Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς Κρίστιαν Άντερσεν?
Η επιτροπή της σοφής κουκουβάγιας έπρεπε να αποφασίσει… Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Πώς φτάσανε σε αυτό το σημείο?
WebQuest…. Μια ιστοεξερεύνηση, WebQuest, που υπήρχε έτοιμη στο διαδίκτυο, με τίτλο “The realm of fairytales”, το «Βασίλειο των παραμυθιών»: Μέσα από αυτό, ακολουθείς συγκεκριμένα βήματα για να γράψεις το δικό σου παραμύθι στα Αγγλικά.
Βήμα πρώτο: Στην αρχή διαβάζεις γνωστά παραμύθια για να εντοπίσεις επαναλαμβανόμενα θέματα, όπως… -Ένας ήρωας ζηλεύει κάποιον άλλον και θέλει να του κάνει κακό -Οι ήρωες περνάνε δοκιμασίες -Η αρετή επικρατεί, κλπ…κλπ… Βήμα δεύτερο: Σκέφτεσαι το Που? Πότε? Ποιος? Το πρόβλημα Την κορύφωση της αγωνίας και… τη λύση. Στην ιστορία σου χρησιμοποιείς 3 από τα επαναλαμβανόμενα θέματα των παραμυθιών.
Η ιστοεξερεύνηση ήταν μια περιπέτεια με αποτέλεσμα ppt και docs με… Μάγισσες που… Απαγάγουν μικρές πριγκίπισσες και τις κρατάνε για παραδουλεύτρες… Δεν έχουν φίλους Βάζουν λόγια και χαλάνε φιλίες H a h a h a.. I l o v e w a r s b e t w e e n t h e h e r o e s.. T h e f a i r y t a l e w i l l b e d e s t r o y e d ! !
Πρίγκηπες και ιππότες που… Δεν έχουν τι να κάνουν και αναζητάνε περιπέτειες… Παλεύουν με τέρατα, χάνουν το ξίφος τους… Αλλά στο τέλος…παντρεύονται την αγαπημένη τους…
Πολύ διασκεδαστικές ήταν και οι παραλλαγές της κοκκινοσκουφίτσας, που βγήκαν από τα ‘mad scripts’(τρελά σενάρια). Αλλάζοντας κάποια στοιχεία του αρχικού παραμυθιού, ξετρύπωσαν…
Κιτρινοσκουφίτσες με γορίλλες ή δράκους στη Νέα Υόρκη ή στο Παρίσι, με το καλάθι τους γεμάτο μάγκο ή βατραχοπόδαρα για να πάνε στον προπάππου τους και να τις σώσει ένας ανθοπώλης…
Πάμε ξανά πίσω στην επιτροπή της κουκουβάγιας που έπρεπε να αποφασίσει για τις χρυσές σφαίρες, του καλύτερου παραμυθά… Το ξωτικό οδήγησε προς τη δίκαιη απόφαση… ομολόγησε ότι είχε δώσει μεγαλύτερη ποσότητα μαγικού φίλτρου που συνδύαζε φαντασία, τεχνολογία και αγγλικά … Φαντασία, τεχνολογία και αγγλικά…
Στην Αγγελική και τη Σοφία από το ΣΤ2 για το «Πιο όμορφο παραμύθι», στη Λίνα και τη Σωτηρία από το ΣΤ1 για τις «Περιπέτειες του Centric»… Άρα, για να είναι δίκαιη η απόφαση, ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ
Έ τ σ ι, ό λ ε ς ο ι π α ρ α μ υ θ ο σ α λ ά τ ε ς δ η μ ο σ ι ε ύ τ η κ α ν σ τ ο w i k i μ α ς 2 5 t h e s s c h o o l. w i k i s p a c e s. c o m Ε π ι σ κ ε φ τ ε ί τ ε τ ο, γ ι α ν α κ ά ν ε τ ε κ α ι ε ξ ά σ κ η σ η σ τ α Α γ γ λ ι κ ά !
(Το wiki μας 25thesschool.wikispaces.com25thesschool.wikispaces.com δημιουργήθηκε από την αρχή της σχολικής χρονιάς για να εξασκούμαστε μέσα από χρήσιμους συνδέσμους στα τα Αγγλικά και να δημοσιεύουμε τις εργασίες μας) κλείνει η παρένθεση…
Ελπίζουμε να σας άρεσε!! Presentation based on Aggeliki’s and Sofia’s fairytale
“Mad scripts” at Webquest: ‘The realm of fairytales’ at ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm, ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm 25thesschool.wikispaces.com. 25thesschool.wikispaces.com