ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ > Εισηγητής: Χριστίνα Τερζή Επιβλέπων: Ιωάννης Καλόμοιρος, Επ. Καθηγητής ΤΕΙ Σερρών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΘΕΜΑ : « Διαδικτυακή εφαρμογή για την εξυ π ηρέτηση των σ π ουδαστών εξ α π οστάσεως » Σπουδαστής : Ανδρέας Μπακόπουλος Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λάμψας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Υπ. Τομέα : Ευστάθιος Κυριάκης-Μπιτζάρος
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η Ενισχυτές Μετρήσεων
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
5. ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΟΔΟΙ 5.1 Δίοδος Ζένερ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Σύνδεση αντιστατών σε σειρά
Διδακτική Πληροφορικής
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Θεωρία Πλοίου ΙΙ Διδάσκων: Α. Θεοδουλίδης Τμήμα Ναυπηγικής TEI-A
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΄΄Τοπογραφίας και Δασ. Οδοποιίας΄΄ ΥΠΕΥΘ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ : Νικόλαος Νίκου, καθηγητής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Π ΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : « Μελέτη και κατασκευή ενισχυτή RF στην μ π άντα συχνοτήτων UHF ( κανάλια 21-60) » ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή. Καλό πτυχίο
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Ενισχυτές με Ανασύζευξη-Ανάδραση
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
9.1 ΤΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ ΩΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ
“Ψηφιακός έλεγχος και μέτρηση της στάθμης υγρού σε δεξαμενή"
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ > Εισηγητής: Χριστίνα Τερζή Επιβλέπων: Ιωάννης Καλόμοιρος, Επ. Καθηγητής ΤΕΙ Σερρών

Παρουσιάζεται μια σειρά νέων εργαστηριακών ασκήσεων με βάση το εργαστηριακό ράστερ, καθώς και μια σειρά εργασιών μέσω του λογισμικού π ροσομοίωσης TinaPro. Παρουσιάζεται μια σειρά νέων εργαστηριακών ασκήσεων με βάση το εργαστηριακό ράστερ, καθώς και μια σειρά εργασιών μέσω του λογισμικού π ροσομοίωσης TinaPro.

αναβάθμιση του υλικού π ου σχετίζεται με το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος « Αναλογικά Ηλεκτρονικά ». H αναβάθμιση του υλικού π ου σχετίζεται με το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος « Αναλογικά Ηλεκτρονικά ». Εμ π λουτισμό υ π αρχόντων φύλλων έργου. Εμ π λουτισμό υ π αρχόντων φύλλων έργου. Βοηθητικό υλικό για την π ληρέστερη π ροσέγγιση του μαθήματος των Αναλογικών Ηλεκτρονικών, για τον ενδιαφερόμενο σ π ουδαστή. Βοηθητικό υλικό για την π ληρέστερη π ροσέγγιση του μαθήματος των Αναλογικών Ηλεκτρονικών, για τον ενδιαφερόμενο σ π ουδαστή.

Τα θέματα π ου εξετάζουμε είναι : Εισαγωγή στα εργαστηριακά όργανα και στο εργαστηριακό ράστερ ό π ου με την κατανόηση του θέματος αυτού γνωρίζουμε τον π αλμογράφο, τη γεννήτρια και το π ολύμετρο. Εισαγωγή στα εργαστηριακά όργανα και στο εργαστηριακό ράστερ ό π ου με την κατανόηση του θέματος αυτού γνωρίζουμε τον π αλμογράφο, τη γεννήτρια και το π ολύμετρο. Εφαρμογές των διόδων. Σε αυτές τις εφαρμογές έχουμε εξοικείωση με το σταθερο π οιητή τάσης με δίοδο zener και με τους ολοκληρωμένους σταθερο π οιητές, με τον ψαλιδιστή καθώς και με το δι π λασιαστή τάσης. Εφαρμογές των διόδων. Σε αυτές τις εφαρμογές έχουμε εξοικείωση με το σταθερο π οιητή τάσης με δίοδο zener και με τους ολοκληρωμένους σταθερο π οιητές, με τον ψαλιδιστή καθώς και με το δι π λασιαστή τάσης. Ενισχυτή κοινού εκ π ομ π ού με αντίσταση εξουδετέρωσης. Ενισχυτή κοινού εκ π ομ π ού με αντίσταση εξουδετέρωσης. Ενισχυτές δύο βαθμίδων με αρνητική ανάδραση. Ενισχυτές δύο βαθμίδων με αρνητική ανάδραση. Τελεστικοί ενισχυτές. Με την κατανόηση του θέματος αυτού γνωρίζουμε τον αναστρέφοντα ενισχυτή, τον αναστροφικό αθροιστικό ενισχυτή, το μη αναστρέφοντα ενισχυτή, το μίκτη και τέλος το συγκριτή. Τελεστικοί ενισχυτές. Με την κατανόηση του θέματος αυτού γνωρίζουμε τον αναστρέφοντα ενισχυτή, τον αναστροφικό αθροιστικό ενισχυτή, το μη αναστρέφοντα ενισχυτή, το μίκτη και τέλος το συγκριτή.

Η κάθε εργαστηριακή άσκηση π εριλαμβάνει : Η κάθε εργαστηριακή άσκηση π εριλαμβάνει : Την π ροεργασία π ου κάνει ο σ π ουδαστής στο σ π ίτι, π ροτού π ροσέλθει για άσκηση στο εργαστήριο. Για να υ π οστηρίξουμε αυτή την π ροεργασία συντάξαμε μια σειρά ασκήσεων, π ου εκτελούνται στον π ροσομοιωτή Tina Pro. Την π ροεργασία π ου κάνει ο σ π ουδαστής στο σ π ίτι, π ροτού π ροσέλθει για άσκηση στο εργαστήριο. Για να υ π οστηρίξουμε αυτή την π ροεργασία συντάξαμε μια σειρά ασκήσεων, π ου εκτελούνται στον π ροσομοιωτή Tina Pro. Τη μελέτη της αντίστοιχης θεωρίας. Στην αρχή κάθε εργαστηριακής άσκησης, θα υ π άρχει ολιγοσέλιδη βασική θεωρία, α π αραίτητη για να εκτελεστεί α π ό τον φοιτητή η εργαστηριακή άσκηση. Ε π ι π λέον, θα υ π άρχουν π ληροφορίες γύρω α π ό τα υλικά και τα όργανα π ου χρησιμο π οιούνται στην άσκηση. Τη μελέτη της αντίστοιχης θεωρίας. Στην αρχή κάθε εργαστηριακής άσκησης, θα υ π άρχει ολιγοσέλιδη βασική θεωρία, α π αραίτητη για να εκτελεστεί α π ό τον φοιτητή η εργαστηριακή άσκηση. Ε π ι π λέον, θα υ π άρχουν π ληροφορίες γύρω α π ό τα υλικά και τα όργανα π ου χρησιμο π οιούνται στην άσκηση. Τα εργαστηριακά βήματα π ου εκτελεί ο σ π ουδαστής στο εργαστήριο. Αυτά ανα π τύσσονται διεξοδικά σε κάθε φύλλο έργου.

Ο σπουδαστής εξοικειώνεται περισσότερο με το μάθημα. Ο σπουδαστής μπορεί να βοηθηθεί και σε άλλους γνωστικούς τομείς όπου τα αναλογικά ηλεκτρονικά βρίσκουν εφαρμογή. Σημαντικό βοήθημα και πηγή νέου εκπαιδευτικού υλικού για όσους ασχολούνται με τη διδασκαλία του μαθήματος. Η πρακτική εφαρμογή με τη χρήση του προσομοιωτή TinaPro δίνει μια διαφορετική προσέγγιση στο μάθημα και διευρύνει την κατανόηση του αντικειμένου.