Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
27/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2011 Μάριος Μιλτιάδου.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2011 Πληροφορική ως εργαστηριακό μάθημα (Ε. Μ.) Μιχάλης Τορτούρης ΕΜΕ Πληροφορικής.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Σεμινάριο Καθηγητών Εικαστικών Τεχνών
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
1 Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσα από τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ιανουάριος 2009.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου

Διαδικαστικά Μ. Τορτούρης: Επιθεωρητής Πληροφορικής Αλλαγή Συμβούλων Πληροφορικής: Τ. Τάσου: Λύκειο Αποστόλου Βαρνάβα Ι. Σχίζα: Λύκειο Εθν. Κυπριανού Στροβόλου, Λύκειο Ακρόπολης, Σχολή Τυφλών Μ. Νεοκλέους: Ενιαίο Λύκειο Κύκκου Β’, Σχολή Κωφών Μ. Διονυσίου: Λύκειο Λινόπετρας Συμβουλευτικός ρόλος

Επισκέψεις στην τάξη Άμεση ενημέρωσή ΕΜΕ για δηλωμένο διαγώνισμα ή εκδηλώσεις στο σχολείο Άμεση αποστολή με φαξ ( ) του συγκεντρωτικού ωρολογίου προγράμματος των καθηγητών Πληροφορικής (Β΄ τετρ.) Μην αλλάζετε τη ροή του προγραμματισμού σας την ημέρα της επιθεώρησης Έτοιμο σχέδιο μαθήματος + άλλο υλικό (σημειώσεις, φύλλα εργασίας, ασκήσεις, κατ’ οίκον εργασία) για παράδοση στην αρχή του μαθήματος

Στατιστικά από επισκέψεις (1) 80% ανακαλείτε προηγούμενη γνώση από τους μαθητές 85% τραβάτε την προσοχή των μαθητών με κατάλληλη αφόρμηση 75% δίνετε τους στόχους του μαθήματος με απλά λόγια 80% διδάσκετε με σαφή και επεξηγηματικό τρόπο μέσω εφαρμογής 80% παρέχετε στους μαθητές αρκετό χρόνο για πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ (>20’) 70% ανακεφαλαιώνετε μέσω συζήτησης με τους μαθητές 30% συνδέετε το μάθημα της ημέρας με το επόμενο 25% δίνετε εργασία για το σπίτι / λύνετε απορίες & ασκήσεις προηγούμενου μαθήματος

Στατιστικά από επισκέψεις (2) 65% διορθώνετε τους μαθητές (τετράδια ή ΦΕ) 80% χρησιμοποιείτε διαφορετικά παραδείγματα στη διδασκαλία και στις ασκήσεις 80% χρησιμοποιείτε σενάρια με παραδείγματα και ασκήσεις με νόημα από την καθημερινή ζωή 70% χρησιμοποιείτε διαβαθμισμένα φύλλα εργασίας με χώρο για να απαντούν οι μαθητές 70% χρησιμοποιείτε ΜΗ καθοδηγούμενες ασκήσεις 85% αποθηκεύουν οι μαθητές την εργασία τους 30% «παιδεύκετε» τους μαθητές με ερωτήσεις & προβλήματα που προϋποθέτουν κριτική σκέψη & δημιουργικότητα 75% διαχειρίζεστε ορθά το χρόνο σε μια περίοδο

Εξεταστικά Δοκίμια Δοκίμιο Παγκυπρίων Εξετάσεων Πληροφορικής (Γ΄ Λυκείου): ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Δοκίμιο Β΄Λυκείου: 2/3 της εξεταστέας ύλης ΔΥΟ ώρες ΔΥΟ μέρη: Α΄ (8 από 10 ερωτήσεις – 8*8 = 64β), Β΄(3 από 4 προβλήματα - 3*12 = 36β) Ιστοσελίδα ΥΠΠ: sample paper, οδηγίες ομοιομορφίας Διαβάθμιση βαθμού δυσκολίας, να φαίνονται οι επιμέρους βαθμολογίες σε υποερωτήματα, ΠΡΟΣΟΧΗ στη διόρθωση!

Διαγωνισμοί Διαγωνισμός ΛογιΠαίγνιον Εξαιρετική προσπάθεια καινοτομίας 98% των Λυκείων έχουν ανταποκριθεί Επαρχιακά Σεμινάρια για Υπεύθυνους Ομάδων και μαθητές: Τετάρτη 3-6 μμ 18/02/09: Λευκωσία – Εργ. Τμ. Πληρ. Παν. Κύπρου 18/02/09: Λάρνακα – Λύκειο Λιβαδιών 25/02/09: Λεμεσός – Λύκειο Αγίου Ιωάννη 25/02/09: Πάφος – Λύκειο Κύκκου Θερινό Σχολείο

Ενδιαφέρον για την ειδικότητα Αποσπάσεις για το Συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για καταρτισμό αναλυτικών προγραμμάτων ανά γνωστικό αντικείμενο Παρουσιάσεις και άλλο υλικό στην ιστοσελίδα του ΥΠΠ/ΔΜΕ/Εκπαιδευτικό Υλικό/Πληροφορική