Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο από την πλευρά των επιχειρήσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ο ρόλος της Υποδομής Δημόσιου Κλειδιού στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών αγορών Σωκράτης Κ. Κάτσικας Τμήμα Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Πανεπιστήμιο.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας – Electronic Health Record
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
O έλεγχος της διαφήμισης
Η Μέθοδος RSA  Υποθέτουμε πως δυο άτομα ο Α και ο Β θέλουν να ανταλλάξουν μεταξύ τους κάποιο μήνυμα Μ, το οποίο θέλουν να κρυπτογραφήσουν για λόγους ασφαλείας.
Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έργου “Υποδομή Δημοσίου Κλειδιού” Κυπριακό Ερευνητικό και Ακαδημαϊκό Δίκτυο 9 Φεβρουαρίου 2006.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
SELIS Secure Electronic Invoicing Service Υπηρεσία Ασφαλούς Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Νίκος Κυρλόγλου ΕΒΕΑ.
Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Άσκηση 6 Ασφάλεια Δικτύων.
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
Πανεπιστήμιο Πειραιώς Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας & Ψηφιακών Συστημάτων Ζητήματα ασφάλειας στις εφαρμογές της ψηφιακής τηλεόρασης Σωκράτης Κ. Κάτσικας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής.
S/MIME Στα πρώτα στάδια ανάπτυξης η εφαρμογή υποστήριζε αποκλειστικά τη μεταφορά κειμένου μεταξύ των χρηστών Το πρωτόκολλο MIME (Multipurpose Internet.
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Secure Sockets Layer (SSL)
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
6. Προβλήματα της ΚτΠ και τεχνικές λύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο από την πλευρά των επιχειρήσεων Δρ. Νικόλαος Α. Κυρλόγλου Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών

Ηλεκτρονικό Εμπόριο μέσω Internet; Γιατί: Διεθνής αγορά χωρίς χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς Ανταγωνισμός στο ίδιο επίπεδο με πολυεθνικές εταιρείες Συμμετοχή σε δραστηριότητες ανάλογα με τις ανάγκες Χρονικά και οικονομικά οφέλη

Ηλεκτρονικό Εμπόριο μέσω Internet; (2) Γιατί όχι* (κατά προτεραιότητα): Προβλήματα Ασφάλειας στις πληρωμές (77%) Τα προϊόντα – οι υπηρεσίες δεν είναι κατάλληλες για το Internet (71%) Οι πελάτες – οι άλλες επιχειρήσεις δεν είναι έτοιμες για διαδικτυακές πωλήσεις (65%) Κίνδυνος ελαττωματικών ή χαμηλής ποιότητας προϊόντων (65%) Έλλειψη εξοικείωσης με τις τεχνολογίες/εφαρμογές (61%) Αβεβαιότητα για το νομικό πλαίσιο (56%) *Ερωτηματολόγιο έργου La Mer σε ελληνικές ΜΜΕ (09/2003)

Γιατί όχι; (συνέχεια) Ασφάλεια Πόσο σημαντικοί είναι οι ακόλουθοι παράγοντες όταν επιλέγετε ή αγοράζετε προϊόντα από διαδικτυακούς τόπους Πηγή: Economist 13/5/2004

Τι σημαίνει ασφάλεια; Πιστοποίηση Εμπιστευτικότητα και ιδιωτικότητα Μόνο οι νόμιμοι χρήστες μπορούν να προσπελάσουν τα συστήματα και τις υπηρεσίες Εμπιστευτικότητα και ιδιωτικότητα Τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα προστατεύονται Ακεραιότητα Το σύστημα και τα δεδομένα δεν έχουν παραποιηθεί Διαθεσιμότητα Μόνο οι νόμιμοι χρήστες μπορούν να προσπελάσουν το σύστημα οποιαδήποτε ώρα

Τι σημαίνει ασφάλεια; (2) Για τον απλό καταναλωτή και επιχειρηματία: ΠΙΣΤΗ Ο παραλήπτης δεν θα χειρισθεί τα δεδομένα με μη αναμενόμενο τρόπο ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Ίδιο επίπεδο εμπιστοσύνης στην δικτυακή διαδικασία του εμπορίου με την παραδοσιακή διαδικασία

Υπενθύμιση! Διεπιχειρησιακές (B2B) συναλλαγές 80% του ηλεκτρονικού εμπορίου και η τάση είναι αυξητική Καταναλωτικές (B2C) συναλλαγές 80% της κάλυψης των ΜΜΕ και του πολιτικού ενδιαφέροντος

Επιχειρηματικός κύκλος 3 φάσεις Επαφή/Πληροφόρηση Συνδιαλλαγή/Πληρωμή (Ευ/Δυσ)αρέσκεια Πραγματικός (Εικονικός) κόσμος Υπαρκτές επιχειρήσεις – Απτά προϊόντα (Δικτυακός τόπος;) – (Υψηλή τυποποίηση;) Άμεση πληρωμή (Πιστωτικές κάρτες – Αντικαταβολή – Υπηρεσίες Τριτεγγύησης;) Εθνικοί/Διεθνείς μηχανισμοί αποκατάστασης (;;;)

Επιχειρηματικές φάσεις “Σφραγίδες” ή σήματα εμπιστοσύνης ΠΡΙΝ Επαφή/Πληροφόρηση ΚΑΤΑ Συνδιαλλαγή/Πληρωμή Ψηφιακά Πιστοποιητικά ΜΕΤΑ (Ευ/Δυσ)αρέσκεια Ασφάλιση/ Μεσολάβηση

Σήματα εμπιστοσύνης Η «υπογραφή» σε ένα δικτυακό τόπο – σύμβολο ποιότητας Κοινό επίπεδο ποιότητας σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα κοινά αναγνωρίσιμο σήμα Δηλώνει την προθυμία της επιχείρησης να τηρήσει συγκεκριμένα κριτήρια Ιδιωτικότητας ή προστασίας δεδομένων Προστασίας καταναλωτή Φιλικότητα προς παιδιά ή 3η ηλικία Πνευματική καθοδήγηση κλπ.

Σήματα εμπιστοσύνης (2) Η επιχείρηση πρέπει να συμμορφώνεται προς τον κώδικα δεοντολογίας του εκδότη, τα πρότυπα, την πρακτική κλπ. Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ειδικές επιχειρηματικές πρακτικές και διαδικασίες, που συνήθως περιλαμβάνουν την εξωδικαστική επίλυση διαφορών ανεξάρτητα από την έδρα της επιχείρησης ή την κατοικία του καταναλωτή

Στόχος των σημάτων εμπιστοσύνης Ο εκδότης προωθεί συγκεκριμένα ενδιαφέροντα (π.χ. αυξημένη προστασία του καταναλωτή, αύξηση πωλήσεων για συγκεκριμένη ομάδα εμπόρων, οικονομικό όφελος για τον ίδιο) Ο η-έμπορος προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις του Ο η-καταναλωτής προσπαθεί να αισθάνεται ασφαλής και σίγουρος κατά τις αγορές του

Παράδειγμα

Επιχειρηματικές φάσεις “Σφραγίδες” ή σήματα εμπιστοσύνης ΠΡΙΝ Επαφή/Πληροφόρηση ΚΑΤΑ Συνδιαλλαγή/Πληρωμή Ψηφιακά Πιστοποιητικά ΜΕΤΑ (Ευ/Δυσ)αρέσκεια Ασφάλιση/ Μεσολάβηση

Ψηφιακά πιστοποιητικά Η πιστοποίηση ενός δικτυακού τόπου ότι είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι Η πιστοποίηση ενός χρήστη ότι είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι Η κρυπτογράφηση της μεταξύ τους επικοινωνίας Η ακεραιότητα της επικοινωνίας

Ψηφιακά πιστοποιητικά (2) Συμμετρική κρυπτογράφηση 1 κοινό κλειδί Μετάδοση κλειδιού Ασύμμετρη κρυπτογράφηση 2 κλειδιά: ό,τι κρυπτογραφεί το ένα αποκρυπτογραφείται μόνο από το άλλο! Δημοσιοποίηση κλειδιού Υποδομή δημόσιας κλείδας (Public Key Infrastructure)

Πιστοποίηση αποστολέα Δημόσιος Κατάλογος PuΑ PuΒ Α PrΑ Εφόσον μόνο η οντότης Α γνωρίζει το ιδιωτικό κλειδί Α (PrA), το οποίο αποκωδικοποιείται μόνο με το δημόσιο κλειδί Α (PuA), μόνο αυτή μπορεί να έχει στείλει το μήνυμα! Β PrΒ PuΑ XYZ PrΑ ABC XYZ Δίκτυο ABC

Κρυπτογράφηση μηνύματος Δημόσιος Κατάλογος PuΑ PuΒ Εφόσον μόνο η οντότης Β γνωρίζει το ιδιωτικό κλειδί Β (PrB), το οποίο αποκωδικοποιεί μόνο ό,τι έχει κωδικοποιηθεί με το δημόσιο κλειδί Β (PuB), μόνο αυτή μπορεί να διαβάσει το μήνυμα! Α PrA PuB Β PrB PrΒ XYZ PuB ABC XYZ Δίκτυο ABC

Αποθήκευση ψηφιακής υπογραφής

Πάροχος υπηρεσιών πιστοποίησης Μια ανεξάρτητη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες ασφάλειας και εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο Τα ψηφιακά πιστοποιητικά πιστοποιούν τον αποστολέα, προστατεύουν την ακεραιότητα του μηνύματος και, αν το επιθυμούμε, κρυπτογραφούν την επικοινωνία Β Α PrΒ PrΑ Δημόσιος Κατάλογος PuΑ PuΒ

Υπηρεσίες ΠΥΠ Ψηφιακά πιστοποιητικά Υπηρεσίες καταλόγου Ανακληθέντα, ακυρωμένα πιστοποιητικά Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας Χρονοσήμανση Αποθήκευση μηνυμάτων Σφραγίδες εμπιστοσύνης

Επιχειρηματικές φάσεις “Σφραγίδες” ή σήματα εμπιστοσύνης ΠΡΙΝ Επαφή/Πληροφόρηση ΚΑΤΑ Συνδιαλλαγή/Πληρωμή Ψηφιακά Πιστοποιητικά ΜΕΤΑ (Ευ/Δυσ)αρέσκεια Ασφάλιση/ Μεσολάβηση

Δικαστική επίλυση Διεθνείς συναλλαγές διαδικτύου Αρχή χώρας καταγωγής Ποιος νόμος ισχύει; Ποιες αρχές έχουν δικαιοδοσία σε αυτές τις διαφορές; Αρχή χώρας καταγωγής Οι καταναλωτές πρέπει να απευθυνθούν στα δικαστήρια της έδρας του εμπόρου Αρχή χώρας προορισμού Οι έμποροι υπόκεινται σε πολλούς διαφορετικούς εθνικούς νόμους και διαδικασίες ανάλογα με την χώρα του πελάτη Εικονική προστασία του πελάτη, λόγω κόστους και πολυπλοκότητας διασυνοριακής επιβολής αποφάσεων

Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών Δημιουργία μηχανισμών εναλλακτικής επίλυσης διαφορών για «διάσωση» των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων Συμβατική ΕΕΔ → Επιμελητήρια Εθελούσια - Εξωδικαστική Δεσμευτική Μεσολάβηση Διαιτησία

Στόχος ΕΕΔ Ο η-έμπορος προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις του Ο η-καταναλωτής προσπαθεί να αισθάνεται ασφαλής και σίγουρος κατά τις αγορές του Δικτυακή ΕΕΔ (έργο eDispute - eTen) http://www.tiga-technologies.com/eDispute http://www.acci.gr/trade/No31/TRADE_94_96.pdf

Νικόλαος Α. Κυρλόγλου nikoky@acci.gr Ευχαριστώ! Νικόλαος Α. Κυρλόγλου nikoky@acci.gr