1 Πολυμέσα 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θ. ΜΑΝΑΒΗΣ Εισαγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

Χαρακτηριστικά εικόνας
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
Εικόνα, Ήχος Δημήτρης Κόκκας Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής Γ.Π.Α.
Υπολογιστής και Μουσική
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Γ ΕΠΑΛ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ Ήχος Η περιγραφή με αφήγηση χαρακτηρίζεται από τόνο και χρώμα στη φωνή Eνώ γίνεται η φωνητική.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ήχος Ως Δομικό στοιχείο των Πολυμέσων. Ήχος  Διευκολύνει την παρακολούθηση μιας εφαρμογής Ακουστικής απόλαυσης Εντυπωσιασμός μέσω των ηχητικών εφέ 
Εικόνα - Ήχος - Βίντεο: Που, Πως, Τι & Γιατί... ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΕΙΔΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟ.
Α. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής Οπτικοί δίσκοι (CD-ROM, DVD-ROM) Περίπτερα πληροφοριών(Kiosks) Πραγματικού χρόνου (Online) Διαδίκτυο (Internet) Κατηγορίες.
Format και συμπίεση γραφικών
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Multimedia.
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Διανυσματικές Εικόνες
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πολυμέσα 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θ. ΜΑΝΑΒΗΣ Εισαγωγή

ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων Γ. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων

ΠΟΛΥΜΕΣΑ 1.Ορισμός 2.Κατηγορίες εφαρμογών πολυμέσων 3.Χαρακτηριστικά Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα

Η χρήση πολλαπλών μέσων ή μορφών για την παρουσίαση πληροφορίας Τι είναι τα πολυμέσα Κείμενο, Εικόνα (ακίνητη ή κινούμενη), Ήχος, Γραφικά, Σχεδιοκίνηση (animation), Video - Μη διαδραστική - Διαδραστική (interactive)

α. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής Οπτικοί δίσκοι (CD-ROM, DVD-ROM) Περίπτερα πληροφοριών(Kiosks) Διαδίκτυο (Internet) Κατηγορίες εφαρμογών πολυμέσων β. Ανάλογα με την χρήση Ενημέρωση Εκπαίδευση Ψυχαγωγία

α. Η πληροφορία έχει ψηφιακή φύση Κύρια χαρακτηριστικάπολυμέσων Κύρια χαρακτηριστικά πολυμέσων β. Έχει τη δυνατότητα της Διάδρασης (interaction) γ. Είναι συνήθως συμπιεσμένη Μια έγχρωμη εικόνα 1024Χ768 pixels (20cmΧ27cm στα 96ppi) με βάθος χρώματος 24 bit καταλαμβάνει 2,25MByte Ένα λεπτό ήχου ποιότητας CD (44,1ΚHz,16bit, stereo) καταλαμβάνει 10,1 MB ρυθμός 1,35Mbit/sec Ένα λεπτό video ποιότητας DVD σε PAL (720X576 pixels, 25F/sec, βάθος χρώματος 24 bit, και ήχο 48KHz -16bit - stereo) καταλαμβάνει 1861 ΜB ρυθμός 248,14 Mbit/sec

ΠΟΛΥΜΕΣΑ 1.Κείμενο 2.Εικόνα και γραφικά 3.Ήχος 4.Σχεδιοκίνηση (animation) 5.Video B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων

α. Κείμενο περιεχομένου Παρέχει ουσιαστική πληροφόρηση στον χρήστη περιγράφοντας τις πληροφορίες Κείμενο β. Κείμενο περιβάλλοντος Τίτλοι καθορισμού ενοτήτων Κουμπιά πλοήγησης Μενού επιλογών Χρήση

α. Εικόνα και γραφικά περιεχομένου Φωτογραφίες Σκίτσα Γραφικές παραστάσεις Διαγράμματα ροής Διαγράμματα οργάνωσης Εικόνα και γραφικά β. Εικόνα και γραφικά περιβάλλοντος Φόντο οθόνης Εργαλεία πλοήγησης Πλήκτρα ενεργειών Χρήση

Εικόνα και γραφικά Δημιουργούνται από: Είδη Αποτελούνται από αντικείμενα σχεδίασης (γραμμές, ορθογώνια, ελλείψεις ή τόξα) τα οποία βασίζονται σε ειδικά μαθηματικά μοντέλα. α. Διανυσματικές εικόνες (vector graphics) - Τo Microsoft Officeσαν αντικείμενα σχεδίασης και γραφικές παραστάσεις - Τo Microsoft Office σαν αντικείμενα σχεδίασης και γραφικές παραστάσεις - Τα προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας διανυσματικής εικόνας όπως το Corel Draw, το Adobe Illustrator κ.α..

β. Χαρτογραφικές ή ψηφιογραφικές εικόνες (bitmap graphics) Εικόνα και γραφικά -Τις ψηφιακές φωτογραφικές και εικονοληπτικές μηχανές -Την σύλληψη εικόνων από τη οθόνη του υπολογιστή -Την ψηφιοποίηση εικόνων βίντεο ή τηλεόρασης μέσω ειδικής κάρτας -Τα προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας χαρτογραφικής εικόνας όπως το Photo Paint, το Paint Shop Pro, το Photoshop κ.α.. Δημιουργούνται από: Είδη Χαρακτηρίζονται από: - Την ανάλυση (resolusion) - Το χρωματικό βάθος (color depth) - Τη διάσταση(size) - Τη διάσταση (size)

ΟΝΟΜΑ Μορφοποίησης Επέκταση αρχείου ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Συνηθισμένη Χρήση TIFF (Tagged Image File) *.tif Ασυμπίεστη πληροφορία χωρίς απώλειες. Μεταφερσιμότητα ανάμεσα σε διάφορες πλατφόρμες υλικού και λογισμικού Μεγάλο μέγεθος αρχείου Δύσκολο στην αποθήκευση Αρχειοθέτηση ψηφιακών εικόνων με όλη την αρχική πληροφορία διαθέσιμη GIF (CompuServe Graphics Interface Format) *.gif Μικρό μέγεθος, εύκολη αποθήκευση και μεταφορά, δυνατότητα διαφάνειας Περιορισμός χρωμάτων στα 256 Εικόνες grayscale, εικόνες με διαφάνεια ή εικόνες με λίγα χρώματα JPEG (Joint Photo graphics Expert Group) *.jpg Προσφέρει «πραγματικό χρώμα» (16,8 Μ) και δυνατότητα καθορισμού του βαθμού συμπίεσης Απωλεστική συμπίεσηΠαρουσίαση εικόνων συνεχούς τόνου (πχ. φωτογραφίες) στο Web PNG (PC Paintbrush Format) *.png Συμπίεση χωρίς απώλεια. Παρόμοιο με το GIF. καλή ποιότητα εικόνας. Το μέγεθος μπορεί να εξαρτάται από το είδος της εικόνας Στο internet BMP (Standard Windows Bitmap) *.bmp Αποδίδει καλά σε εφαρμογές των Windows και του OS/2 Απώλεια πληροφορίας, δύσκολο στη διαπλα- τφορμική μεταφορά του Σε εφαρμογές των Windows και του OS/2 PSD (PhotoShop images) *.psd Διατηρεί πλήθος πληροφοριών (πχ. channels, layers, paths) για την ολοκληρωμένη επεξεργασία της εικόνας. Συμβατό μόνον με συγκεκριμένες εφαρμογές Δεν χρησιμοποιείται στο Web Ενδιάμεση φόρμα αποθήκευσης για παραπέρα επεξεργασία της εικόνας. Βασικές μορφοποιήσεις (formats) αρχείων εικόνας

α. Ήχος περιεχομένου Ήχος β. Ήχος περιβάλλοντος Χρήση - Αφηγήσεις για γεγονότα ή περιστατικά που σχετίζονται με το θέμα - Μαρτυρίες (Ιστορικό Ντοκουμέντο – Απαγγελία ενός ποιήματος) - Εκφωνήσεις περιεχομένων εφαρμογής – οδηγίες πλοήγησης – Επεξηγήσεις - Ενίσχυση του μηνύματος (αέρας – φωνές ζώων) - Μουσική επένδυση - Ηχητικά εφέ

Βασικές μορφοποιήσεις (formats) αρχείων ήχου ΕπέκτασηΠρότυποΠεριγραφή.rifRIFF Αναπτύχθηκε από την Microsoft και υποστηρίζει αρχεία ψηφιακού ήχου WAV και MIDI..wavWave Αποτελεί το πρότυπο αποθήκευσης ψηφιακού ήχου και είναι υποσύνολο του πρότυπου RIFF. (Lossless).midMIDI Διεθνές πρότυπο για την αποθήκευση μουσικών αρχείων MIDI..aifAIFF Δημιουργήθηκε από την Apple αλλά χρησιμοποιείται σε όλες τις πλατφόρμες. Υποστηρίζει δειγματοληψία 32 bit. (Lossless).rmiRMI Αναπτύχθηκε από την Microsoft για αρχεία MIDI..mp3MPEG-layer 3 Πρότυπο συμπιεσμένων αρχείων ήχου. Χρησιμοποιείται κυρίως για τη διακίνηση αρχείων μουσικής στο διαδίκτυο..wmaWMA Windows Media Audio. Αναπτύχθηκε από την Microsoft με στόχο την υποστήριξη απωλεστικής συμπίεσης..raReal Audio Προορίζεται για την άμεση αναπαραγωγή ήχων μέσω του διαδικτύου.

α. Σχεδιοκίνηση περιεχομένου Σχεδιοκίνηση (animation) β. Σχεδιοκίνηση περιβάλλοντος Χρήση - Προσομοίωση διαδικασιών ή μοντέλων - Παιχνίδια, ταινίες - Δημιουργία αίσθησης χρονικής αλληλουχίας - Εργαλεία πλοήγησης και κατεύθυνσης

α. Σχεδιοκίνηση δύο διαστάσεων Σχεδιοκίνηση (animation) β. Σχεδιοκίνηση τριών διαστάσεων Τύποι Τεχνικές - Με αλληλουχία εικόνων - Με παρένθεση πλαισίων σε διαδρομή (in betweening) Στάδια - Μοντελοποίηση - Χαρτογράφηση υφών - Φωτισμός - Φωτορεαλιστική απεικόνιση

α. Video περιεχομένου Video β. Video βοήθειας Χρήση - Έμφαση σε συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με το θέμα - Αναλυτική παρουσίαση πολύπλοκων διαδικασιών - Παρουσίαση ιστορικών ντοκουμέντων και μαρτυριών - Επεξήγηση δυσνόητων εννοιών - Δημιουργία κατάλληλης διάθεσης - Οδηγίες πλοήγησης και χρήσης της εφαρμογής

Ψηφιακό video Video - Τη συχνότητα δειγματοληψίας (sampling rate) - Την ταχύτητα εναλλαγής των πλαισίων (frame rate) - Το μέγεθος των πλαισίων (frame size) - Το χρωματικό βάθος (color depth) Χαρακτηρίζεται από:

α. Χωρική (μεμονωμένα πλαίσια) πλήρως επεξεργάσιμο Συμπίεση Video β. Χρονική (ομάδα πλαισίων) μερικώς επεξεργάσιμο - Cinepak της Radius (*.avi) - Microsoft Video 1 (*.avi) - DV (*.avi) - M-JPEG (*.avi) - Διάφοροι συμπιεστές καρτών σύλληψης (*.avi) - MPEG -1 (*.mpg) [VCD] - MPEG -2 (*.mpg) [SVCD – DVD] - Quick Time (*.mov) - MPEG -4 (*.avi) - Real Media (*.rm)

20 Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής (user interface) Στόχοι –Σωστή εμφάνιση περιεχομένου –Καθοδήγηση του χρήστη στην πλοήγηση του

21 Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής Βασικοί κανόνες παρουσίασης του περιεχομένου –Κρατήστε την κάθε οθόνη όσο πιο απλή μπορείτε,καθαρή όσον αφορά το περιεχόμενο του μηνύματος και φιλική στο χρήστη –Διατηρήστε την ισορροπία στην οθόνη –Μη βομβαρδίζετε τον χρήστη με αποσπασματικές πληροφορίες.Η σωστή προσέγγιση είναι η ενδυνάμωση ενός απλού μηνύματος

22 Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής –Επικοινωνήστε με ένα ευρύ πεδίο χρηστών, χρησιμοποιήστε συνδυασμούς από διαφορετικούς τρόπους μάθησης –Για να πετύχετε μεγαλύτερη διεισδυτικότητα στη μνήμη του χρήστη θα πρέπει να χρησιμοποιείτε έννοιες με καθαρά νοήματα –Συνοψίζοντας τα πιο σημαντικά σημεία ή θέτοντας ασκήσεις πρακτικής εξάσκησης στο χρήστη,τον αναγκάζετε να μεταφέρει τις πληροφορίες από τη μνήμη λειτουργίας στη μνήμη μακράς διαρκείας

23 Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής –Πετυχαίνετε κωδικοποίηση της πληροφορίας δίνοντας στο χρήστη ασκήσεις εξομοίωσης πραγματικών συνθηκών –Σε μια σωστή εφαρμογή οι χρήστες θα ζητούν βοήθεια μόνο σε ορισμένες στιγμές.Σχεδιάστε τη βοήθεια γι‘αυτές τις περιπτώσεις –Ενότητα στο ύφος πρέπει να υπάρχει αφενός μεταξύ των πολυμεσικών στοιχείων που αποτελούν μια οθόνη και αφετέρου μεταξύ των διαφόρων οθονών

24 Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής Η ρύθμιση της πλοήγησης –Διαφορετικός τρόπος προσανατολισμού του χρήστη –Χαρακτηριστικά είδη πλοήγησης –Απλές οθόνες –Γραμμική διαδοχή οθονών –Γραμμική διαδοχή με άλματα –Δενδροειδής δομή οθονών –Δικτυακή (μη γραμμική) δομή οθονών

Πηγές Multimedia: making it work, Tay Vaughan, 6 th edition Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών