Ανάπτυξη και Λειτουργία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Οδηγία για τις Υπηρεσίες στην Εσωτερική Αγορά και Ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφόρησης - ΙΜΙ.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Λειτουργία και Δυναμική της ομάδας
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Ομοτίμων p2p.
Εγκαθιδρυμένη ή Εμπλαισιωμένη Νόηση ή Γνώση (Situated Cognition)
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ & ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Γιατι χρειαζεται οργανωση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Η έννοια της επιχείρησης
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Θέματα Παγκόσμιας Ηγεσίας και Πρακτικές
Best practices - Benchmarking
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη και Λειτουργία Ομάδων

Άξονες Περιεχομένου Κοινωνικές Ομάδες Η έννοια της Ομάδας στον Οργανισμό Είδη Ομάδων Τυπικές και Άτυπες Ομάδες Στάδια Ανάπτυξης της Ομάδας Οι ρόλοι μέσα στην Ομάδα Ανάπτυξη και Διατήρηση Αποτελεσματικών Ομάδων Επικοινωνία και Σύγκρουση

Κοινωνικές Ομάδες Γιατί; Η ενσωμάτωση σε Ομάδες προκύπτει από την ανάγκη «να ανήκουμε κάπου». Το άτομο μέσα στην Ομάδα: αισθάνεται ασφάλεια και προστασία αισθάνεται ισχυροποιημένη την κοινωνική του θέση εκτιμά περισσότερο τον εαυτό του δημιουργεί δεσμούς και καλύπτει κοινωνικές ανάγκες ενισχύει την αποτελεσματικότητά του (ισχύς των αριθμών)

Ορισμός της Ομάδας (Schein 1988) Ομάδα είναι κάθε αριθμός ατόμων που: αλληλεπιδρούν μεταξύ τους γνωρίζουν το ένα το άλλο από ψυχολογικής πλευράς αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως ομάδα

Η έννοια της Ομάδας στον Οργανισμό Σημεία Καθορισμού Συμμετοχή που προσδιορίζεται συγκεκριμένα Κοινό δίκτυο επικοινωνίας Κοινό αίσθημα συλλογικής ταυτότητας και σκοπού Κοινοί στόχοι Ομαδική συναίσθηση Αλληλεξάρτηση Αλληλεπίδραση Ύπαρξη δομής και ρόλων Ικανότητα δράσης με ενιαίο τρόπο

Είδη Ομάδων Ομάδες Επίλυσης Προβλημάτων Αυτο-διοικούμενες Ομάδες Διατμηματικές Ομάδες Εικονικές Ομάδες

Ομάδες Επίλυσης Προβλημάτων ?

Αυτο-διοικούμενες Ομάδες Πρόκειται για ομάδες εργασίας οι οποίες: αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας ένα ολοκληρωμένο αντικείμενο αυτόνομα καθορίζουν το πώς θα εκτελεστεί η εργασία αυτόνομα προσδιορίζουν εσωτερικούς κανόνες λειτουργίας λειτουργούν χωρίς άμεση επιστασία

Αυτό-διοικούμενες Ομάδες

Αυτο-διοικούμενες Ομάδες Δυσκολίες Κατάργηση ενός παγιοποιημένου συστήματος Αντιστάσεις μέσα από τον οργανισμό Αύξηση της πίεσης ανάμεσα στα ισότιμα μέλη Πλεονεκτήματα Μείωση απουσιών Αύξηση παραγωγικότητας Βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης και της συνοχής των εργαζομένων Απόκτηση πολλαπλών προσόντων Ευελιξία στις πρακτικές της εργασίας Μείωση ανάγκης για ύπαρξη διευθυντών

Χαρακτηριστικά Οργανισμών που αναπτύσσουν Αυτο-διοικούμενες Ομάδες Λίγα επίπεδα ιεραρχίας Συστήματα αμοιβών που βασίζονται στα προσόντα και όχι στην αρχαιότητα των εργαζομένων Ο Επικεφαλής μπορεί να ορίζεται από την Ομάδα Ο ρόλος του Επικεφαλής της ομάδας είναι περισσότερο κοντά σε εκείνον του «Προπονητή» ή Διευκολυντή και όχι του ασκούντος εξουσία Η πληροφορία διαχέεται ανάμεσα σε όλους τους εργαζόμενους Οι εργαζόμενοι μαθαίνουν το σύνολο των εργασιών ποτ εκτελεί η ομάδα

Διατμηματικές Ομάδες Ε Δ Α Β Α Β Γ Δ Ε Γ Κόμβος οργάνωσης (π.χ. τμήμα) Α Β Γ Δ Ε Γ Κόμβος οργάνωσης (π.χ. τμήμα) Εργαζόμενος

Διατμηματικές Ομάδες Συμμετέχουν εργαζόμενοι από: περίπου ίδιο επίπεδο ιεραρχίας διαφορετικούς κόμβους οργάνωσης Συνεργάζονται για την ολοκλήρωση συγκεκριμένης εργασίας ή έργου

Διατμηματικές Ομάδες Δυσκολίες Πλεονεκτήματα Διοίκηση της Ομάδας Τα πρώτα στάδια ανάπτυξής είναι χρονοβόρα Οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τη διαφορετικότητα και την πολυπλοκότητα Ανάπτυξη εμπιστοσύνης Πλεονεκτήματα Ανταλλαγή πληροφοριών Ανάπτυξη νέων ιδεών Ανάπτυξη ανθρώπων Αποτελεσματικός συντονισμός πολύπλοκων έργων

Εικονικές Ομάδες Εξ’ αποστάσεως συνεργασίας με χρήση της Πληροφορικής Εικονικές Ομάδες Εξ’ αποστάσεως συνεργασίας με χρήση της Πληροφορικής

Οι Εικονικές Ομάδες διαφέρουν στα εξής: Απουσία φωνητικής και μη λεκτικής επικοινωνίας Περιορισμένο κοινωνικό περιεχόμενο Δυνατότητα αντιμετώπισης χρονικών και γεωγραφικών περιορισμών Μειωμένος βαθμός ικανοποίησης των μελών από την ομαδική εργασία