ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
ΤΕΧΝΙΝΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Introduction to ANSYS workbench
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Ισαριθμητικές ή ισάριθμες ή χωροπληθείς καμπύλες
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Αυτοματισμού
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΤΟΜΕΣ.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Test διάθλαση, φακοί.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
ΤΟΜΕΣ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Στοιχεία Σχεδίασης Γραφικών
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Είναι το σύστημα στο οποίο παρουσιάζονται οι όψεις του αντικειμένου με όλες τις πραγματικές τους διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος).
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΗΛΙΑΚΟ ΡΟΛΟΪ ΟΜΑΔΑ ΧΑΡΑΞΗΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εισαγωγή στις γραμμές επιρροής. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
Your Subtitle ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας Οι.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΤΥΜΠΑ ΔΑΦΝΗ Α.Μ:042ΟΟ8ΟΟ548 ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΜΗΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ (εργαστήριο) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
Διαδικασία σχεδίασης τομών
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές (2)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι & ΙΙ

Εισαγωγή Η παρουσίαση αυτή στόχο έχει να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις και να κατανοήσουν τις τεχνικές σχεδίασης μέσα από πρακτικές.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΓΚΑΡΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ (εργαστήριο)
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 02 ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

02.1.1 ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση των διδακτικών στόχων ο/η μαθητής/τρια πρέπει: Να αναγνωρίζει τα διάφορα είδη γραμμών. Να επιλέγει και να χρησιμοποιεί τα διάφορα είδη γραμμών. Να χαράζει ευθείες και καμπύλες γραμμές με γεωμετρικά όργανα και με ελεύθερο χέρι. Να γράφει ομοιόμορφα, συμμετρικά και αισθητικά ωραία γράμματα και αριθμούς με ελεύθερο χέρι, καθώς και με γεωμετρικά όργανα.

Στο Τεχνικό Σχέδιο όπως και σε όλα τα είδη Σχεδίου είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε το κατάλληλο είδος γραμμής για κάθε περίπτωση. Το χαρακτηριστικό της γραμμής που χρησιμοποιείται στη σχεδίαση είναι: Η μορφή (συνεχής, αξονική, διακεκομμένη) Η ένταση Το πάχος

Συνεχής χοντρή γραμμή Συνεχής λεπτή γραμμή Είναι κύρια γραμμή που παρουσιάζει το ορατό περίγραμμα του αντικειμέ-νου. Το πάχος της εξαρτάται από την κλίμακα σχεδίασης. Συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 0,3 και 1,2 mm. Συνεχής λεπτή γραμμή Χρησιμοποιείται για τις γραμμές των διαστάσεων, τις διαγραμμίσεις, τις προβολικές γραμμές και για άλλες βοηθητικές γραμμές.

Διακεκομμένη γραμμή Αξονική γραμμή Χρησιμοποιείται για τη σχεδίαση των ακμών επιφανειών οι οποίες υπάρχουν, αλλά δε φαίνονται στην όψη του αντικειμένου που σχεδιά-ζεται. Το πάχος της διακεκομμένης γραμμής είναι περίπου το ½ της συνεχούς χοντρής γραμμής. Αξονική γραμμή Είναι νοητή λεπτή γραμμή και χρησιμοποιείται για να δείχνουμε τη θέση των αξόνων συμμετρίας του αντικειμένου και των επιπέδων τομής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Για τη διακεκομμένη γραμμή πρέπει να δείξουμε στους μαθητές/τριες, ότι οι γραμμές πρέπει να είναι ίσες μεταξύ τους, όπως ίσα μεταξύ τους πρέπει να είναι και τα διάκενα. Το μέγεθος των γραμμών είναι ανάλογο με το μήκος της διακεκομμένης γραμμής. Το κενό διάστημα μεταξύ των γραμμών να είναι γύρω στο 1/3 με 1/4 των γραμμών. Για τις αξονικές γραμμές ισχύουν τα πιο πάνω, πρέπει όμως να τονίσουμε στους μαθητές/τριες ότι η μικρή γραμμή να μην είναι τελεία, εκτός από πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου η αξονική γραμμή είναι πολύ μικρή.

ΧΑΡΑΞΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Οι οριζόντιες γραμμές χαράζονται πάντοτε με τη βοήθεια του ταυ, ξεκινώντας από τα αριστερά προς τα δεξιά.

Οι κατακόρυφες γραμμές χαράζονται πάντοτε με τη βοήθεια του ταυ και των τριγώνων, ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω.

Οι υπό κλίση γραμμές χαράζονται με τη βοήθεια του ταυ και του τριγώνου ή συνδυασμού τριγώνων.

Η περιφέρεια κύκλων, τα τόξα και οι καμπύλες γραμμές χαράζονται με τη βοήθεια διαβήτη ή καμπυλόγραμμων.