Τα συναισθήματα :.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Advertisements

ΒΡΕΣ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Στις επόμενες διαφάνειες κάνε κλικ πάνω στη λέξη-συναίσθημα που νομίζεις πως είναι σωστή και έλεγξε τις ικανότητές σου! Υλικό για.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ…ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
ΑΓΑΠΗ.
Εισηγητής: Φοίβος Τρύφωνος ΙΒ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ.
Η Φ ι λ ί α.
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Αυτοκτονικότητα και κατάθλιψη: Κατανόηση και θεραπεία
1.2 Οικογενειακή αγωγή Σκοπός της οικογενειακής αγωγής
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Η γραμματικη των συναισθηματων
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Μερικές φορές ....
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
ΑΝΑΓΚΕΣ.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
18. Κάποιος ευσεβής πλούσιος και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Συναίσθημα είναι μια κατάσταση εσωτερική, μια μοναχική εμπειρία του ατόμου.Υπάρχει λεκτική έκφραση του συναισθήματος και μη λεκτική.Οι συναισθηματικές.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
«ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ»
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Μάθημα: Ψυχολογία της Συμπεριφοράς Ενότητα: Συναισθηματική Νοημοσύνη:
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
Λέμε «ΝΑΙ» στη Φιλία, λέμε «ΌΧΙ» στη Βία
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Γιατι υπαρχει το κακο στον κοσμο;
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα συναισθήματα :

ΑΓΑΠΗ στοργή τρυφερότητα αφοσίωση έντονο ενδιαφέρον

ΖΗΛΙΑ Είναι το δυσάρεστο συναίσθημα που νιώθει κάποιος όταν πιστεύει πως ένας άλλος είναι ανώτερος από εκείνον.

ΘΥΜΟΣ Όταν πιστεύουμε πως δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση και νιώθουμε μεγάλη ένταση και νευρικότητα.

ΜΟΝΑΞΙΑ Μοναξιά νιώθει ο άνθρωπος όταν ζει μόνος του ή όταν δεν επικοινωνεί με τους συνανθρώπους του.

ΝΤΡΟΠΗ Ντροπή νιώθουμε όταν κάνουμε μία πράξη η οποία είναι ανεπίτρεπτη και απαράδεκτη. Είναι ένα δυσάρεστο αίσθημα προσβολής και ταπείνωσης.

ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ Περηφάνια νιώθει κάποιος όταν κάνει κάτι σπουδαίο και αντλεί από αυτό μεγάλη ικανοποίηση.

ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ Συγκίνηση είναι η ψυχική αναστάτωση και η ένταση που νιώθουμε μετά από λύπη, χαρά ή συμπόνια για κάποιο άνθρωπο ή ένα ξεχωριστό γεγονός.

ΦΟΒΟΣ Φόβος είναι το δυσάρεστο συναίσθημα που νιώθουμε όταν πιστεύουμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα μεγάλο κίνδυνο.

ΧΑΡΑ Χαρά νιώθουμε όταν μας συμβαίνει κάτι το εξαιρετικά ευχάριστο που μας ικανοποιεί και μας δημιουργεί μεγάλη ευτυχία.

ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ Ευγνωμοσύνη νιώθουμε όταν αναγνωρίζουμε ότι κάποιος μας έκανε κάτι καλό και νιώθουμε υπόχρεοι γι’αυτό.

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Επιθετικότητα νιώθουμε όταν έχουμε εχθρικές διαθέσεις απέναντι στους συνανθρώπους μας και χρησιμοποιούμε βία εναντίον τους.

ΕΝΟΧΗ Ενοχή είναι ένα δυσάρεστο συναίσθημα που νιώθει κάποιος όταν πιστεύει πως έχει διαπράξει κάτι κακό.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ Ειλικρίνεια δείχνουμε όταν λέμε πραγματικά αυτά που νιώθουμε και σκεφτόμαστε.

ΕΓΩΙΣΜΟΣ Εγωισμό νιώθουμε όταν σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας και αδιαφορούμε για τους άλλους.

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Απογοήτευση νιώθουμε όταν αυτά που ονειρευόμαστε και προσδοκούμε δεν πραγματοποιούνται

ΑΠΟΡΡΙΨΗ Απόρριψη νιώθουμε όταν κάποιος αρνείται να μας αποδεχθεί γι’αυτό που είμαστε.