 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Advertisements

Τόποι, περιβάλλον και διαδίκτυο Η πρόταση ΤόΠΟΙ για το labs.opengov.gr Ημερίδα Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα,
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Support.ebsco.com Αναζήτηση Business Source στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Τερέζας Γιακουμάτου Επιμορφώτριας νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
MODULE 3 – Εξερευνώντας το τοπίο της Ανοικτής Πρόσβασης: πώς να χρησιμοποιήσουμε την ΑΠ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΜΗΜΗ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: iVia ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΩΡΑΪΤΗ.
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας στους προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο Eαρινό Eξάμηνο 2015.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
WWW. DENTAL-BLOG. GR Στέφανος Χριστοδουλίδης Παυλίνα Αλευροπούλου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Συνεδρίαση διευθυντών
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σοφία Ζυγά Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Παν/μιο Πελ/σου.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Που και πως ψάχνουμε.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ-ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ Κ.Ε.Α. Γνωριμία με την πλατφόρμα διαχείρισης του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης για χρήστες Δήμων Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται, θεωρείται επίκαιρο ή παρωχημένο;  Είναι η πρώτη έκδοση; Αν όχι, είναι εμφανείς οι αλλαγές, βελτιώσεις ή και προσθήκες που έχουν γίνει;  Ποιος είναι ο εκδότης; Είναι αναγνωρισμένος στο χώρο; Εξειδικεύεται στη συγκεκριμένη θεματολογία;  Οι απαντήσεις που θα δώσετε στα παραπάνω ερωτήματα, θα καθορίσουν και την απόφασή σας να χρησιμοποιήσετε την υπό αξιολόγηση πηγή στην εργασία.

Η αξιολόγηση των πηγών του Διαδικτύου και γενικότερα των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες μέσω του παγκόσμιου ιστού είναι ιδιαιτέρως σημαντική, γιατί όπως έχει ήδη αναφερθεί, το περιεχόμενο των ιστοσελίδων δεν υπάγεται σε μηχανισμούς αξιολόγησης. Οι πηγές που είναι διαθέσιμες από τη Βιβλιοθήκη, έχουν αξιολογηθεί με συγκεκριμένα και τυπικά κριτήρια μέχρι να φτάσουν στα χέρια σας. Επομένως, τελικά θα επιλέξετε το υλικό που θα υποστηρίξει την εργασία σας με κριτήριο το συγγραφέα, τη χρονολογία δημοσίευσης, το επιστημονικό αντικείμενο, την ύπαρξη βιβλιογραφίας, κ.ο.κ. Αντίθετα, ενώ το διαδίκτυο παρέχει πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών για πολλές από αυτές τις πληροφορίες δεν έχει ακολουθηθεί η τυπική διαδικασία αξιολόγησης που ακολουθείται για τις έντυπες πηγές δημοσίευσης, με αποτέλεσμα το περιεχόμενο αυτών των ιστοσελίδων να μην είναι πάντα έγκυρο και αξιόπιστο.

 Επομένως, όταν πραγματοποιείτε μια έρευνα στο διαδίκτυο μέσω μηχανών ή και μετά-μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει, πριν χρησιμοποιήσετε τα ανακτώμενα αποτελέσματα, να τα αξιολογήσετε σύμφωνα με κάποια κριτήρια. Προκειμένου να διαπιστώσετε αν μία πληροφορία είναι η κατάλληλη για εσάς, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στα εξής: Είναι σχετική με το θέμα σας  Είναι επικαιροποιημένη  Είναι αξιόπιστη  Παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση

Το Διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες του να συνδιαμορφώσουν το περιεχόμενό του. Έτσι, παραγωγός της διαδικτυακής πληροφορίας μπορεί να είναι κάποιος επιστήμονας, αλλά και κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του «επιστήμονα» δίχως όμως να έχει την απαιτούμενη γνώση, ή ακόμα κάποιος που επιχειρεί για διάφορους λόγους να διαδώσει παραπλανητικές πληροφορίες. Επομένως οι πληροφορίες στο Διαδίκτυο ενδέχεται να μην είναι πάντα ακριβείς. Στο νέο αυτό τρόπο αναζήτησης και πρόσβασης στην πληροφορία έχουν προσαρμοστεί τα παιδιά που πλέον ανατρέχουν στο Διαδίκτυο για να αντλήσουν υλικό, όχι μόνο για τις εργασίες τους αλλά και για να βρουν απαντήσεις ακόμη και στις πιο απλοϊκές απορίες τους. Αρκεί απλά να το «googlάρουν» - όπως χαρακτηριστικά λένε - και θα έχουν μπροστά τους εκατομμύρια εναλλακτικές σελίδες, τις οποίες τείνουν να εμπιστεύονται.

 Στα παραπάνω πρέπει να συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι στο ευρύτατο φάσμα πληροφοριών που προσφέρονται μέσω του Διαδικτύου οι αναζητήσεις μας πρέπει να είναι εξαιρετικά εύστοχες, ώστε να μας οδηγούν στα σωστά αποτελέσματα. Για να σας βοηθήσουμε να διδάξετε στο παιδί σας να ελέγχει πάντα την αξιοπιστία μιας πληροφορίας στο Διαδίκτυο σας παραθέτουμε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές. Σας προτρέπουμε επίσης να διαβάσετε μερικά «κόλπα» για να κάνετε τις αναζητήσεις σας πιο εύστοχες.«κόλπα» για να κάνετε τις αναζητήσεις σας πιο εύστοχες