ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΤΡΟΥΦΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Παρουσίαση Πρότασης για Επενδυτές Μετοχικού Κεφαλαίου Smart International Consulting. Σεπτέμβριος 2013.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Του Μιχάλη Παπαηλιάκη Γεωπόνου στη Διεύθυνση Αγροκτήματος του ΤΕΙ Κρήτης Διδάσκοντος καθηγητή του Εργαστηρίου Γεωργικής Φαρμακολογίας του ΤΕΙ Κρήτης Διακρατική.
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Βιολογικά προϊόντα..
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
Γραμμικός Προγραμματισμός
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΚΙ.Β.Υ.Κ ΚΙνηση Βιοκαλλιεργητών Υπερτροφών Κύπρου
Χωρικά διαφοροποιημένη διαχείριση νερού στη Μεσογειακή Γεωργία Ιωάννης Μανάκος και Χρήστος Καρυδάς Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, Τμήμα Διαχείρισης.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προοπτικές Ανάπτυξης του Βιολογικού Βαμβακιού στο Ν.Καρδίτσας
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΑΜ:Δ15100 ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Συμβολαιακή Γεωργία και Κτηνοτροφία
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Γεωργική Εκτιμητική Κώστας Τσιμπούκας.
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΤΡΟΥΦΑΣ Truffles Ο.Ε. ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΤΡΟΥΦΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΑ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2007 Επιμέλεια εργασίας : Κωνσταντής Μιχαήλ Χατζής Ελευθέριος

Στόχοι της επιχείρησης Κάλυψη των λειτουργικών αναγκών Κατάλληλη συντήρηση του προϊόντος ανάλογα με την εποχή Η διασφάλιση υψηλής ποιότητας της τρούφας Προβολή και διανομή του προϊόντος σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της εγχώριας αγοράς Εξαγωγή σε ευρωπαϊκές χώρες που έχουν μεγάλη ζήτηση τρούφας Συμμετοχή σε δημοπρασίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα Σύναψη εμπορικών σχέσεων με καταστήματα βιολογικών προϊόντων Γνωστοποίηση της τρούφας στην ελληνική κουζίνα Σύναψη συνεργασίας με καλλιεργητές τρούφας Καλλιέργεια και λευκής τρούφας Επέκταση της επιχείρησης

Περιγραφή της επιχείρησης Νομική μορφή Πρόκειται για μια ομόρρυθμη εταιρεία που θα πάρει τον τίτλο της σύμφωνα με τις βασικές προϋποθέσεις ίδρυσης και τα χαρακτηριστικά της ομόρρυθμης εταιρίας. Γενικά στοιχεία εταιρείας: Επωνυµία Επιχείρησης :  «Truffles» Ο.Ε. Νοµική Μορφή :               Ο.Ε. ∆/νση έδρας :                    Κοζάνη Περιφέρεια :                       Δυτική Μακεδονία Νοµός :                              Κοζάνης ∆ραστηριότητα :               Καλλιέργεια μανιταριών τρούφας

Τοποθεσία Γεωγραφικός Χάρτης Truffles Ο.Ε. Η καλλιέργεια θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή Καισαρειά Κοζάνης, όπου έχει εγκριθεί η καταλληλότητα του εδάφους από την αρμόδια επιτροπή της Νομαρχίας Κοζάνης. Γεωγραφικός Χάρτης Truffles Ο.Ε.

Πιστοποίηση βιολογικής καλλιέργειας Προσωπικό Η επιχείρηση θα απασχολεί: Α) έναν αγρότη Β) έναν υπεύθυνο για την διαφήμιση Γ) έναν υπεύθυνο για την πώληση και την διανομή Δ) δύο εξωτερικούς συνεργάτες Η πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων είναι απαραίτητη, μέσα από το νόμο, για τη χρήση του όρου «βιολογικό». Για να αποδεχτεί στην αγορά σαν βιολογικό το προϊόν μας και για να χαρακτηριστεί η καλλιέργειά μας βιολογική, θα γίνει ειδική πιστοποίηση από τον πιστοποιητικό οργανισμό Βιοελλάς. Πιστοποίηση βιολογικής καλλιέργειας

Στρατηγικές συμμαχίες Η επιχείρηση στο πλαίσιο της πρωτοπορίας και της δυναµικής εισόδου στην αγορά σκοπεύει στην ανάπτυξη συνεργασιών µε: Την εταιρεία Ύδνον Καταστήματα βιολογικών προϊόντων Την εταιρεία Trofino

Ανάλυση του κλάδου και της αγοράς Εγχώρια αγορά Η βιολογική καλλιέργεια του μανιταριού της τρούφας είναι άγνωστη στην πλειοψηφία των Ελλήνων αγροτών και αποτελεί μια εναλλακτική παραγωγή με μικρό κόστος και εκπληκτικές αποδόσεις. Η τρούφα στην Ελλάδα έχει αρχίσει να καλλιεργείται εδώ και 2-3 χρόνια. Οι πόλεις που χρησιμοποιούν σήμερα τη συγκεκριμένη παραγωγή είναι οι εξής: Κοζάνη Γρεβενά Λάρισα Κιλκίς Φλώρινα Την καλλιέργεια τρούφας στην Ελλάδα ενθαρρύνει το Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών του ΕΘΙΑΓΕ και μέχρι στιγμής εκδηλώνεται έντονο ενδιαφέρον αγροτών απ’ όλη την Ελλάδα.

ΤΙΜΕΣ στην ελληνική αγορά: Χειμερινή μαύρη τρούφα: Κοστίζει 1 ευρώ το κάθε γραμμάριο, δηλαδή 1000 ευρώ το κιλό. Θερινή μαύρη τρούφα: Κοστίζει 0,65 ευρώ το κάθε γραμμάριο, δηλαδή 650 ευρώ το κιλό. Παγκόσμια αγορά Η τρούφα είναι ένα προϊόν που διακινείται σε παγκόσμια κλίμακα. Οι χώρες στις οποίες είναι πιο διαδομένη η συγκεκριμένη καλλιέργεια και το εμπόριο εξίσου είναι οι εξής: Ιταλία Γαλλία Ισπανία Β. Αμερική Ν. Ζηλανδία ΤΙΜΕΣ στην παγκόσμια αγορά: Μια εικόνα που περίπου βρίσκονται οι τιμές. Αυτές είναι οι τιμές του 2004-2005, σχετικά πρόσφατες στην Ιταλία και στη Γαλλία: - Η θερινή μαύρη τρούφα (tuber estivum),η οποία έχει βρεθεί και στη Δράμα κυμαίνεται περίπου στα 450 με 800 ευρώ το κιλό. - Η χειμερινή μαύρη τρούφα (melanosporum) στα 960 ευρώ το κιλό, αλλά τον Ιανουάριο του 2004 η χειμερινή τρούφα έφτασε τα 3.200 ευρώ το κιλό. - Η λευκή τρούφα είναι πιο ακριβή, πωλείται στην αγορά από 500 έως 4.000 ευρώ το κιλό.

Τμηματοποίηση της αγοράς Ξενοδοχεία Εστιατόρια Καταστήματα βιολογικών προϊόντων Η πιθανή αγορά φαίνεται στο εξής κυκλικό γράφημα:

Ανάλυση ανταγωνισμού Εγχώριο επίπεδο Παγκόσμιο επίπεδο Μέχρι στιγμής στην ελληνική αγορά δεν έχει πουληθεί τρούφα ως αποτέλεσμα καλλιέργειας, συνεπώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός στον κλάδο. Έχει εκτιμηθεί ότι οι πρώτες παραγωγές θα απορροφηθούν σε εθνικό επίπεδο. Ο ανταγωνισμός υπολογίζεται ότι θα εμφανιστεί μετά τον τέταρτο χρόνο παραγωγής (περίπου σε μια δεκαετία από τώρα) και προβλέπεται ότι οι Έλληνες παραγωγοί της τρούφας θα επικεντρωθούν περισσότερο στις εξαγωγές. Παγκόσμιο επίπεδο Σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει έντονος ανταγωνισμός κυρίως σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία που έχουνε πολλά χρόνια στο χώρο αυτής της καλλιέργειας. Υπάρχουν ιδιαίτερες καλλιεργητικές φροντίδες από περιοχή σε περιοχή και εγκυμονούν πολλά μυστικά. Οι τιμές στο εξωτερικό φτάνουνε και σε πολύ μεγαλύτερα επίπεδα από ότι στην Ελλάδα. Οπότε υπάρχουν οι προϋποθέσεις μια καλή στρατηγική τιμή του προϊόντος μας με την ανάλογη πιστοποίηση της ποιότητας, να είναι άκρως ανταγωνιστική στο εξωτερικό.

Το σχέδιο μάρκετινγκ Διαφήμιση: μέσω διαδικτύου Στην ανάλυση της αγοράς βρήκαμε το ειδικό αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύουμε να πουλήσουμε. Για την επίτευξη περισσότερων πωλήσεων θα πρέπει να δημιουργήσουμε έναν δικτυακό τόπο. Ο δικτυακός τόπος θα διευρύνεται μέσω της διαφήμισης. Διαφήμιση: μέσω διαδικτύου μέσω των καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα μέσω φυλλαδίων που θα αποστέλλονται ταχυδρομικώς μέσω αποστολής ενός μικρού δείγματος

Swot analysis Strength Χρειάζονται λίγα στρέμματα για μια ικανοποιητική απόδοση. Δε δεσμεύει μεγάλο κεφάλαιο σε εξοπλισμό, αποθήκες κ.λ.π. Απαιτεί λίγη χειρωνακτική εργασία. Δεν έχει πρόβλημα διάθεσης (μεγάλη ζήτηση, υψηλή τιμή). Σε πολλές περιπτώσεις αξιοποιεί το χωράφι διπλά (στην περίπτωση μας και φουντούκια και άνθη φλαμουριάς/ τσάι). Μπορεί να συνεισφέρει στην ανάπτυξη τοπικών βιοτεχνιών και του αγροτουρισμού. Υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση από την αγορά του εξωτερικού. (στατιστικά ζητάνε 1000 τόνους το χρόνο, ενώ προσφέρονται μόνο 100 τόνοι) Weakness Δεν είναι γνωστή η τρούφα στην ελληνική κουζίνα. Είναι δύσκολη, χρονοβόρα καλλιέργεια του μανιταριού. Εξαρτάται από τις κλιματολογικές συνθήκες που είναι απρόβλεπτες. Ελλοχεύει ο κίνδυνος κλοπής του προϊόντος. Opportunities Είναι οικολογική καλλιέργεια φιλική προς το περιβάλλον. Είναι ένα κίνητρο για να μην εγκαταλειφθεί η ύπαιθρος. Threats Δεν υπάρχουν μειονεκτήματα, καθώς η καλλιέργεια σε καμία περίπτωση δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Δεν υπάρχουν απόβλητα καθώς δε γίνεται χρήση ούτε φυτοφαρμάκων ούτε χημικών λιπασμάτων.

Σημεία Πώλησης » Δίκτυα Διανομής Δίκτυο διανομής Η διανομή του προϊόντος θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας TROFINO με την οποία θα συνεργαστούμε και θα έχει την πλήρη ευθύνη να αποστέλλει τα προϊόντα μας στο αγοραστικό κοινό. Η εταιρία TROFINO διαθέτει τα βιολογικά προϊόντα, μέσω ενός πανελλαδικού δικτύου διανομής στα παρακάτω σημεία λιανικής πώλησης: Σημεία Πώλησης » Δίκτυα Διανομής α) Στα περισσότερα εξειδικευμένα καταστήματα Βιολογικών Προϊόντων β) Στην αλυσίδα καταστημάτων Βιολογικών προϊόντων "Greenfarm" και Βιολογικός Κύκλος γ) Στις περισσότερες αλυσίδες S/M που διαθέτουν τμήμα βιολογικών προϊόντων όπως: ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ Βασιλόπουλος, CARREFOUR - ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ, ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, BAZAAR, ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ, ΔΟΥΚΑΣ, ELITE, EXTRA, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΝΚΑ, ΚΑΝΑΚΗΣ, ΚΡΟΝΟΣ, ΛΑΡΙΣΑ, MAKRO, ΜΑΡΚΕΤ-ΙΝ, MY MARKET, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕΙΡΑΙΚΟ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ, XAΛΚΙΑΔΑΚΗΣ και πολλές άλλες τοπικές αλυσίδες.  δ) Σε επιλεγμένα ανά την Ελλάδα σημεία λιανικής πώλησης πχ. Delicatessen. ε) Εξαγωγή των προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.

Τιμολογιακή στρατηγική Δεν υπάρχει τιμολογιακό ‘ιστορικό’ στην περίπτωση της καλλιέργειας τρούφας στην Ελλάδα. Οποιαδήποτε τρούφα πωλείται σήμερα δεν είναι αποτέλεσμα καλλιέργειας, αλλά αποτέλεσμα αυτοφυούς παραγωγής. Η καλλιέργεια της τρούφας στην Ελλάδα είναι σε αρχικό συνεπώς στάδιο. Η τιμή του μανιταριού της τρούφας προβλέπεται να κυμαίνεται στις ίδιες τιμές με αυτές τις αυτοφυούς παραγωγής που ισχύουν σήμερα στην ελληνική αγορά, δηλαδή: 1 ευρώ το κάθε γραμμάριο - 1000 ευρώ το κιλό Υπάρχει το ενδεχόμενο μακροχρόνια ,εφ’ όσων υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση στην αγορά και έχοντας εξασφαλίσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο παραγωγής, να αυξήσουμε την τιμή σε: 1,5 ευρώ το κάθε γραμμάριο - 1500 ευρώ το κιλό Επειδή στο εξωτερικό παρουσιάζεται το πρόβλημα της μικρής προσφοράς έναντι της μεγάλης ζήτησης, θα στραφούμε στην επιβολή μιας ανταγωνιστικής τιμής, η οποία ενδέχεται να είναι μεγαλύτερη από αυτήν που επικρατεί στην ελληνική αγορά.

Ανάλυση ευαισθησίας ΖΗΤΗΣΗ ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ Από το παραπάνω διάγραμμα παρατηρούμε ότι η ζήτηση τείνει να γίνει οριζόντια, πράγμα που σημαίνει πως το προϊόν ζητείται σε οποιαδήποτε τιμή. (Η ζήτηση τείνει να γίνει πλήρης ελαστική, δηλαδή η ελαστικότητα ζήτησης τείνει στο άπειρο)

Σχέδιο λειτουργίας Χώρος καλλιέργειας Το χωράφι περιλαμβάνει 4 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης στα οποία: Σε δύο στρέμματα θα φυτευτούν 100 φουντουκιές εμβολιασμένες στις ρίζες με το μικκύλιο μυκήτων (μαύρη τρούφα). Σε ένα στρέμμα θα φυτευτούν 50 φλαμουριές επίσης εμβολιασμένες στις ρίζες με το μικκύλιο μυκήτων (μαύρη τρούφα). Μισό στρέμμα θα παραμείνει ακαλλιέργητο για την μετέπειτα καλλιέργεια λευκής τρούφας. (25 έως 30 δενδρύλλια) Μισό στρέμμα που θα περιλαμβάνει τον αποθηκευτικό χώρο και το χώρο στάθμευσης.

Η καλλιέργεια θα γίνει σύμφωνα με το παρακάτω χωροδιάγραμμα:

Απαραίτητες διαδικασίες για την καλλιέργεια 1. Προετοιμασία του εδάφους 2. Φύτεμα 3. Πυκνότητα φύτευσης 4. Σύστημα  φύτευσης 5. Άρδευση 6. Προστασία της φυτείας

Συντήρηση της φυτείας 1. Έλεγχος των ζιζανίων 2. Λίπανση 3. Προστασία της φυτείας 4. Άρδευση 5. Κλάδεμα 6. Συστήματα συντήρησης της καλλιέργειας

Χρηματοοικονομική ανάλυση ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Συνολικά τα έξοδα για να στηθεί η καλλιέργεια είναι: 21.985 € Αυτά τα 21.985 € θα καλυφθούν από ήδη υπάρχοντα κεφάλαια. - Για την πρώτη τετραετία: ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ 36.986 € - Στην περίοδο του 4ου έτους θα γίνουν αγορές ύψους: 10.000 € - Για την δεύτερη τετραετία: ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ 47.937 €

Χρηματοοικονομική ανάλυση ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ: ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ 513.800 € Επιδότηση καλλιέργειας: 40000 € ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΡΔΩΝ ΣΤΟ 80 ΈΤΟΣ: ΕΣΟΔΑ – ΕΞΟΔΑ = 513.800 – 116907 = 396.893 €

Ανάλυση νεκρού σημείου Νεκρό σημείο όπου Έσοδα = Έξοδα