Κατερίνα Αναγνωστίδου. ΟξυγονούληςΓλυκόζηΑζωτούλης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Κρητικός.
Advertisements

…γεννά απορίες!! Μια βόλτα στο δάσος…
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Αυγούλα
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
(σας ενημερώνω ότι θα είναι κάτι πολύ απλό
ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Το σχολείο μου το 27’.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Νάταλυ Χ’’Πέτρου Ερασμία Κυριάκου.
Η ΕΡΕΥΝΑ... … του πράσινου λαγού! WANTED DEAD!!!.
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Το παραμύθι μας Γ
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
Μπότσια.
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Την Πέμπτη 21/4/2016 η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας γέμισε με ανοιξιάτικα χρώματα, πασχαλινά αρώματα και αγαπημένα έθιμα, βγαλμένα από το «σεντούκι»
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΝΟΗ. Οι ήρωες της περιπέτειάς μας είναι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Αριθμητικά επίθετα Τι λες να κάνουμε μια συμφωνία; Θα σου κάνω μια ερώτηση κι αν δεν απαντήσεις σωστά θα σε φάω! Λοιπόν, τα αριθμητικά επίθετα είναι επίθετα.
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Copyright ® 2005 by fontroul
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
00
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους από μόνα τους
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Μία ιστορία για … πέταμα
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους από μόνα τους
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατερίνα Αναγνωστίδου

ΟξυγονούληςΓλυκόζηΑζωτούλης

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ… Εκείνο το ανοιξιάτικο πρωινό ο Οξυγονούλης και ο Αζωτούλης αιωρούνταν ανέμελοι πάνω από ένα καταπράσινο λιβάδι…

Το διάφραγμα κινείται προς τα πάνω και ύστερα πάλι προς τα κάτω.. Αζωτούλη, κοίτα! τα πάντα μικραίνουν θα μας λιώσει, θα πάθουμε ασφυξία. Αυτό το πράγμα ανεβαίνει προς τα πάνω..). Σταμάτα, βρε γκρινιάρη, ορίστε τα πάντα ξανά παίρνουν την αρχική τους μορφή.

Οξυγονούλη! Βοήθεια! Ένα ασπρόμαυρο ανθρωπάκι με τραβά πάλι προς τα έξωωωωωωω! CO 2

Αν είναι δυνατόν !... τι τρόπος είναι αυτός; Με διώχνουν κατευθείαν μόλις τελειώσουν τη δουλειά τους..!

Και εμένα γιατί με πάνε σε αυτήν την τραμπάλα (καρδιά);

Και τώρα πάλι !..κάποιος με σπρώχνει στον κόκκινο σωλήνα.. !

Χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα εδώ! Θα κάψω, λοιπόν τα πάντα..! ΠΟΥΦ-ΠΟΥΦ κάηκες γλυκόζη! ΑααΧΧΧ!!!!! Τσουρουφλίστηκα- κάηκα ολόκληρη!

el.wikipedia.orgert3.gr emptylifebar.com akanoniston.blogspot.com preventionearlydetection.blogspot.com radiomousicorama.blogspot.com endosymbiotichypothesis.wordpress.com