Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
Advertisements

Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
Το μαγεμένο σχολείο.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
ΒΡΕΣ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!!!
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποιες ομάδες θα έπαιρναν τις χρυσές σφαίρες Χανς.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Κοκ : μαμά είναι έτυμη η πίτα να την πάω στην γιαγιά?
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Η ΜΟΜΟ!!.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
για να σχηματίσω τη λέξη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς Κρίστιαν Άντερσεν?

Η επιτροπή της σοφής κουκουβάγιας έπρεπε να αποφασίσει… Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Πώς φτάσανε σε αυτό το σημείο?

WebQuest…. Μια ιστοεξερεύνηση, WebQuest, που υπήρχε έτοιμη στο διαδίκτυο, με τίτλο “The realm of fairytales”, το «Βασίλειο των παραμυθιών»: Μέσα από αυτό, ακολουθείς συγκεκριμένα βήματα για να γράψεις το δικό σου παραμύθι στα Αγγλικά.

Βήμα πρώτο: Στην αρχή διαβάζεις γνωστά παραμύθια για να εντοπίσεις επαναλαμβανόμενα θέματα, όπως… -Ένας ήρωας ζηλεύει κάποιον άλλον και θέλει να του κάνει κακό -Οι ήρωες περνάνε δοκιμασίες -Η αρετή επικρατεί, κλπ…κλπ… Βήμα δεύτερο: Σκέφτεσαι το Που? Πότε? Ποιος? Το πρόβλημα Την κορύφωση της αγωνίας και… τη λύση. Στην ιστορία σου χρησιμοποιείς 3 από τα επαναλαμβανόμενα θέματα των παραμυθιών.

Η ιστοεξερεύνηση ήταν μια περιπέτεια με αποτέλεσμα ppt και docs με… Μάγισσες που… Απαγάγουν μικρές πριγκίπισσες και τις κρατάνε για παραδουλεύτρες… Δεν έχουν φίλους Βάζουν λόγια και χαλάνε φιλίες H a h a h a.. I l o v e w a r s b e t w e e n t h e h e r o e s.. T h e f a i r y t a l e w i l l b e d e s t r o y e d ! !

 Πρίγκηπες και ιππότες που…  Δεν έχουν τι να κάνουν και αναζητάνε περιπέτειες…  Παλεύουν με τέρατα, χάνουν το ξίφος τους…  Αλλά στο τέλος…παντρεύονται την αγαπημένη τους…

 Πολύ διασκεδαστικές ήταν και οι παραλλαγές της κοκκινοσκουφίτσας, που βγήκαν από τα ‘mad scripts’(τρελά σενάρια).  Αλλάζοντας κάποια στοιχεία του αρχικού παραμυθιού, ξετρύπωσαν…

 Κιτρινοσκουφίτσες με γορίλλες ή δράκους στη Νέα Υόρκη ή στο Παρίσι,  με το καλάθι τους γεμάτο μάγκο ή βατραχοπόδαρα  για να πάνε στον προπάππου τους  και να τις σώσει ένας ανθοπώλης…

Πάμε ξανά πίσω στην επιτροπή της κουκουβάγιας που έπρεπε να αποφασίσει για τις χρυσές σφαίρες, του καλύτερου παραμυθά… Το ξωτικό οδήγησε προς τη δίκαιη απόφαση… ομολόγησε ότι είχε δώσει μεγαλύτερη ποσότητα μαγικού φίλτρου που συνδύαζε φαντασία, τεχνολογία και αγγλικά … Φαντασία, τεχνολογία και αγγλικά…

 Στην Αγγελική και τη Σοφία από το ΣΤ2 για το «Πιο όμορφο παραμύθι»,  στη Λίνα και τη Σωτηρία από το ΣΤ1 για τις «Περιπέτειες του Centric»…  Άρα, για να είναι δίκαιη η απόφαση, ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ

Έ τ σ ι, ό λ ε ς ο ι π α ρ α μ υ θ ο σ α λ ά τ ε ς δ η μ ο σ ι ε ύ τ η κ α ν σ τ ο w i k i μ α ς 2 5 t h e s s c h o o l. w i k i s p a c e s. c o m Ε π ι σ κ ε φ τ ε ί τ ε τ ο, γ ι α ν α κ ά ν ε τ ε κ α ι ε ξ ά σ κ η σ η σ τ α Α γ γ λ ι κ ά !

 (Το wiki μας 25thesschool.wikispaces.com25thesschool.wikispaces.com δημιουργήθηκε από την αρχή της σχολικής χρονιάς για να εξασκούμαστε μέσα από χρήσιμους συνδέσμους στα τα Αγγλικά και να δημοσιεύουμε τις εργασίες μας) κλείνει η παρένθεση…

Ελπίζουμε να σας άρεσε!! Presentation based on Aggeliki’s and Sofia’s fairytale

 “Mad scripts” at  Webquest: ‘The realm of fairytales’ at ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm, ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm  25thesschool.wikispaces.com. 25thesschool.wikispaces.com