Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας ΠΜΣ Επιστήμη της Πληροφορίας Βlogs και Περιβάλλοντα Μάθησης: RAMBLE Project εργασία για το μάθημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Δίκτυα υπολογιστών.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Next Generation Networking
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
RSS FEEDS Εισαγωγικά θέματα WWW ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ:ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Α΄
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Google docs Google docs forms
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας ΠΜΣ Επιστήμη της Πληροφορίας Βlogs και Περιβάλλοντα Μάθησης: RAMBLE Project εργασία για το μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ.Καπιδάκης Φοιτήτρια: Άννα Διακάκη

2 Ορισμός Blog Το Blog είναι μία ατομική ή ομαδική ιστοσελίδα στην οποία κανείς μπορεί να αναρτά (post) περιεχόμενο σε αντίστροφη χρονολογική σειρά. Καλύπτουν ποικιλία θεμάτων (προσωπικά, κοινωνικά, επιστήμη, επικαιρότητα) Σε ποικιλία μέσων (κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο κα.)

3 Ορισμός Blog feed  Μέθοδος γνωστοποίησης στους αναγνώστες για την προσθήκη νέων καταχωρήσεων (syndication) τεκμήριο το οποίο αποτελεί περίληψη του κυρίως κειμένου του blog με συνδέσμους προς αυτό. Λίστα σε μηχαναγνώσιμη μορφή Χρήση πρότυπων κωδικοποίησης σε XML, RSS feed (Real Simple Syndication), Atom κα. Απαραίτητη η κατοχή ενός αναγνώστη feed (feed reader)

4 Ορισμός Blog Blog vs ιστοσελίδα  δημιουργία νέων σελίδων μέσω της εισαγωγής δεδομένων σε φόρμα. Blog vs forum  κάθε μέλος μπορεί να θέσει θέματα προς συζήτηση αλλά τα blog παρέχουν συνδέσεις διπλής κατεύθυνσης ανάμεσα τους δημιουργώντας μία «μπλογκόσφαιρα»

5 Διαδικασία Blogging Δημιουργία αρχείου Ανάρτηση στο διαδίκτυο Γνωστοποίηση του αρχείου αναφέροντας το σε αρχείο feed. Ανάρτηση του feed σε διακομιστή Συνάθροιση των feed με χρήση του feed aggregator

6

7 Mobile weblogs Το mobile blog ή moblog αποτελείται από περιεχόμενο το οποίο έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο μέσω μίας φορητής συσκευής όπως ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα PDA. Συναντούμε επίσης τους όρους: cyborgLogs ή glogs

8 Moblogs για την έκφραση προσωπικών στοχασμών Χρήση moblogs στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής κοινότητας Ανταλλαγή ιδεών και στοχασμών για την καλύτερη κατανόηση των μαθημάτων Επικοινωνία φοιτητής-φοιτητής / φοιτητής- καθηγητής Κατά την προσωπική μελέτη, εκτός μαθήματος, εκτός Πανεπιστημίου Ενσωμάτωση τεχνολογίας SMS σε περιβάλλον e-learning

9 PLE-VLE Personal Learning Environment  προσωπικό περιβάλλον εκμάθησης - στοχασμός φοιτητών - συγγραφή moblogs Virtual Learning Environment  εικονικό περιβάλλον εκμάθησης - προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο - περιβάλλον ανταλλαγής απόψεων και στοχασμών

10 RAMBLE PROJECT Remote Authoring for Mobile Blogs for Learning Environments

11 RAMBLE PROJECT Χρηματοδοτήθηκε από το JISC, τη διαχείριση ανέλαβαν το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το Learning Technologies Group του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. 27/09/2004 – 05/05/2005

12 Στόχος Προγράμματος Υποστήριξη του στοχασμού των φοιτητών μέσα στο προσωπικό περιβάλλον εκμάθησης (Personal Learning Environment-PLE) Ενσωμάτωση του PLE σε ένα εικονικό περιβάλλον εκμάθησης (Virtual Learning Environment-VLE)

13 Αντικειμενικοί Σκοποί του Προγράμματος Η δημιουργία ενός νέου συστατικού για blogging το οποίο θα επιτρέπει στο περιεχόμενο των moblogs να προσαρτηθεί και να ιδωθεί μέσω του Bodington, ενός open source λογισμικού για το VLE. Η κατάρτιση οδηγιών για το κατά πόσο όμοια συστατικά μπορούν να αναπτυχθούν για άλλα συστήματα ηλεκτρονικής εκμάθησης. Η κατάρτιση οδηγιών για την δημιουργία και υποστήριξη της off-line συγγραφής των moblog καταχωρήσεων σε ένα PDA, την ακόλουθη ανάρτηση τους σε κάποιον web server και τέλος την προσάρτηση τους σε ένα VLE.

14 Διαδικασία Moblogging Blogging σε ένα PDA - σχολιασμός διαλέξεων και μαθημάτων Φόρτωση του blog σε έναν blog server - πρόσβαση στο Διαδίκτυο Ενσωμάτωση σε ένα VLE - περιβάλλον στο οποίο τα blogs μπορούν να διαμοιραστούν στις διάφορες ενδιαφερόμενες ομάδες

15 VLE-Bodington 1/2 Δωρεάν  σκοπός μη κερδοσκοπικός αλλά η διευκόλυνση ακαδημαϊκής κοινότητας Εύκολο στη χρήση  δενδροειδής δομή (κτήριο, όροφος, δωμάτιο) Ευέλικτο  επιτρέπει μορφολογικές αλλαγές, αλλαγές στη δομή, στην γλώσσα των κουμπιών εντολών και φορμών Πρόσβαση σε όλους  πρόβλεψη για άτομα που πάσχουν από δυσλεξία, εξασθενημένη όραση & ακοή, τύφλωση

16 VLE-Bodington 2/2 Υποστήριξη πολλών γλωσσών (unicode) Είναι επεκτάσιμο Ένας εξυπηρετητής μπορεί να διαμοιραστεί  δημιουργία διαχειριστικών ζωνών με χρήση password Παιδαγωγικό χαρακτήρα  ιεραρχική δομή για την δόμηση του παιδαγωγικού υλικού. Δεν προσφέρει γραμμή βοήθειας Μικρή ομάδα ανάπτυξης του.

17

18

19

20 Μεθοδολογία Το πρόγραμμα Ramble δεν περιορίστηκε στην ανάπτυξη του συστήματος, επεκτάθηκε και σε άλλους τομείς (κινητή τηλεφωνία, σύνδεση VLE) Χρήση CVS (Concurrent Versions System)  - διαχείριση των αλλαγών μέσα στο κώδικα δέντρου πηγής (source code tree) του Bodington - κρατά αρχείο αλλαγών του κώδικα πηγής (CVS Head)

21 Μεταφορά του blog από το PDA στο VLE Το PDA διαθέτει ένα πελάτη ο οποίος ακολουθεί κάποια πρότυπα για την αποστολή στην έξοδο, των καταχωρήσεων σε blog. Ο εξυπηρετητής των blog (blog server)υπάγεται σε κάποια πρότυπα για να λαμβάνει τις καταχωρήσεις blog που προέρχονται από το PDA και να στέλνει, με τη σειρά, του τις καταχωρήσεις blog στην έξοδο. Το VLE είναι ικανό να επεξεργάζεται και να παρουσιάζει τα feeds που παρέχονται από τον εξυπηρετητή των blog (blog server).

22 Μεταφορά του blog από το PDA στο VLE

23 Επικοινωνία δεδομένων των blog PDA  Blog server - συγχρονισμός βασισμένος στη XML-RPC (πρωτόκολλο απομακρυσμένης κλήσης) - υπηρεσίες web (SOAP, REST) - αποστολή μέσω Blog Server  VLE - feed συνδικάτων (syndicated feeds) - χρήση XML-RPC - Υπηρεσίες web (SOAP, REST)

24 Blog Clients Υποστήριξη off-line συγγραφής Προσάρτηση μεγάλων κειμένων Προσφορά απλού τρόπου εφαρμογής μίας επιλεγμένης σήμανσης Δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών καταχωρήσεων (συγχρονισμός XML/RPC, υπηρεσίες web, s) Ανάρτηση καταχωρίσεων στους εξυπηρετητές βάσει προτύπων Καλοφτιαγμένοι Ανοιχτού κώδικα

25 Blog Servers Εσωτερική φιλοξενία εξυπηρετητή στο ίδρυμα Επιλογή εξυπηρετητή Pebble - λιτή, μικρή, γρήγορη εφαρμογή - υποστηρίζει σχόλια (comments), μόνιμες διευθύνσεις(permalinks) κα,. - λήψη με τεχνολογία Blogger Api (εφαρμογή βασισμένη στην XML-RPC) - αποστολή καταχωρίσεων με χρήση feeds (RSS, Atom) - ανοιχτό λογισμικό - επεκτασιμότητα

26 Ιδιωτικά Blog 1. Ο χρήστης δημιουργεί το blog στον τοπικό εξυπηρετητή 2. Ο χρήστης πηγαίνει στο VLE και μέσα στη σουίτα δωματίων (Suite of Rooms) δημιουργεί μία πηγή για το blog η οποία θα παραπέμπει σε ένα feed πχ. er_mane/atom.xml er_mane/atom.xml 3. Ο χρήστης δίνει δικαιώματα πρόσβασης βρισκόμενος στο VLE έτσι ώστε να μοιραστεί τον νέο πόρο με ομάδες ατόμων που επιθυμεί.

27 Ιδιωτικά Blog

28 Ιδιωτικά Blog O Pebble εκτελεί την ταυτοποίηση και εξουσιοδότηση των χρηστών με δικαιώματα σύνταξης Στο Bodington οι χρήστες χρησιμοποιούν τα συστήματα ελέγχου της πρόσβασης Το Bodington κατεβάζει το RSS/Atom feed και το μετατρέπει σε HTML για εγγεγραμμένους χρήστες Το Bodington αναλαμβάνει την ταυτοποίηση και ο εξυπηρετητής οφείλει να το εμπιστευθεί

29 Συμμετοχή ακαδημαϊκής κοινότητας Πρωτοετείς Φοιτητές τμήματος Χημείας  διαλέξεις μαθημάτων Πεμπτοετείς Φοιτητές τμήματος Ιατρικής  εργαστήρια Μαιευτικής και Γυναικολογίας Συμπλήρωση ερωτηματολογίων για συγκέντρωση απαιτήσεων Moblogs  προβληματισμοί για το αντικείμενο του μαθήματος, τις διαλέξεις, την κοινωνική ζωή.

30 Τεχνολογική εξέλιξη Αλλαγές τεχνολογίας των blog server Αναβάθμιση τεχνολογίας των feed Συνεχείς αναβαθμίσεις Bodington VLE (έκδοση  2.4.0)

31 Συμπεράσματα Ιδιαίτερα ελπιδοφόρα αλλά ανώριμη τεχνολογία Δυνατότητα εξ’ αποστάσεως μάθησης και συνεχούς επικοινωνίας φοιτητών και φοιτητών-καθηγητών Αναγκαιότητα πλήρους στήριξης από την ακαδημαϊκή κοινότητα Το πρόγραμμα Ramble αποτελεί μία καλή αρχή Μεγάλη προσπάθεια σε επίπεδο τεχνολογικής υποστήριξης