European Foundation for Quality Management

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Best practices - Benchmarking
Μεταγράφημα παρουσίασης:

European Foundation for Quality Management Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού EFQM Excellence Model European Foundation for Quality Management ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ E F Q M QUAL I TY

Ο Κύκλος του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Προσδιορισμός των Στόχων του Σχολείου «Πού επιθυμούμε να φτάσουμε;» Εσωτερική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου «Ποια είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης που εξασφαλίζουμε στο σχολείο;» Σχεδιασμός και οργάνωση Συλλογή και ανάλυση δεδομένων Ερμηνεία και αξιολόγηση αποτελεσμάτων Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Δράσης «Τι πρόοδο πραγματοποιήσαμε;» Σχεδιασμός Δράσης «Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν για να βελτιώσουμε το σχολείο μας;» Υλοποίηση Δράσης

Γιατί επιδιώκουμε τη Σχολική Αυτοαξιολόγηση; Να προσδιορισθούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση Να βελτιωθεί η διττή διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης Να βελτιωθεί η διαδικασία οργάνωσης του σχολείου Να ενεργοποιηθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι ώστε να εμπλακούν στη διαδικασία Να ενθαρρυνθεί η συναδελφικότητα στην κατεύθυνση επίτευξης του κοινού στόχου Να υπάρχει σταθερός προσανατολισμός προς την αριστεία

Γιατί εφαρμόζουμε το μοντέλο αριστείας του EFQM; Είναι μια περιεκτική, συστηματική, και ευρεία προσέγγιση ενός οργανισμού, ως προς τις δραστηριότητες και τα αποτελέσματά του, στα πλαίσια του μοντέλου αριστείας Προσφέρει ένα καλά σχεδιασμένο πλαίσιο ενεργειών για τον προσδιορισμό τομέων βελτίωσης και τη δημιουργία σχεδίου προόδου με συγκεκριμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους

Γιατί εφαρμόζουμε το μοντέλο αριστείας του EFQM; Βασίζεται στην ιδέα ότι όλοι συνεργάζονται, με στόχο την ανάδειξη δυνατών αλλά και αδύνατων σημείων και την εφαρμογή των απαραίτητων σχεδίων βελτίωσης Κάθε μέλος του οργανισμού φέρει την ίδια ευθύνη για την επιτυχία

Τα Εννέα Κριτήρια ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ - ΟΔΗΓΟΙ Ηγεσία Διαδικασίες & Μέθοδοι Βασικές Παράμετροι (παραγόμενου Εκπαιδευτικού Έργου) Ανθρώπινο Δυναμικό/ Εκπαιδευτικοί Ανθρώπινο Δυναμικό/ Εκπαιδευτικοί Πολιτική / Στρατηγική Μαθητές / Γονείς Πόροι & Εξωτερικές Συνεργασίες Κοινωνία ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΓΝΩΣΗ (INNOVATION AND LEARNING)

Committed to Excellence Πραγματοποίηση της αυτοαξιολόγησης βασισμένης στα 9 κριτήρια του μοντέλου αριστείας του EFQM Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και σχεδιασμός των ενεργειών για την επίτευξη προόδου Ανάπτυξη των δράσεων προς βελτίωση

HAEF QUALITY MANAGEMENT ORGANIZATIONAL CHART Διασχολική Επιτροπή Πρόεδρος Κολλέγιο Αθηνών Συνδιευθύντρια Κολλέγιο Ψυχικού Συντονίστρια Διευθυντές Μονάδων Κ.Ψ. Διευθυντές Μονάδων Κ.Α. Συντονιστές EFQM Συντονιστές EFQM Quality Management Project Group Κύκλοι Ποιότητας Κύκλοι Ποιότητας

QUALITY MANAGEMENT PROJECT GROUP: 2008-2009 ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Λύκειο: Δημήτρης Κουτσοδόντης Γυμνάσιο: Όλγα Αυγουστάτου Δημοτικό: Μάρω Βελλοπούλου ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Λύκειο: Σοφία Αρδιτζόγλου Γυμνάσιο: Δημήτρης Τσίγκρος Δημοτικό: Παύλος Κουτσολιάκος ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: Νίκος Μανταράκης ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Καθηγητής Εμμανουήλ Κονδύλης

Τομείς Βελτίωσης Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα: Εστιάζουμε στις δεξιότητες των μαθητών (προσδοκίες, αξιολόγηση, μέθοδοι διδασκαλίας) που αποφοιτούν από τα Δημοτικά Σχολεία (Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά, Επιστήμες, Αγγλικά και Πληροφορική) Εξωδιδακτικές Δραστηριότητες: Εστιάζουμε σε περιβαλλοντικού και οικολογικού χαρακτήρα προγράμματα, έχοντας ως στόχο την αύξηση της συμμετοχής των μαθητών στη δημιουργία ενός φιλικού προς το περιβάλλον campus. Πολιτική και Στρατηγική: Εστιάζουμε στη βελτίωση της επικοινωνίας, δια του ICT, ανάμεσα στη διεύθυνση, τους καθηγητές και τους μαθητές.

Χρονοδιάγραμμα 2008 - 2009 Σεπτέμβριος: Η ομάδα των συντονιστών θα αναλύσει τα δεδομένα και θα θέσει τις προτεραιότητες για τους τομείς βελτίωσης Οκτώβριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τις μεθόδους που χρησιμοποιεί κάθε σχολική μονάδα την τρέχουσα χρονική στιγμή Νοέμβριος: Το κάθε Σχολείο θα προωθήσει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των βαθμίδων του και θα καταγράψει ομοιότητες και διαφορές Δεκέμβριος: Οι Διασχολικοί κύκλοι ποιότητας (της ίδιας βαθμίδας των δύο Σχολείων) θα καθορίσουν από κοινού τους στόχους και τις εργασίες προς υλοποίησή τους.

Χρονοδιάγραμμα 2008 - 2009 Ιανουάριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα συνεχίσουν να εργάζονται ενδοσχολικά και διασχολικά Φεβρουάριος: Επίσκεψη του κ. Karsten Jensen επίσημου εκπροσώπου του EFQM για την εκτίμηση της προόδου μας. Μάρτιος/Απρίλιος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τη συντελεσθείσα πρόοδο και τα στοιχεία που πιστοποιούν την επίτευξη των στόχων Μάιος: Επίσκεψη του αξιολογητή του EFQM για την πιστοποίηση του Committed to Excellence. Ημερίδα Σχολικής Αριστείας

Παράμετροι που έπρεπε να ληφθούν υπόψη για την εφαρμογή του μοντέλου αριστείας τουEFQM

Πλεονεκτήματα από τη χρήση του μοντέλου αριστείας του EFQM Το προσωπικό του Σχολείου συμμετέχει ενεργά στην ανάδειξη και τη λύση των προβλημάτων που το απασχολεί Οι αποφάσεις που λαμβάνονται προς υλοποίηση και η ανάλογη ευθύνη του προσωπικού, που αναλαμβάνει να τις εφαρμόσει, παρέχει μια νέα δυναμική στο σχολείο Το μοντέλο αριστείας του EFQM είναι το μέσο για να διευρυνθεί ο θεσμός της αυτοαξιολόγησης στο σχολείο μας

Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης θα επιτευχθεί όταν αποτελέσει εσωτερική αναγκαιότητα της καθημερινής μας σχολικής πραγματικότητας.

ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Committed to Excellence