7. ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σελ. 58 – 65

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στην Παλαιά Διαθήκη αναφέρεται η φράση «οφθαλμό αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος». Ο Αγίου Αντίπας είναι προστάτης των Οδοντιάτρων και γιορτάζει στις.
Advertisements

Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΕΔΕΣΣΗΣ, ΠΕΛΛΗΣ & ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Dr. HAMILTON NAKI Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ.
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16ο Η παραβολή της τελικής κρίσης: Πώς αξιολογούνται οι άνθρωποι στη Βασιλεία του Θεού Συχνά αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Τι δίνει στη ζωή ποιότητα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
14. Αιρέσεις : εσωτερική πληγή της Εκκλησίας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι διακηρύξεις δεν προστάτευαν τη μικρή Υφαντρα
Το Πάθος και η Ανάσταση του Χριστού
Μ Ο Ν Α Χ Ι Σ Μ Ο Σ Μ Ο Ν Α Χ Ι Σ Μ Ο Σ ΘΕΣΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ: ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
4ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας Μάρτιος 2012
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Μετάνοια - Εξομολόγηση
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
17. Τα σχίσματα τραυματίζουν την ενότητα των χριστιανών
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΓΑΪΤΑΝΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΓΗΡΕΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΖΟΥΡΤΟΥΜΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Μια από τις φτωχότερες και ταλαιπωρημένες χώρες του κόσμου είναι η Σιέρρα Λεόνε στην Αφρική. Ένας αδυσώπητος εμφύλιος πόλεμος που κράτησε δέκα ολόκληρα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΕΘΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ- ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ-ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ Θεοδώρα Ευθυμίου Δ’1 20/12/2015.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΑΤΟΜΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Η ΦΤΩΧΕΙΑ Γρίλλιας Μανώλης Κουρτικάκη Αγγελική Κωτούλα Αναστασία
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
1η Ομάδα: Σκούρτης Θανάσης
Ο Απόστολος Παύλος.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

7. ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σελ. 58 – 65

- να κάνει προτάσεις και Αιτία του κοινωνικού προβλήματος είναι η άνιση κατανομή των υλικών αγαθών και των μέσων παραγωγής. Η Εκκλησία δεν πρέπει να αδιαφορεί γι’αυτό το κοινωνικό πρόβλημα, αλλά είναι υποχρεωμένη - να κάνει προτάσεις και - να δραστηριοποιείται για την άρση αυτού του αδιεξόδου

Κοινωνικό πρόβλημα = το ζήτημα της κατανομής των υλικών αγαθών και των μέσων παραγωγής + της δυνατότητας του κάθε ανθρώπου να απολαμβάνει τα υλικά αγαθά με ασφάλεια και ειρήνη.

«τρίτος» κόσμος είναι οι χώρες της Αφρικής και της Ασίας που μαστίζονται από την πείνα, τη φτώχεια, τις επιδημίες, τον αναλφαβητισμό.

«τέταρτος κόσμος» = οι άστεγοι και οι άνεργοι μέσα σε ωκεανούς ευμάρειας και καταναλωτισμού.

Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα. Μια ανθρωπότητα δύο ή και περισσότερων ταχυτήτων

Η ανισότητα δεσπόζει και αυτό που για τους ευημερούντες είναι περίσσευμα, για τους εξαθλιωμένους είναι έλλειψη.

Ποια θέση καλείται να πάρει η Εκκλησία απέναντι σ’ αυτό το πρόβλημα;

Τι καθιστά το ερώτημα επίκαιρο; Όψεις της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας του 21ου αι. (δειγματοληπτικά): Φτώχεια και πείνα Αρρώστιες και επιδημίες Τεράστια μεταναστευτικά ρεύματα Σύγχρονο δουλεμπόριο.

Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Βαπτιστής Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Βαπτιστής Ο Ιωάννης φορούσε ρούχο από τρίχες καμήλας και ζώνη δερμάτινη στη μέση του. Η τροφή του ήταν ακρίδες και μέλι από αγριομέλισσες. (Ματθ. γ’ 4) Οι όχλοι τον ρωτούσαν: «Τι να κάνουμε, λοιπόν;» Κι εκείνος τους απαντούσε: «Όποιος έχει δύο χιτώνες ας δώσει τον ένα σ’ αυτόν που δεν έχει, κι όποιος έχει τρόφιμα ας κάνει το ίδιο».

Ήρθαν επίσης και τελώνες να βαφτιστούν και του είπαν: «Δάσκαλε, τι να κάνουμε;» Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: «Να μην απαιτείτε περισσότερα απ’ ό,τι σας παραχωρεί ο νόμος». Τον ρωτούσαν ακόμη και στρατιώτες: «Κι εμείς τι πρέπει να κάνουμε;» Και τους έλεγε: «Μην παίρνετε λεφτά από κανέναν με ψεύτικες κατηγορίες ούτε με τη βία, αλλά να αρκείστε στο μισθό σας» (Λουκ. γ’ 10 -14)

Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Αποστολή του Χριστού: «Από τότε άρχισε κι ο Ιησούς να κηρύττει και να λέει: «Μετανοείτε γιατί έφτασε η βασιλεία του Θεού». (Ματθ. δ’ 17)

«Το Πνεύμα Κυρίου με κατέχει, γιατί ο Κύριος με έχρισε και μ’ έστειλε ν’ αναγγείλω το χαρμόσυνο μήνυμα στους φτωχούς, να θεραπεύσω τους τσακισμένους ψυχικά∙ στους αιχμαλώτους να κηρύξω λευτεριά και στους τυφλούς ότι θα βρουν το φως τους∙ να φέρω λευτεριά στους τσακισμένους, να αναγγείλω του καιρού τον ερχομό που ο Κύριος θα φέρει τη σωτηρία στο λαό του». (Λουκ. δ’ 18-19)

Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Αποστολή των μαθητών: «υπάγοντες κηρύττετε, λέγοντες ότι επλησίασεν η βασιλεία των ουρανών. Ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε, δαιμόνια εκβάλλετε· δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε». Ματθ. ι’ 7-8.

Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Απάντηση με βάση την Καινή Διαθήκη: ο Χριστός Διαχείριση – όχι ιδιοποίηση Η παραβολή του άφρονα πλούσιου. Η παραβολή του καλού Σαμαρείτη (τι πρέπει να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;) Η παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου.

«Από το παράθυρό μου έβλεπα νέα παιδιά εγκαταλειμμένα, μπλεγμένα στα ναρκωτικά και την εξαθλίωση. Άρχισα να αναρωτιέμαι πώς μπορώ να τα βοηθήσω. Στην αρχή ήταν μια παρέα εφήβων. Πλησίασα και ζήτησα να παίξουμε έναν αγώνα μπάσκετ. Σήμερα στην Κιβωτό έρχονται 187 παιδιά όλων των ηλικιών. Η πόρτα μας γι΄ αυτά θα είναι πάντοτε ανοιχτή». Πάτερ Αντώνιος

Η Κιβωτός Η Κιβωτός μεριμνά για παιδιά που βίωναν καθημερινά την εγκατάλειψη, το ρατσισμό και τον κοινωνικό αποκλεισμό σε μια από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας,την Ακαδημία Πλάτωνος. Ιδρύθηκε το 1998 από τον εικοσιεξάχρονο τότε πατέρα Αντώνιο Παπανικολάου με σκοπό να αποτελέσει μια εστία φροντίδας, συμπαράστασης και ελπίδας για το μέλλον των παιδιών αυτών, της άλλης Αθήνας. Η Κιβωτός συγκεντρώνει σήμερα περίπου 180 παιδιά, από βρέφη έως δεκαοκτώ ετών, σε μια πολυθρησκευτική και πολυπολιτισμική κοινότητα που ανθεί και μεγαλουργεί με την αγάπη του Χριστού. Τα 150 Ελληνόπουλα, μαζί με τα παιδιά από χώρες όπως η Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ουκρανία, Ρωσία, Καζακστάν, Γκάνα, Αφγανιστάν και το Ιράκ, βιώνουν όλα μαζί αρμονικά τη στοργή και την ειρήνη της Κιβωτού που τους ανακουφίζει από τη φτώχεια, την πείνα, τις αρρώστειες , την εξαθλίωση,την εκμετάλλευση και την αγραμματoσύνη.

Συμπαραστάτες Όι εθελοντές φοντίζουν ανιδιοτελώς τις βασικές ανάγκες των παιδιών όπως: σίτιση - ένδυση - υπόδυση - ιατροφαρμακευτική περίθαλψη - ψυχαγωγία - πολιτισμός - σχολική ένταξη καθημερινά φροντηστηριακά μαθήματα δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου - επαγγελματική αποκατάσταση - κοινωνική ένταξη και πνευματική καθοδήγηση Η αγάπη και συμπαράσταση αυτών των ανθρώπων είναι πολύ σημαντική για εμάς και είναι κάτι που μας συγκινεί βαθύτατα.

Η "Διακονία Αποφυλακίσεως Απόρων Κρατουμένων και Φυγοποίνων" της Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητος "Η ΟΣΙΑ ΞΕΝΗ" ιδρύθηκε το έτος 1978. Συντονίζεται από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη Γερβάσιο Ιωάν. Ραπτόπουλο.

Σκοπός της είναι η ηθική και υλική συμπαράσταση των κρατουμένων γενικά και ειδικότερα η εξαγορά των μικροποινών των απόρων κρατουμένων, η εξόφληση των μικροοφειλών των φυγοποίνων, οι επισκέψεις σε φυλακές. 11.002  AΠOΦYΛAKIΣΘENTEΣ 2.700.000 EURO TO ΠOΣO ΓIA AΠOΦYΛAKIΣEIΣ

Η εξαγορά ποινής και η αποφυλάκιση απόρων ελλήνων κρατουμένων σε Φυλακές άλλων χωρών, όπου ισχύει ο Νόμος εξαγοράς μικροποινών. Ήδη αποφυλακίσαμε μ' αυτόν τον τρόπο απόρους κρατουμένους στη Νότιο Κορέα, Νέο Μεξικό-ΗΠΑ, Κύπρο. Η αποστολή χρημάτων σε απόρους κρατουμένους είτε Έλληνες, είτε αλλοεθνείς, είτε αλλόθρησκους, χωρίς διάκριση, για βασικές ανάγκες που αντιμετωπίζουν στις Φυλακές (Αίγυπτος, Αλβανία, Κένυα, Κογκό, Λιβύη, Μαδαγασκάρη, Ταϋλάνδη, Τυνησία). Επισκέψεις σε Αγροτικές Φυλακές της Ελλάδος με το εξής πρόγραμμα: τέλεση Θείας Λειτουργίας, επίκαιρη ομιλία, ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, προσφορά ειδών βασικής ανάγκης, προσφορά χρημάτων στο φιλόπτωχο ταμείο της Φυλακής για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών των κρατουμένων. Επισκέψεις σε Φυλακές άλλων Χωρών με το ακόλουθο πρόγραμμα: Eπίκαιρη ομιλία, προσφορά δώρων και παράθεση γευμάτων με την προυπόθεση ότι παρέχεται η σχετική άδεια από την διεύθυνση της Φυλακής.

ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΤΑΝΓΚΑ ΛΟΥΜΠΟΥΜΠΑΣΙ  ΚΟΝΓΚΟ Δυστυχώς, αντί γιά ψαλτήρι ψάλλουμε γύρω από ένα τραπέζι...  

ΤΟ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΕΡΓΟ Μία Γεωργική Σχολή στο Κολουέζι Το έργο της Επισκοπής Κατάνγκα περιλαμβάνει τα εξής: Μία Γεωργική Σχολή στο Κολουέζι Μία Νοσηλευτική Σχολή στη Λουένα Ένα Τεχνικό Λύκειο στο Λικάσι, με κατεύθυνση στην Πληροφορική, Ηλεκτρολογική και Γενική Μηχανική. Ένα Σχολείο στον Άγιο Στέφανο στη συνοικία Κατούμπα Αγορά ενός αγροκτήματος Χορήγηση υποτροφιών των φοιτητών συνολικής αξίας 900,00 ευρώ το εννιάμηνο Βαπτίσεις των νεοφώτιστων Κογκολέζων αδερφών μας

ΕΡΓΑ ΥΠΟ ΕΞΕΛΙΞΗ... Η αποπεράτωση της εκκλησίας της Αγίας Σοφίας, στο Κιπούσι (Λουμπουμπάσι). Ένα συγκρότημα σχολών που περιλαμβάνει : Μία Τεχνική σχολή «Κέντρο εκπαίδευσης επαγγελματικού προσανατολισμού γαλακτοκομικών προϊόντων. Το έργο αυτό είναι στο ξεκίνημά του και αποσκοπεί στην κατάρτιση των αδερφών μας Κογκολέζων στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων. Ένα ξυλουργείο Ένα μηχανουργείο Αυτό το συγκρότημα των σχολών θα δώσει Ορθόδοξο πρόσωπο στον πονεμένο και ταλαιπωρημένο λαό της περιοχής Κατάνκα. Σπίτι ιερέως Διεκπεραίωση της εκχέρσωσης του αγροκτήματος ώστε να γίνει καλλιεργήσιμο. Ιατρικό κέντρο

ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΓΚΟ - ΚΟΛΟΥΕΖΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΓΚΟ - ΚΟΛΟΥΕΖΙ Τό Ιεραποστολικό κλιμάκιο Κολουέζι, υπό τήν επίβλεψη τού π.Μελετίου Γρηγοριάτη ( από τήν Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου, τού Αγίου Όρους ) έχει μέχρι σήμερα κατορθώσει νά κτίσει, 32  σχολεία μέ 8.000 μαθητές ( έκ τών οποίων τά 22 είναι Δημοτικά, μέ 163 δασκάλους),  καθώς καί,  Γεωργική Σχολή,  μία Παιδαγωγική Σχολή,  Σχολή Αναλφαβήτων γυναικών,  Σχολή Ηλεκτρολόγων, Οικοκυρική Σχολή,  Σχολή Νοσοκόμων,  Γυμνάσιο Βιοχημείας,  καθώς καί  3 ακόμη Γυμνάσια γενικής κατεύθυνσης μέ 78 καθηγητές σύνολο.

ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ  ΣΤΗΝ  ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ               ΣΤΗΝ  ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ...

Φωτογραφία από βάπτιση ορφανών της Ουγκάντας Φωτογραφία από βάπτιση ορφανών  της Ουγκάντας

Στην πρώτη ομαδική βάπτιση, βάπτισα 200 άτομα. Τα παιδιά πρέπει να μάθουν γράμματα. Για ένα τετράδιο το παιδί χάνει τη σχολική χρονιά! Δίνω τετράδια και μολύβια και το Δημοτικό σχολείο γεμίζει από παιδάκια που θέλουν να μάθουν γράμματα. Την πρώτη χρονιά 200 παιδιά έρχονται, τη δεύτερη χρονιά 400. Αργότερα ο αριθμός έχει φτάσει τα 900 αλλά οι αίθουσες διδασκαλίας δεν επαρκούν και είναι μόνο 8

ΚΑΜΕΡΟΥΝ

ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ !

Η Ιερά Μητρόπολις Ζιμπάμπουε περιλαμβάνει τις χώρες: Ζιμπάμπουε, Αγκόλα, Μαλάουι, Μοζαμβίκη και Μποτσουάνα   

Συμπεράσματα Συνέπειες για τη ζωή της εκκλησίας: Η εκκλησία του Χριστού ως λαός του Θεού καλείται να είναι μια κοινωνία δικαιοσύνης, αγάπης και συμφιλίωσης. Οι πρώτοι χριστιανοί ζούσαν έτσι ώστε, ει δυνατόν, να μην υπάρχει φτωχός μεταξύ τους και για τον λόγο αυτόν είχαν τα πάντα κοινά. Η εκκλησία οφείλει να ζει με αυτάρκεια, ώστε να μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες των πτωχών και ανυπεράσπιστων. Επανέρχονται οι εντολές για τη μέριμνα των πτωχών, των χηρών, των ορφανών.

Εξομολόγηση και περισυλλογή Πρέπει να ομολογήσουμε ότι μετρώντας τους εαυτούς μας με τα παραπάνω αισθανόμαστε μικροί και ελλιπείς. Κατά πόσο είμαστε ως εκκλησία μια κοινωνία αγάπης, ισότητας και δικαιοσύνης; Πόσο ανταποκριθήκαμε στις ανάγκες του πλησίον; Πόσο υπήρξαμε η μαγιά που θα ζυμώσει τον κόσμο; Κατά πόσο υπήρξαμε το φως του κόσμου και το άλας της γης; Ας συλλογιστούμε πού βρισκόμαστε και πού η αγάπη του Θεού μας κινεί;