1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: 210 - 48 22 222 εσωτ. 218, Ε-mail:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Advertisements

ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Αθήνα, 30/10/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό και Τεχνικές Αναζήτησης Υποτροφιών - Πως διαλέγω ένα μεταπτυχιακό.
Ομάδες Εργασίας ΕΚΜΝ Συμμετέχοντες στο Pre-conference symposium
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επιστ. Υπεύθυνη: Καθηγ. Ράνυ Καλούρη,
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
 Ορίζεται η έννοια της αμβλυωπίας,  Αναλύεται η φυσιολογία του φαινομένου,  Γίνεται μια εκτενή περιγραφή των ειδών και των αιτιών της αμβλυωπίας, 
ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΡΟΗ Ι: ΒΪΟΙΑΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
1.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες (Ε)
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail: Καρδιοαναπνευστικές Παθήσεις

Αποτελεσματική εξέταση, θεραπεία και αξιολόγηση της φυσικοθεραπευτικής διαχείρισης των ασθενών με καρδιοαναπνευστικές δυσλειτουργίες. Στόχοι Μαθήματος

Μαθησιακό αποτέλεσμα Γνώση και κατανόηση Οι φοιτητές/τριες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το μάθημα θα είναι ικανοί/ες να: περιγράψουν την φυσιολογική δομή και λειτουργία του καρδιαναπνευστικού συστήματος και κάποιες παθολογικές διαδικασίες οι οποίες εμπλέκονται στην ανάπτυξη κλινικών χαρακτηριστικών των ασθενών με καρδιοαναπνευστικές διαταραχές

Μαθησιακό αποτέλεσμα Γνώση και κατανόηση συζητήσουν τις αρχές ο οποίες ενισχύουν την εφαρμογή της φυσικοθεραπευτικής εξέτασης και θεραπείας όπως και την κλινική αιτιολόγηση για την καρδιοαναπνευστική φυσικοθεραπεία

Μαθησιακό αποτέλεσμα Γνώση και κατανόηση εξηγήσουν τις αρχές που διέπουν την φυσικοθεραπευτική εξέταση και θεραπεία που εφαρμόζονται στην καρδιοαναπνευστική φυσικοθεραπεία

Μαθησιακό αποτέλεσμα Γνώση και κατανόηση συζητήσουν την εφαρμογή και αξιολόγηση αυτών των θεραπευτικών μεθόδων για ασθενείς με καρδιοαναπνευστικές διαταραχές

Μαθησιακό αποτέλεσμα Κατάρτιση και απόδοση Οι φοιτητές/τριες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το μάθημα θα είναι ικανοί/ες να:: επιδείξουν την εφαρμογή και πρόοδο του εύρους της εξέτασης και θεραπείας που είναι διαθέσιμες για ασθενείς με καρδιαναπνευστικές διαταραχές

Μαθησιακό αποτέλεσμα Κατάρτιση και απόδοση συζητήσουν την προοδευτικότητα της καρδιαναπνευστικής φυσικοθεραπευτικής αποκατάστασης που μπορεί να εφαρμοσθεί σε ένα εύρος θεραπευτικών ιδρυμάτων

Μαθησιακό αποτέλεσμα Κατάρτιση και απόδοση περιγράψουν τις κοινωνικές, ψυχολογικές και πολιτιστικές επιρροές που μπορεί να επηρεάζει την ανταπόκριση του ασθενή στην καρδιαναπνευστική δυσλειτουργία στην διαχείριση της αναγνωρίζουν τον ρόλο του φυσικοθεραπευτή εντός της ιατρικής ομάδας και να γνωρίζουν την σημαντικότητα της επιτυχούς θεραπείας προς την βελτίωση της φροντίδας του ασθενούς

ΕξέτασηΣτοιχείαΒαρύτητ α ΧρόνοςΑποτελέσματαΠροσπά θεια σε ώρες Επίσημες εργασίες Συγκεκριμέ νο θέμα λέξεις +/- 10% 0% ΑΛΛΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤ ΙΚΉ Η ΠΑΡΆΔΟΣΗ Εβδ. 9Εβδ Εργασία 65% συνολικά περιλαμβάνε ι το συγκεκριμέν ο θέμα και η ΑΔΚΕ Συγκεκριμέ νο θέμα 2 (1350 λέξεις +/- 10%) 30%Εβδ. 23Εβδ ΑΔΚΕ (5 σταθμοί) 35%Εβδ. 30Εβδ Διαγώνισμ α Γραπτό διαγώνισμ α (2ώρες) 35%Εβδ Εβδ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!