Έργο 2.2.2 Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο Έργο 2.2.2 Οργάνωση της ΜΤΕΕ της Κύπρου Ηλίας Μαρκάτζιης ΕΤΕ Υπεύθυνος έργου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τα μέλη της ομάδας ΜηχΕπ:
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ 1946, περίοδος Β’ Παγκοσμίου πολέμου: Εισαγωγή του θεσμού του Συστήματος Μαθητείας 1951: Ίδρυση Τεχνικής Σχολής Λευκωσίας 1956: Ίδρυση.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ. Τάσος Μενελάου Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ Κ.Ο.Α. ΟΙΝΟΥ Ευαγγελία Κούρεντα Γεωπόνος
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμοθετείται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ως ισότιμη με την Γενική Εκπαίδευση και συγκροτείται από τα Τεχνικά.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Αντικείμενο, συνθήκες και προβλήματα της δραστηριοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών στο εξωτερικό Εισήγηση Θεόδωρου Δραγκιώτη, Γ. Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΜαθήματαΏρες 1.Θερμικές Εγκαταστάσεις Ι3Θ+5Ε 2.Θερμάνσεις Ι – Τεχνολογία Καυσίμων3Θ 3.Συστήματα Ελέγχου και Ρύθμισης Κεντρικών Θερμάνσεων2Θ +3Ε 4.Σχέδιο.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Τα ΜΙΕΕΚ είναι η συνεχής σχέση του Ευρωπαίου πολίτη με τον χώρο της εκπαίδευσης και κατάρτισης που αποτελεί μέρος της Ευρωπαικής Πολιτικής. Είναι ένα.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Το νέο πρόσωπο της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΔΡ ΤΑΣΟΣ ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΠΛΕ ΜΤΕΕ.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ.
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΕΠΑΛ … τι είναι; Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Οι πρώτες συναντήσεις…
Στόχος παρουσίασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ.
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργο Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο Έργο Οργάνωση της ΜΤΕΕ της Κύπρου Ηλίας Μαρκάτζιης ΕΤΕ Υπεύθυνος έργου

Το Έργο είναι το ένα από τα τρία Έργα του Μέτρου 2.2 Στόχος του είναι η «Οργάνωση της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» Ύψος Κονδυλίου £ (€ )

Το Έργο αποτελείται από τα πέντε πιο κάτω Υποέργα: 1.Μελέτη για την Οργάνωση της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης 2.Ανάπτυξη Αναλυτικών Προγραμμάτων της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης 3.Πιλοτική Εφαρμογή 4.Προώθηση και δημοσιότητα 5.Διαχείριση

Το Υποέργο 1 έχει ολοκληρωθεί και η Τελική Έκθεση της Μελέτης για την Αναδιοργάνωση και Ανάπτυξη της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης βρίσκεται στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για αξιοποίηση.

Σε σχέση με το Υποέργο 2 (Ανάπτυξη Αναλυτικών Προγραμμάτων της Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης), είχε αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός. Όπως είναι φυσικό το θέμα άπτεται χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής και θα έπρεπε να βρίσκεται σε συνάρτηση με την προσπάθεια για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη από την έναρξη του Έργου. Ως εκ τούτου, δε γνωρίζαμε, ούτε την εκπαιδευτική φιλοσοφία στην οποία θα βασιστεί η Μέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση στο μέλλον.

Έτσι… Μόλις η Διεύθυνση ΜΤΕΕ έλαβε τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές σε σχέση με το φιλοσοφικό υπόβαθρο, λαμβάνοντας υπόψη και τα ευρήματα της μελέτης που έγινε για το σκοπό αυτό, προχώρησε: Στη μείωση των ειδικοτήτων, αποφεύγοντας τη στενή εξειδίκευση Στη δημιουργία Ομάδων Εργασίας για ανάπτυξη των αναλυτικών προγραμμάτων

Το ΥΠΠ προχώρησε στη δημιουργία Ομάδων Εργασίας για συγγραφή νέων αναλυτικών προγραμμάτων για τα Τεχνολογικά και Εργαστηριακά μαθήματα της Πρακτικής Κατεύθυνσης Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ομάδες Εργασίας

Μηχανολογίας1.Υδραυλικών, Θερμικών και Ψυκτικών Συστημάτων 2.Μηχανικής Παραγωγής - Κατασκευών 3.Μηχανικής Αυτοκινήτων, Δικύκλων και Σκαφών Ηλεκτρολογίας1.Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων και Αυτοματισμών 2.Οικιακών Συσκευών, Ψύξης και Κλιματισμού Πολιτικής Μηχανικής – ΑρχιτεκτονικήςΟικοδομικών Σχεδιαστών Εφαρμοσμένων Τεχνών1.Διακοσμητικής 2.Γραφικών Τεχνών 3.Αργυροχοΐας – Χρυσοχοΐας Ξυλουργικής – Επιπλοποιίας ΈνδυσηςΠαραγωγής Ειδών Ένδυσης Κομμωτικής ΓεοπωνίαςΦυτικής Παραγωγής Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Τεχνών1.Μαγειρικής 2.Τραπεζοκομίας

Σε κάθε Ομάδα Εργασίας συμμετέχουν πέντε εκπαιδευτικοί και ο επιθεωρητής της κάθε Ειδικότητας, που προεδρεύει

Αγορά υπηρεσιών για Συμβούλους Βιομηχανίας Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού προχώρησε στην διενέργεια διαγωνισμού με Αντικείμενο την Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στις δεκαέξι (16) ειδικότητες Στόχος ήταν, η επιλογή ενός συμβούλου για κάθε ειδικότητα, προερχόμενος από την αντίστοιχη βιομηχανία. Έργο του, η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τις Ομάδες Εργασίας

Ολοκλήρωση του Έργου Προσπάθειά μας ήταν η παραγωγή, στέρεου και ευέλικτου υλικού έτσι ώστε … Το αποτέλεσμα να αποτελέσει «την πρώτη ύλη» για τις προσπάθειες αναθεώρησης και μεταρρύθμισης της ΜΤΕΕ στα πλαίσια της προσπάθειας για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση Το Έργο βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωσή του