Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
1o ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Μαΐου, 2013.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ Αποτελέσματα του οδοιπορικού προβολής της Μεσσηνίας και των προϊόντων της στις Σκανδιναβικές Χώρες, στις Χώρες της Βαλτικής και την.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΓΗ Τα πάντα οδηγούν εκεί!.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
Έρευνα, Καινοτομία, Τεχνολογική Ανάπτυξη & Έρευνα, Καινοτομία, Τεχνολογική Ανάπτυξη & Εξωστρέφεια στην Αγροδιατροφή Δρ. Κ. Γρηγοριάδου Γεωπόνος - Βιοτεχνολόγος,
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 7: Η Ελιά Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών της.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
εισαγωγή Nashico Enterprises Limited:
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς

Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου

Όλα ξεκίνησαν με το «κίνημα της πατάτας» Άστατο πρόγραμμα και ωράριο πωλήσεων Άστατο πρόγραμμα και ωράριο πωλήσεων Όχι μόνιμος χώρος συναλλαγών Όχι μόνιμος χώρος συναλλαγών Πρόχειροι και βρώμικοι χώροι Πρόχειροι και βρώμικοι χώροι Υπαίθριο «παζάρι» Υπαίθριο «παζάρι» Λειτουργία ωρών καταστημάτων Λειτουργία ωρών καταστημάτων Μόνιμο εμπορικό κέντρο Μόνιμο εμπορικό κέντρο Αξιοπρεπέστατος χώρος με υψηλή αισθητική Αξιοπρεπέστατος χώρος με υψηλή αισθητική Χώρος πώλησης και συγχρόνως επιμόρφωσης Χώρος πώλησης και συγχρόνως επιμόρφωσης

Ποιοι είμαστε? ΕΛΑΙΟΤΕΧΝΙΑ Έκθεση ελιάς & Ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Διαγωνισμοί ποιότητας & συσκευασίας ελαιολάδου

Διαγωνισμοί ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Βραβείο Ποιότητας Ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Βραβείο Συσκευασίας Ελαιολάδου

Ιατρική έκθεση

Συνέδριο Φυσικής ζωής

Συνέδριο Νέες Καλλιέργειες

Συνέδριο Ο κήπος μου

Διεθνές φεστιβάλ Παραδοσιακά προϊόντα

Τι είναι Ελληνική Τροφοσοφία -Greek Foodosophy? Πραγματική πανδαισία αυθεντικών προϊόντων κατευθείαν από παραγωγούς. Για τους καταναλωτές τρόπος για προμήθεια αγνών προϊόντων σε καλές τιμές

Τόπος συνάντησης Είναι ο τόπος συνάντησης παραγωγών και καταναλωτών σε ένα κτίριο, η στέγη όλης της ελληνικής διατροφής, όπου συνυπάρχουν ζυμαρικά, αλλαντικά, ελαιόλαδα, γλυκά του κουταλιού, μαρμελάδες, μέλια, ξηροί καρποί, λουκούμια και τόσες άλλες μοναδικές γεύσεις της πατρίδας μας

Πώς δουλεύει η Greek Foodosophy; Σε ένα μόνιμο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα με εύκολη πρόσβαση, οι ίδιοι οι παραγωγοί διαθέτουν τα προϊόντα τους. Έτσι ο καταναλωτής έχει άμεση επαφή με όσους παράγουν τα τρόφιμα που αγοράζει. Ακόμη, προγραμματίζουμε παράλληλες εκδηλώσεις μέσα στο εμπορικό κέντρο που θα μας κάνουν να ζούμε καλύτερα και Ελληνικά! Στόχος μας είναι να υπάρχουν 3 με 4 εκδηλώσεις και ομιλίες, κάθε μέρα.

Μερικά μόνο από τα θέματα που ετοιμάζουμε: Φτιάξτε το δικό σας φυσικό σαπούνι Γνωρίστε την υγιεινή Μεσογειακή διατροφή Πώς παράγεται το μέλι Πώς να ξεχωρίζετε το καλό ελαιόλαδο Διαγωνισμοί γευσιγνωσίας προϊόντων Οι ελληνικές ποικιλίες κρασιού, κ.λπ. Παράλληλες εκδηλώσεις

Δειγματισμός τροφίμων Εστιατόρια για την παρασκευή φαγητών με προϊόντα από τους παραγωγούς του εμπορικού κέντρου Εστιατόρια για την παρασκευή φαγητών με προϊόντα από τους παραγωγούς του εμπορικού κέντρου

Γιατί Greek Foodosophy? Γιατί στηρίζεις Ελλάδα! Στηρίζεις την Ελληνική επιχείρηση, την βιοτεχνία, κάθε μικρό παραγωγό που δύσκολα μπορεί να σταθεί μόνος του στην αγορά

Δυνατή μάρκα, Famous brand name Γιατί Greek Foodosophy σημαίνει όλοι οι παραγωγοί Ελληνικών προϊόντων κάτω από ένα δυνατό όνομα. Μια δυνατή μάρκα με μεγάλη εμβέλεια

Χωρίς μεσάζοντες Γιατί με αυτό τον τρόπο, τα Ελληνικά προϊόντα βρίσκουν τον δρόμο τους προς τους καταναλωτές και τους μεταποιητές αμέσως, χωρίς μεσάζοντες. Και γιατί «η ισχύς εν τη ενώσει»!

Αύξηση Εξαγωγών Ελληνικών προϊόντων Business centers: χώροι συναντήσεων Θα πραγματοποιούνται επισκέψεις ξένων εμπορικών αντιπροσωπειών μέσα στο εμπορικό κέντρο, ώστε να δειγματίζονται προϊόντα και επίσης να γίνεται προσωπική επικοινωνία μεταξύ παραγωγών κι εμπόρων εξωτερικού με στόχο τις εξαγωγές

Τρόπος συμμετοχής παραγωγού Πώς όμως ο παραγωγός λαδιού από την Κρήτη ή ο μελισσοκόμος από την Άνδρο θα συμμετέχει σε αυτό το project; Το κόστος συμμετοχής στο Mall ανέρχεται στα 700 ευρώ/μήνα και 8% επί του τζίρου. Με αυτό το ποσό ο παραγωγός έχει ένα μαγαζί με «το κλειδί στο χέρι», καθώς και υπάλληλο να το λειτουργεί.

Τρόπος πληρωμών Τα προϊόντα έρχονται παρακαταθήκη και κάθε 2η Παρασκευή γίνεται εκκαθάριση του προηγούμενου 15ημέρου με μετρητά

Φυσική παρουσία του παραγωγού Ο παραγωγός θα επισκέπτεται το Foodosophy 1-3 φορές το μήνα, ώστε ο ίδιος να επιδεικνύει στους επισκέπτες τον τρόπο της παραγωγής του. Θέλουμε, δηλαδή, να δείχνει π.χ. πού πηγαίνει τα μελίσσια του, πότε τους αλλάζει χώρο κλπ. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση των καταναλωτών από τον ίδιο τον παραγωγό

Eataly-retail mall Eataly Torino Λειτουργεί ήδη αντίστοιχο κατάστημα με προϊόντα παραγωγών στην Ιταλία

Διαφημιστική προβολή

Ανοικτή πρόσκληση προς παραγωγούς Σε περιμένει η δική σου θέση μέσα στο Τροφοσοφο-κατάστημα !!!

Ακόμη και ο Αϊνστάιν το συστήνει σαν σημαντική πρόταση !!!

ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ! Μπορείς να ενώσεις και συ τις δυνάμεις σου με την νέα δύναμη που γεννιέται. Μπορείς να γίνεις συμμέτοχος στην επιτυχία, να συμβάλεις ενεργά στην εξωστρέφεια της Ελληνικής παραγωγής

Σε περιμένουμε Σε περιμένουμε σήμερα, για να συζητήσουμε το δική σου παρουσία στο... “Τροφοσοφο-κατάστημα”! Γιώργος Κουβέλης, Γενικός Διευθυντής