ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Advertisements

Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. / Ομίλου ΔΕΗ Εργολαβίες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
2.1. Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος.  Το ξενοδοχείο προϊόν είναι κάθε αγαθό και υπηρεσία που πωλεί ένα ξενοδοχείο, το οποίο αποτελεί -από την πλευρά.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
Θέμα Εργασίας : ΠΥΡΗΝΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΟ ¨Κ.ΧΑΤΖΕΛΗΣ¨
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
5ο πεδίο Το πέμπτο επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης. Μπορούν να το δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι αρκεί να επιλέξουν.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΜΠΟΥΤΑΣ ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΜΑ:H ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΜΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE» ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΚΩNΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 2) ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ,ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ 3) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 4) ¨ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE¨ 5) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ (ΑΓΑΘΩΝ-ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ: ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,Α.Β,Γ,Δ,Ε) ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΓΚΑΤΣΤΣΕΩΣ (ΟΡΕΙΝΕΣ,ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΛΠ) ΧΡΟΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ (ΣΥΝΕΧΟΥΣ Η¨ ΕΠΟΧΙΑΚΗ) ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΜΕΡΕΥΣΗΣ, ΕΝΟΙΚΙΑΖΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΙΝΩΣΕΙΣ ΚΛΠ) ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ(ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ,ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΩΝ,ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΛΠ)

Η Ιστορικη εξελιξη τησ ξενοδοχιακησ βιομηχανιασ «ΠΡΥΤΑΝΕΙΟΝ»ΠΡΩΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ(ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΑ) «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΞΕΝΙΑ»( 5ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ),ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΥΠΟΡΩΝ «ΤΟ ΚΑΤΑΓΩΓΙΩΝ»(4ο Π.Χ ΑΙΩΝΑ)ΠΟΛΛΑ ΔΩΜΑΤΙΑ,ΔΙΕΜΕΝΑΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ «ΤΑ ΠΑΝΔΟΧΕΙΑ» ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ «ΤΑ ΚΑΠΗΛΕΙΑ»ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΕΠΕΦΕΡΕ Η (ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ). ΜΕΤΑ ΤΟ 2ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΑΤΟΔΕΙΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Α) ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ β) ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΙΝΩΣΕΙΣ Γ) ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (SELF-CATERING) Δ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΕΙΣ Ε) ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΤ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ: ΠΕΛΑΤΕΣ(ΘΕΩΡΟΥΝΤΕ ΣΑΝ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΣΡΟΗ,ΕΚΡΟΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ) ΑΓΑΘΑ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ(ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΠΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΙΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ) ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΙΩΣΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΩΝ

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ MANAGEMENT ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ (FEED BACK) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΡΟΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΡΟΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΙΩΝ ΕΙΝΑΙ: ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΙΩΝ ΕΙΝΑΙ: ΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΥΠΟΣ ΚΤΙΡΙΑΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕΓΕΘΟΣ (ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ) ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ: 1) H ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ(ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑΣ) 2) ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (ΔΩΜΑΤΙΩΝ,ΤΡΟΦΙΜΩΝ,ΠΟΤΩΝ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΛΠ) 3) ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΙΟΥ Α) ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Β) ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ) Γ) ΤΜΗΜΑ (ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ Δ) ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ε) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤ)ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

“ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE” TO ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ: 284 ΔΩΜΑΤΙΑ,2 ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΣΟΥΙΤΕΣ,7 ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ 15 ΜΙΚΡΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣHΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ- ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ

MAKEDONIA PALACE Μετά από μία περίοδο γραφειοκρατίας και πλειοδοτικών διαγωνισμών, το ιστορικότερο ξενοδοχείο της Βορείου Ελλάδος, άνοιξε ξανά τις πύλες του στους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης. Υπό τη διοίκηση της εταιρίας του Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος απέκτησε το μάνατζμεντ για ένα χρόνο έναντι 96.000 ευρώ, το Μακεδονία Παλλάς συνεχίζει να ζει στιγμές του παρελθόντος μιας και με το άνοιγμα η πληρότητα άγγιξε το 100%. Βασικός "αιμοδότης" της πελατείας του ξενοδοχείου αποτελεί η ρωσική αγορά, για προφανείς λόγους, ενώ το προσωπικό σε ποσοστό 92% επέστρεψε στην εργασία του.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΑΣΙΜΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΝΌΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ.ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙAΚΡΙΝΟΝΤΕ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Α)ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΟΣΤΗ (ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΙΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ) Β)ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΟΣΤΗ (ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΠΑΡΑΠΟΝΑ,ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ) Γ)ΚΟΣΤΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣHΣ,ΕΚΠΕΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ,ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ,ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ,ΟΜΑΔΗΚΟΤΗΤΑ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ,ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ) ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΑΠΑΙΤΗΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ,ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ,ΟΜΑΔΗΚΟΤΗΤΑ,ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ )