ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no. 2013-3270/001-001.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Advertisements

ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Έρευνα και αξιολόγηση Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Το σώμα ως μια μηχανή.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το σώμα ως μια μηχανή.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /

Το πρόγραμμα σήμερα Τι είναι ένας Πρεσβευτής Μάθησης της Κοινότητας? Βρίσκοντας τους παράγοντες ενεργοποίησης – Σημειώσεις εκπαιδευτή Επικοινωνιακό Σχέδιο Το προφίλ του κοινού στο οποίο απευθύνεστε Πώς να τους προσεγγίσετε – Ανάπτυξη ιδεών και επιλογή «νικητών» Τι να χρησιμοποιήσετε – Κριτήρια επιλογής – Σχεδιασμός – Τοποθέτηση Αναζήτηση μαθητών και εθελοντών Grant agreement no /

Τι είναι ένας Πρεσβευτής Μάθησης Grant agreement no /

Ενεργοποιήστε την δίψα για μάθηση Τι εννοούμε με τον όρο «κοινότητα»? Τι εμποδίζει τους ανθρώπους να συνεχίσουν την μάθηση και να είναι ακτιβιστές? Πώς να τους προσεγγίζετε? Πώς να μεταδώσετε το μήνυμα σας? Που πρέπει να δουν το μήνυμα σας? Grant agreement no /

Επικοινωνιακό σχέδιο Η αποτυχία στον σχεδιασμό είναι ο σχεδιασμός της αποτυχίας Διαλέξτε την καταλληλότερη μέθοδο δημοσιότητας Σχηματίστε ένα προφίλ του ακροατήριου στο οποίο απευθύνεστε Σκεφτείτε πότε και πως θα τους πλησιάσετε Grant agreement no /

Φτιάξτε το προφίλ Τι κάνει την κοινότητα σας αυτό που είναι? Είναι εξαιτίας της τοποθεσίας ή του χαρακτήρα της? Τι υπάρχει στα όρια(σύνορα) της κοινότητας σας? Που μαζεύονται οι άνθρωποι ? Υπάρχει κάποιο σχολείο, εκκλησία ή τζαμί που να δίνει στην κοινότητα μια ιδιαίτερη αίσθηση? Κάτι σχετικά με τα κλαμπ, μπαρ ή κοινωνικές και αθλητικές ομάδες? Υπάρχει κάποια τοπική δραστηριότητα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά? Έχει η κοινότητα σας κάποια ιστορία με την οποία να συνδέονται οι άνθρωποι? Έχει συμβεί κάτι που έχει ενώσει τους ανθρώπους- απειλή για το κλείσιμο ενός τοπικού σχολείου ή επιχείρησης ή μια νίκη της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας? Ίσως να μην είναι η περιοχή που κάνει την κοινότητα σας ξεχωριστή αλλά οι άνθρωποι, οι φίλοι, οι γείτονες, οι οικογένειες. Grant agreement no /

Πότε και πώς να τους προσεγγίσετε Τι τους κάνει να αποστασιοποιηθούν από την μάθηση και την συμμετοχή στα κοινά? Ποιοι είναι οι τύποι ανθρώπων που βρίσκουν την μάθηση και τον κοινωνικό ακτιβισμό ως την μεγαλύτερη πρόκληση και γιατί? Τι θα μπορούσε να τους ενεργοποιήσει? ΙΔΕΕΣ! Grant agreement no /

Structured Market Open Market ASKINGEARNING Επιλέγοντας τους νικητές Ιδέα\ ΜήνυμαΣχετικότητα με το κοινό Ευκολία στην κατανόηση Εύκολο στη απεικόνιση Σημασία στη μάθηση και εξέλιξη (βασικό μήνυμα) Ικανή να χρησιμοποιη θεί στον κατάλληλο χώρο για το κοινό Σύνολο (max 50) Grant agreement no /

Σχεδιάζοντας την επικοινωνία Πρώτων – Που θα απευθυνθεί? Ποιους στοχεύουμε? Που ζούνε? Που πάνε? Στην δουλειά Στην ξεκούραση Στα μαγαζιά Στις συναντήσεις Πότε πάνε σε αυτά τα μέρη? Γιατί πάνε? Μπορώ να τοποθετήσω εκεί το υλικό μου? Και μπορώ να το τοποθετήσω εκεί που θα είναι πιο ορατό? Grant agreement no /

Ο φέλη, όχι χαρακτηριστικά Διευκρινίσετε τα οφέλη- τι έχετε για αυτούς Πείτε τους τι έχουν να κερδίσουν Σιγουρευτείτε ότι το έχουν κατανοήσει Η τοστιέρα Grant agreement no /

What makes successful publicity?

Headline grabbing Είδος τίτλου ΠαράδειγμαΠότε να τα χρησιμοποιείτε Άμεσος– παρουσιάστε τις προσφορές σας άμεσα “Κάθε σέρβις φορτηγού μόνο £80 στο Van Village” Να παρουσιάσετε μια απλή προσφορά με λίγο ή καθόλου υποστηρικτικό υλικό. Φίλτρο - εμφανίζει τη διαφήμισή σας σε σχέση με τo κοινό-στόχο “Προσοχή όλοι οι ιδιοκτήτες φορτηγών” Να στοχεύσετε στο σωστό κοινό και να σιγουρευτείτε ότι δεν θα το προσπεράσουν. Αινιγματικός - προκαλεί την περιέργεια: "Τώρα διαβάστε!" “Είναι αυτό για το οποίο μιλάνε όλοι” Για να δελεάσετε τους αναγνώστες να διαβάσουν το υπόλοιπο κείμενο. Εντολή – καθοδηγεί τον αναγνώστη “Τηλεφωνήστε μας σήμερα για ένα φθηνό σέρβις” Για να δράσουν γρήγορα σχετικά με την διαφήμιση. Ερώτηση - απαιτεί μια θετική απάντηση “Θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα κάνοντας σέρβις στο φορτηγό σας?” Για να διεγείρετε το ενδιαφέρων και να τους ωθήσετε προς την αποδοχή της προσφοράς. Grant agreement no /

Εργασία Τώρα σχεδιάστε μια αφίσα με έναν τίτλο και άλλες πληροφορίες που θα πείσουν έναν εκπαιδευόμενο-στόχο να παρακολουθήσει μια συνεδρίαση του Locate σε έναν από τους χώρους μας. Έως τώρα έχετε: Διευκρινίσει και ορίσει την κοινότητά σας. Ορίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεστε Δημιουργήσει το μήνυμα σας Φτιάξει το επικοινωνιακό υλικό σας Τώρα πρέπει να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας υλικό εκεί που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο. Θέλουμε να χρησιμοποιήσετε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες. Grant agreement no /

Προσέλκυση Θα θέλουν να ξέρουν: Ποιοι είστε και τι αντιπροσωπεύετε? Γιατί ασχολείστε με αυτό το έργο? Πότε θα γίνει? Πόσο θα διαρκέσει? Τι θα προσκομίσουν στο τέλος? Είναι δωρεάν? Μπορεί οποιοσδήποτε να συμμετάσχει? Εμείς θέλουμε να ξέρουμε: Όνομα και διεύθυνση Ηλικία Άντρας ή γυναίκα Είχαν κάποια επίσημη μάθηση τα τελευταία 3 χρόνια Μπορούμε να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί τους Ημερομηνία της συνεδρίας Πριν και μετά την αξιολόγηση Grant agreement no /