1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ Ηλίας Νίτσος Στέλεχος ΜΟΔΙΠ Διεθνές Πανεπιστήμιο της.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Google docs Google docs forms
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δημιουργία Παρουσίασης
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 MedioVis- Ένας φυλλομετρητής μεταδεδομένων MedioVis – A user-centred Library Metadata Browser Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακός Λογισμός.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Google docs Google docs forms
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου

2 Kwik Surveys – Εισαγωγή Εργαλείο για τη δημιουργία ερωτηματολογίων Δωρεάν, Απλό, Εύχρηστο, Με πολλές δυνατότητες Μειονέκτημα: Η δωρεάν έκδοση εμφανίζει διαφημίσεις

3 Kwik Surveys – Επισκόπηση (1/2) Σχεδιασμός  11 Τύποι Ερωτήσεων: πολλαπλής επιλογής, ελεύθερο κείμενο, βαθμονομημένης κλίμακας κλπ  Τυχαία/Προκαθορισμένη σειρά εμφάνισης ερωτήσεων  Προαιρετικές/Υποχρεωτικές ερωτήσεις  Ρυθμίσεις εμφάνισης: πρότυπα, λογότυπο, χρώματα κλπ Διανομή  , Υπερσύνδεσμος, Popup  Προσδιορισμός ημερομηνίας έναρξης και λήξης  Μηχανισμός Αυθεντικοποίηση χρηστών  Ρυθμίσεις υποβολής: block duplicate, edit responses κλπ

4 Kwik Surveys – Επισκόπηση (2/2) Ανάλυση  Επισκόπηση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο  Διαμοιρασμός αποτελεσμάτων με υπερσύνδεσμο  Εξαγωγή και Αποθήκευση αποτελεσμάτων:.xls,.csv,.xml  Φίλτρα επιλογής δεδομένων  Γραφική αναπαράσταση

5 Kwik Surveys – Εγγραφή

6 Kwik Surveys – Δραστηριότητα

7 Δημιουργία νέου ερωτηματολογίου

8 Όνομα, Τίτλος και Περιγραφή

9 Δημιουργία 1 ης Ερώτησης (1/4)

10 Δημιουργία 1 ης Ερώτησης (2/4)

11 Δημιουργία 1 ης Ερώτησης (3/4)

12 Δημιουργία 1 ης Ερώτησης (4/4)

13 Δημιουργία 2 ης Ερώτησης (1/2)

14 Δημιουργία 2 ης Ερώτησης (2/2)

15 Δημιουργία 3 ης Ερώτησης (1/2)

16 Δημιουργία 3 ης Ερώτησης (2/2)

17 Εισαγωγή 2 ης Σελίδας Ερωτ.

18 Δημιουργία 4 ης Ερώτησης (1/2)

19 Δημιουργία 4 ης Ερώτησης (2/2)

20 Ρυθμίσεις Ερωτ. (1/3) - Status

21 Ρυθμίσεις Ερωτ. (2/3) - Display

22 Ρυθμίσεις Ερωτ. (3/3) - Misc

23 Δημοσίευση Ερωτηματολογίου

24 Αποτελέσματα Ερωτ. (1/2)

25 Αποτελέσματα Ερωτ. (2/2)

26 Άλλα εργαλεία δημιουργίας ερωτηματολογίων στο Διαδίκτυο Google Forms  Δωρεάν, Περιορισμένες δυνατότητες (τύπος ερωτήσεων, ρυθμίσεις διαχείρισης κ.α.) LimeSurvey  Ανοικτού-κώδικα, Απαιτεί εγκατάσταση σε δικό μας εξυπηρετητή (υπάρχει το limeservice με €€€) SurveyMonkey  Περιορισμοί ανά ερωτηματολόγιο στη δωρεάν έκδοση (10 ερωτήσεις συμμετέχοντες) QuestionPro  Περιορισμοί στη δωρεάν έκδοση (1 ερωτηματολόγιο, 10 ερωτήσεις συμμετέχοντες)

27 Ερωτηματολόγια με χρήση του Διαδικτύου & Εφαρμογές στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Αξιολόγηση μαθήματος από τους μαθητές  ενδιαφέρον τους για το μάθημα, διατύπωση σημείων που αντιμετώπισαν δυσκολίες (βοηθάει η ανωνυμία!) κ.α. Αξιολόγηση επιπέδου γνώσεων των μαθητών  Σύντομα και άμεσα => Κατάλληλη προσαρμογή της διδασκαλίας Αξιολόγηση μαθησιακής διαδικασίας, σχολικής μονάδας κλπ.  Συλλογή απαντήσεων και σχολίων από όλους τους ενδιαφερόμενους (διδάσκοντες, μαθητές, γονείς κλπ).