Πρώτη αναφορά από το Σωκράτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
David Hume
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Οπτική Προσοχή και Θεωρία του Αντιληπτικού Φορτίου
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑ MARKETING - MANAGEMENT Καθηγήτρια: Βλάχβεη Ασπασία Φεβρουάριος 2013 Μαρνέρη Ευγενία.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Ερευνητικές μέθοδοι Ψυχοφυσική Psychophysics.
Η προσοχή είναι μία κεντρική λειτουργία του γνωστικού συστήματος.
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική ΜΚΤ Διάλεξη 2.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πλαστικότητα του εγκεφάλου   Μορφογένεση του εγκεφάλου   Μάθηση και Μνήμη   Επανόρθωση βλαβών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Γενικά χαρακτηριστικά
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
H τηλεόραση και το παιδί
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Αποσυνδετικές διαταραχές
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρώτη αναφορά από το Σωκράτη Πρώτη αναφορά από το Σωκράτη . “οι εικόνες της καθημερινότητάς μας περνούν κατευθείαν στο υποσυνείδητο χωρίς ο άνθρωπος να γνωρίζει την ύπαρξή τους. Η κάθε μας αντίδραση στην ουσία είναι εικόνες ή δεδομένα τα οποία ανασύρει ο εγκέφαλος μας στιγμιαία από το υποσυνείδητο.”

ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ :Κρυφές επιθυμίες, πάθη, πονηρές σκέψεις, αντλημένες από κάθε μία από τις πέντε αισθήσεις (ακοή, αφή, γεύση, όραση, όσφρηση) τα οποία αποθηκεύονται από την παιδική του ηλικία. Η εκπλήρωση τους έχει ως μοναδικό στόχο την πληρότητα του ίδιου. Γι ’αυτό το λόγο κάθε άνθρωπος ενεργοποιεί το λεγόμενο μηχανισμό απώθησης, το Υποσυνείδητο .Εκεί, όλα εκείνα που έχουν μεταφερθεί ως ακατάλληλα, πιέζουν διαρκώς, για να βγουν προς τα έξω. Τα όνειρα είναι ουσιαστικά η εκτόνωση των απωθημένων. Μέσω κατάλληλων τρόπων τα απωθημένα αφυπνίζονται για διαφορετικούς κάθε φορά σκοπούς.

Ποιά ονομάζονται υποσυνείδητα μηνύματα Ποιά ονομάζονται υποσυνείδητα μηνύματα ? Μηνύματα παντός είδους (κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, σεξουαλικά, κ.τ.λ.) τα οποία αφυπνίζουν το υποσυνείδητο κομμάτι του μυαλού μας και το θέτουν σε λειτουργία στηρίζοντας τις πράξεις μας ,όχι στη λογική και τα όρια που έχουμε θέσει εμείς οι ίδιοι , ώστε να προφυλάσσουμε τον εαυτό μας και τον περίγυρό μας,αλλά στις κρυφές μας επιθυμίες και στους πόθους μας . Συχνά συνδεδεμένη με τη διαφήμιση, η υποσυνείδητη επικοινωνία βρίσκεται σχεδόν σε κάθε μορφή (οπτική, ακουστική κ.α.)

Ιστορία Υποσυνείδητων Μηνυμάτων Κ. Dunlap (1900)  Αμυδρή σκιά, Γραμμές (Επιτυχές Πείραμα) James Vicary(1956) , διαφημιστής  Προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων ενδιάμεσα των ταινιών με στόχο την αύξηση κατανάλωσης συγκεκριμένων προϊόντων ( Coca Cola) . (Επιτυχές Πείραμα) Αμφισβήτηση πειράματος από τη C.I.A. Άμεση απαγόρευση από τις Η.Π.Α. όσον αφορά την προβολή τέτοιου είδους μηνυμάτων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ : 1957 ίδρυση εταιρείας για εισαγωγή υποσυνείδητων μηνυμάτων σε ταινίες Αρχή προβολής μηνυμάτων για δημόσιο συμφέρον Χρήση ακουστικών υποσυνείδητων μηνυμάτων σε πολυκαταστήματα για μείωση κλοπών με επιτυχία και για μεγαλύτερη παραμονή στο χώρο με σκοπό την αύξηση κατανάλωσης. Δεκαετία’80 πρώτη χρήση σε προεκλογικά σποτ γερουσιαστών στις ΗΠΑ 1980 έκδοση βιβλίου του Wilson Bryan Key . Υποστηρίζει τη χρήση μηνυμάτων από τους διαφημιστές με στόχο τη χειραγώγηση των πολιτών . 1982-83 ψήφιση πρώτων νόμων προστασίας του πολίτη 1995 νoμοθεσία «Η διαφήμιση δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τεχνικές που απευθύνονται στο υποσυνείδητο. Απαγορεύεται η συγκεκαλυμμένη διαφήμιση».

Ο υποσυνείδητος προγραμματισμός διαμορφώνει την ανθρώπινη συμπεριφορά με τουλάχιστον τρεις τρόπους: 1. Με την αφύπνιση και την ενεργοποίηση των επιθυμιών που υπάρχουν στο υποσυνείδητο. 2. Με τη μετάδοση νέων και χρήσιμων πληροφοριών στο υποσυνείδητο . 3. Με την αύξηση της ασυναίσθητης επιλεκτικής προσοχής του .   Ο βασικός λόγος που τα υποσυνείδητα μηνύματα έχουν τόση μεγάλη επίδραση, είναι επειδή παρακάμπτουν τα φίλτρα του συνειδητού.

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η υποσυνείδητη διαφήμιση είναι απαγορευμένη από την Νομοθεσία παρότι χρησιμοποιείται ευρύτατα στην ελληνική τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα: Η διαφήμιση (τηλεοπτική) δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τεχνικές που απευθύνονται στο υποσυνείδητο σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα .

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ Τέσσερις τύποι παρουσίασης ερεθισμάτων καλούνται συχνά υποσυνείδητοι: 1. Υπόγεια ερεθίσματα-διεγέρσεις (Subthreshold Stimuli) Τα ερεθίσματα μπορούν να παρουσιασθούν σε ενεργειακές εντάσεις πού είναι πολύ χαμηλές για να ανιχνευθούν. Οπτικά σχήματα τα οποία παρουσιάζονται σε πολύ χαμηλές στάθμες φωτισμού ή με πολύ χαμηλή αντίθεση σε σχέση με την υπόλοιπη εικόνα είναι υποσυνείδητα, όπως είναι επίσης και τα ακουστικά σχήματα που παρουσιάζονται με πολύ χαμηλή ένταση. Ή τεχνική αυτή ήταν δημοφιλής στους ερευνητές των δεκαετιών ’30 και ’40. 2. Συγκεκαλυμμένα ερεθίσματα-διεγέρσεις (Masked Stimuli)

3. Ερεθίσματα-διεγέρσεις πού διαφεύγουν της προσοχής   Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλήθος διαδικασιών για να αποσπασθεί η προσοχή από το παρουσιαζόμενο ερέθισμα. Για ακουστικά ερεθίσματα η συχνά χρησιμοποιούμενη ερευνητική διαδικασία είναι να δέχεται το άτομο (πού συμμετέχει στο πείραμα) τη “σκίαση”, δηλαδή τη μεγαλόφωνη επανάληψη ενός μηνύματος στο ένα αυτί, γεγονός πού το υποχρεώνει να αγνοήσει ένα μήνυμα στο άλλο αυτί.   Όσον αφορά την εικόνα ένα ερέθισμα πού διαφεύγει την προσοχή μπορεί να παρουσιαστεί: α) Περιφερειακά στο οπτικό πεδίο, όταν το άτομο ασχολείται με κάτι άλλο πού απαιτεί να έχει την προσοχή του στραμμένη σε διαφορετική θέση. (β) Κεντρικά στο οπτικό πεδίο κατά τη διάρκεια ενός άλλου καθήκοντος πού απαιτεί γνωστική δραστηριότητα ασυμβίβαστη με την επεξεργασία του ερεθίσματος πού διαφεύγει την προσοχή. (γ) ‘Ως ένα σχήμα τοποθετημένο σ’ ένα διαφορετικού περιεχομένου περιβάλλον . 4. Οπτικά μετασχηματισμένα ερεθίσματα-διεγέρσεις (Figurally transformed stimuli) Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη κατηγορία τεχνικών. Περιλαμβάνει την παρουσίαση μιας εικόνας ή λέξης πού είναι τόσο συγκεχυμένη ώστε να μην είναι γνώριμη, τη διάσπαση ενός σχήματος, το φιλτράρισμα ηχητικών σημάτων ή την αντίστροφη ηχογράφηση. Αυτή η κατηγορία διαφέρει από την προηγούμενη στο ότι εδώ το ερέθισμα είναι απροσδιόριστο έστω κι αν ή προσοχή είναι στραμμένη προς αυτό.

ΠΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ;

ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ;

ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ;

Τρόποι Αντίδρασης : Θετική Χρήση των υποσυνείδητων Μηνυμάτων Παρατηρητικότητα Όξυνση προσωπικής κρίσης Ενημέρωση μαζών Καταγγελία

Μανωλοπούλου Ελευθερία Τριανταφύλλου Ηλέκτρα Τσιώλη Άννα-Μαρία Φραγκούλη Κωνσταντίνα