Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου
Διαδικαστικά Μ. Τορτούρης: Επιθεωρητής Πληροφορικής Αλλαγή Συμβούλων Πληροφορικής: Τ. Τάσου: Λύκειο Αποστόλου Βαρνάβα Ι. Σχίζα: Λύκειο Εθν. Κυπριανού Στροβόλου, Λύκειο Ακρόπολης, Σχολή Τυφλών Μ. Νεοκλέους: Ενιαίο Λύκειο Κύκκου Β’, Σχολή Κωφών Μ. Διονυσίου: Λύκειο Λινόπετρας Συμβουλευτικός ρόλος
Επισκέψεις στην τάξη Άμεση ενημέρωσή ΕΜΕ για δηλωμένο διαγώνισμα ή εκδηλώσεις στο σχολείο Άμεση αποστολή με φαξ ( ) του συγκεντρωτικού ωρολογίου προγράμματος των καθηγητών Πληροφορικής (Β΄ τετρ.) Μην αλλάζετε τη ροή του προγραμματισμού σας την ημέρα της επιθεώρησης Έτοιμο σχέδιο μαθήματος + άλλο υλικό (σημειώσεις, φύλλα εργασίας, ασκήσεις, κατ’ οίκον εργασία) για παράδοση στην αρχή του μαθήματος
Στατιστικά από επισκέψεις (1) 80% ανακαλείτε προηγούμενη γνώση από τους μαθητές 85% τραβάτε την προσοχή των μαθητών με κατάλληλη αφόρμηση 75% δίνετε τους στόχους του μαθήματος με απλά λόγια 80% διδάσκετε με σαφή και επεξηγηματικό τρόπο μέσω εφαρμογής 80% παρέχετε στους μαθητές αρκετό χρόνο για πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ (>20’) 70% ανακεφαλαιώνετε μέσω συζήτησης με τους μαθητές 30% συνδέετε το μάθημα της ημέρας με το επόμενο 25% δίνετε εργασία για το σπίτι / λύνετε απορίες & ασκήσεις προηγούμενου μαθήματος
Στατιστικά από επισκέψεις (2) 65% διορθώνετε τους μαθητές (τετράδια ή ΦΕ) 80% χρησιμοποιείτε διαφορετικά παραδείγματα στη διδασκαλία και στις ασκήσεις 80% χρησιμοποιείτε σενάρια με παραδείγματα και ασκήσεις με νόημα από την καθημερινή ζωή 70% χρησιμοποιείτε διαβαθμισμένα φύλλα εργασίας με χώρο για να απαντούν οι μαθητές 70% χρησιμοποιείτε ΜΗ καθοδηγούμενες ασκήσεις 85% αποθηκεύουν οι μαθητές την εργασία τους 30% «παιδεύκετε» τους μαθητές με ερωτήσεις & προβλήματα που προϋποθέτουν κριτική σκέψη & δημιουργικότητα 75% διαχειρίζεστε ορθά το χρόνο σε μια περίοδο
Εξεταστικά Δοκίμια Δοκίμιο Παγκυπρίων Εξετάσεων Πληροφορικής (Γ΄ Λυκείου): ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Δοκίμιο Β΄Λυκείου: 2/3 της εξεταστέας ύλης ΔΥΟ ώρες ΔΥΟ μέρη: Α΄ (8 από 10 ερωτήσεις – 8*8 = 64β), Β΄(3 από 4 προβλήματα - 3*12 = 36β) Ιστοσελίδα ΥΠΠ: sample paper, οδηγίες ομοιομορφίας Διαβάθμιση βαθμού δυσκολίας, να φαίνονται οι επιμέρους βαθμολογίες σε υποερωτήματα, ΠΡΟΣΟΧΗ στη διόρθωση!
Διαγωνισμοί Διαγωνισμός ΛογιΠαίγνιον Εξαιρετική προσπάθεια καινοτομίας 98% των Λυκείων έχουν ανταποκριθεί Επαρχιακά Σεμινάρια για Υπεύθυνους Ομάδων και μαθητές: Τετάρτη 3-6 μμ 18/02/09: Λευκωσία – Εργ. Τμ. Πληρ. Παν. Κύπρου 18/02/09: Λάρνακα – Λύκειο Λιβαδιών 25/02/09: Λεμεσός – Λύκειο Αγίου Ιωάννη 25/02/09: Πάφος – Λύκειο Κύκκου Θερινό Σχολείο
Ενδιαφέρον για την ειδικότητα Αποσπάσεις για το Συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για καταρτισμό αναλυτικών προγραμμάτων ανά γνωστικό αντικείμενο Παρουσιάσεις και άλλο υλικό στην ιστοσελίδα του ΥΠΠ/ΔΜΕ/Εκπαιδευτικό Υλικό/Πληροφορική