ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. SELECTSELECT SELECT * FROM όνομα_πίνακα ; • Με τη εντολή SELECT ανασύρουμε δεδομένα από την βάση δεδομένων. • Το αστεράκι.
Advertisements

1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Πίνακες.
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
ΜΑΘ3122/106 Γλώσσα Προγραμματισμού
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
Ασκήσεις.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού, Παραγωγής και Λειτουργιών Ανάλυση και Σχεδιασμός [Σύστημα] Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχανικών.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Αλγοριθμική Μία εισαγωγή στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 1η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (εΓΓΡΑΦΕΣ)
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πίνακες.
Ταξινόμηση - Sorting.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΠΙΝΑΚΕΣ δΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Torque Game Engine1 Σενάρια - ασκήσεις Torque. Torque Game Engine2 Υλοποίηση σεναρίων Γεμίστε μια πίστα με αντικείμενα δύο ειδών (π.χ. δέντρα και βόμβες)
Ασκήσεις σε πίνακες ΗΥ-150b ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Μπουλουκάκης Γεώργιος Βοηθός ΗΥ-150b ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Χαρακτηριστικά μιας Κατανομής. συμμετρικές και μη συμμετρικές κατανομές.
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΣΚΗΣΕΙΣ – Δομή Ακολουθίας 7 – Βασικά στοιχεία Προγραμματισμού.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
Ένας εκδοτικός οίκος χρησιμοποιεί 35 διανομείς για τη διακίνηση των βιβλίων του. Στο τέλος κάθε μήνα καταγράφονται οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
Χαρακτηριστικά μιας Κατανομής
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Άσκηση 1: Μετατροπή Θερμοκρασίας
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Κάθε ένα από τα αντικείμενα λέγεται στοιχείο του πίνακα.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Μονοδιάστατοι πίνακες
Σειριακή ή Γραμμική Αναζήτηση 1.Μοναδικό Κλειδί (key)
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Λυμένα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων με υποπρογράμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σίμου Σταύρος Υποψήφιος Διδάκτωρ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Άσκηση 1 Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει 10 ακεραίους αριθμούς και έπειτα θα ζητά έναν ακέραιο τον οποίο θα αναζητά και αν υπάρχει θα εμφανίζει τη θέση του αλλιώς θα εμφανίζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει το στοιχείο στον πίνακα. Η αναζήτηση να πραγματοποιηθεί και με την εντολή for και με την εντολή while. Οι αριθμοί είναι μοναδικοί στον πίνακα ΠΛΡ-100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Άσκηση 2 ΠΛΡ-100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Έστω ότι δημιουργείτε ένα πρόγραμμα το οποίο κρατά το σκορ για κάποιο παιχνίδι. Στο παιχνίδι συμμετέχουν πέντε παίκτες. Να δημιουργηθεί πίνακας players στον οποίο θα αποθηκεύονται τα ονόματα των 5 παικτών. Επίσης να δημιουργηθεί πίνακας scores στον οποίο θα αποθηκεύονται τα σκορ των παικτών. Θα ταξινομεί τα σκορ σε αύξουσα σειρά και θα εμφανίζει τα ονόματα των παικτών με τα αντίστοιχα σκορ τους βάσει της ταξινόμησης. Θεωρήστε ότι κάθε πόντος έχει αξία 5€. Υπολογίστε και εμφανίστε τα κέρδη του κάθε παίκτη καθώς και τη διαφορά των κερδών του (θετική ή αρνητική) από το μέσο όρο των κερδών των 5 παικτών.