργικότητα του εργαστηρίου στην αρχή της σχολικής χρονιάς Φροντίζει για την κάλυψη ελλείψεων στο απαραίτητο υλικό (δισκέτες, CD) Εντοπίζει προβληματικές καταστάσεις και προβαίνει στη λήψη των αναγκαίων μέτρων για την επίλυση τους κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς Διεξάγει συχνούς ελέγχους (τουλάχιστο μία φορά το μήνα) για την παρουσία, στους Η.Υ, του απαραίτητου λογισμικού αλλά και την απαλλαγή ανεπιθύμητου λογισμικού.

Προϋποθέσεις για Ομαλή Λειτουργία Εργαστηρίου Η.Υ. (1) Σωστή χρήση της διάταξης του εργαστηρίου για αποφυγή φασαρίας και απειθαρχίας Ικανοποιητική λειτουργία όλων των συσκευών Έγκαιρη εγκατάσταση όλων των προγραμμάτων Συλλογική ευθύνη και συνεργασία της ομάδας των συναδέλφων, που εργάζονται σ’ ένα εργαστήριο, για ελαχιστοποίηση των προβλημάτων

Προϋποθέσεις για Ομαλή Λειτουργία Εργαστηρίου Η.Υ. (2) Οργανωμένοι αποθηκευτικοί χώροι Χρήση τεχνολογίας όσο το δυνατό περισσότερο Παρουσίαση εργασιών των μαθητών στην πινακίδα Αποφυγή ζημιών (γραψίματα) στα θρανία / συσκευές Κατανόηση ότι το εργαστήριο αποτελεί τον καθρέφτη της προσωπικότητας και ευσυνειδησίας μας

Κανονισμοί λειτουργίας του εργαστηρίου (1) Να μην εισέρχονται οι μαθητές,στο εργαστήρι, παρά μόνο με την παρουσία του καθηγητή Να καθορίζεται, εκ των προτέρων, η θέση του κάθε μαθητή στον Υπολογιστή η οποία να είναι πάντα η ίδια Να καθορίζεται, εκ των προτέρων,ο χώρος αποθήκευσης και η ονομασία των εργασιών των μαθητών (δισκέτες, κεντρικός υπολογιστής) Να μην χρησιμοποιούνται δισκέτες πριν να ελεγχθούν για παρουσία ιών

Κανονισμοί λειτουργίας του εργαστηρίου (2) 5 λεπτά πριν το τέλος κάθε περιόδου, να ζητείται από τους μαθητές να αποθηκεύσουν τις εργασίες τους Στο τέλος κάθε περιόδου ο καθηγητής να: ζητά από τους μαθητές να βάλουν τις καρέκλες στη θέση τους ελέγχει αν τα θρανία είναι καθαρά ελέγχει αν προκλήθηκαν ζημιές στους Η.Υ Στο τέλος της τελευταίας περιόδου οι μαθητές να τοποθετούν τα υλικά και τις καρέκλες στη θέση τους και ο καθηγητής να σβήνει τον κεντρικό διακόπτη.

Χρήσιμα Βοηθητικά προγράμματα για την ομαλότερη λειτουργία των εργαστηρίων Net support βοηθά στην καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος όταν δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο προβολής. Βοηθά τον καθηγητή να ελέγχει τους μαθητές κατά τη διάρκεια της πρακτικής Deepfreeze χρησιμεύει στη επαναφορά των αρχικών ρυθμίσεων των Η.Υ, με την εκκίνηση τους, έτσι ώστε οι Η.Υ να είναι πάντα έτοιμοι να χρησιμοποιηθούν χωρίς προβλήματα στα προγράμματα τους