ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σίμου Σταύρος Υποψήφιος Διδάκτωρ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Άσκηση 1 Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει 10 ακεραίους αριθμούς και έπειτα θα ζητά έναν ακέραιο τον οποίο θα αναζητά και αν υπάρχει θα εμφανίζει τη θέση του αλλιώς θα εμφανίζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει το στοιχείο στον πίνακα. Η αναζήτηση να πραγματοποιηθεί και με την εντολή for και με την εντολή while. Οι αριθμοί είναι μοναδικοί στον πίνακα ΠΛΡ-100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Άσκηση 2 ΠΛΡ-100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Έστω ότι δημιουργείτε ένα πρόγραμμα το οποίο κρατά το σκορ για κάποιο παιχνίδι. Στο παιχνίδι συμμετέχουν πέντε παίκτες. Να δημιουργηθεί πίνακας players στον οποίο θα αποθηκεύονται τα ονόματα των 5 παικτών. Επίσης να δημιουργηθεί πίνακας scores στον οποίο θα αποθηκεύονται τα σκορ των παικτών. Θα ταξινομεί τα σκορ σε αύξουσα σειρά και θα εμφανίζει τα ονόματα των παικτών με τα αντίστοιχα σκορ τους βάσει της ταξινόμησης. Θεωρήστε ότι κάθε πόντος έχει αξία 5€. Υπολογίστε και εμφανίστε τα κέρδη του κάθε παίκτη καθώς και τη διαφορά των κερδών του (θετική ή αρνητική) από το μέσο όρο των κερδών των 5 παικτών.